|
|
|
|
Posted: Tue Jan 30, 2007 4:57 am
Don't we always XD? Beter op hol slaan dan saaiheid!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jan 30, 2007 5:22 am
Daar heb je cker gelijk in xD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jan 30, 2007 5:26 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jan 30, 2007 5:29 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jan 30, 2007 5:30 am
Ik heb echt geen ego hoor! XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jan 30, 2007 6:03 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jan 30, 2007 6:07 am
lekker knight shift aan het spelen; 5 euro cd rom en zooooo de moeite waard XD voor dat geld anyway
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jan 30, 2007 6:08 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jan 30, 2007 6:17 am
En ik geniet er al UREN van! Als je alles bij elkaar optelt zit ik vast aan een week ofzo XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jan 30, 2007 6:28 am
kittyocean En ik geniet er al UREN van! Als je alles bij elkaar optelt zit ik vast aan een week ofzo XD oeeh.. verslavend spel? xD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jan 30, 2007 6:30 am
Nee, dat niet =D Ten minste, vind ik van niet XD Je kan namelijk zo saven en later verder gaan... maar je k**t ook levels dubbel spelen en zo je karakter sterker maken!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jan 30, 2007 6:32 am
kittyocean Nee, dat niet =D Ten minste, vind ik van niet XD Je kan namelijk zo saven en later verder gaan... maar je k**t ook levels dubbel spelen en zo je karakter sterker maken! OKeej op die manier xD Klinkt droog xD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jan 30, 2007 6:34 am
Gw3nn0w kittyocean Nee, dat niet =D Ten minste, vind ik van niet XD Je kan namelijk zo saven en later verder gaan... maar je k**t ook levels dubbel spelen en zo je karakter sterker maken! OKeej op die manier xD Klinkt droog xD Moet je maar eens kijken; Toys R Us, Intertoys, mediamarkt, die hebben hem alleen voor 5. Bol.com is duurder XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jan 30, 2007 6:35 am
kittyocean Gw3nn0w kittyocean Nee, dat niet =D Ten minste, vind ik van niet XD Je kan namelijk zo saven en later verder gaan... maar je k**t ook levels dubbel spelen en zo je karakter sterker maken! OKeej op die manier xD Klinkt droog xD Moet je maar eens kijken; Toys R Us, Intertoys, mediamarkt, die hebben hem alleen voor 5. Bol.com is duurder XD ik zal in 1 deze dagen eens kijken.. ben wel benieuwd xD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|