|
|
|
|
Posted: Tue Aug 17, 2004 11:21 am
jiminijon *sätta sig ner*uhm...jag gillar ingen konstigt nog._.; lyllo >.<
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 17, 2004 11:22 am
FrodoLouLou jiminijon *sätta sig ner*uhm...jag gillar ingen konstigt nog._.; lyllo >.< det är inte så kul.. ._.;
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 17, 2004 11:22 am
FrodoLouLou Petsy FrodoLouLou Petsy FrodoLouLou Vi får starta en klubb eller nåt gonk Mm gonk Ugh.. jag kan inte fatta att jag fortfarande gillar dom som sårade mig .__.samma här >_< ._. Kärleken är ond scream domokun jo sad crying xp .. *Tänker på dom sorgliga minnena* cry
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 17, 2004 11:23 am
Sephyre FrodoLouLou Sephyre Hänt mig förut också. Fast, gah. Jag älskade henne verkligen ._.;; naaw sad varför måste det alltid ta slut för? ._. Ingen aning. Det suger iaf jo...inte förrns efter att han gjorde slut med mig så förstog jag vilka fina vänner jag egentligen har...och hur mycket dom faktiskt bryr mig om mig sweatdrop ._.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 17, 2004 11:24 am
jiminijon FrodoLouLou jiminijon *sätta sig ner*uhm...jag gillar ingen konstigt nog._.; lyllo >.< det är inte så kul.. ._.;nja kanske inte ._.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 17, 2004 11:25 am
FrodoLouLou jiminijon FrodoLouLou jiminijon *sätta sig ner*uhm...jag gillar ingen konstigt nog._.; lyllo >.< det är inte så kul.. ._.;nja kanske inte ._. aja man överlever xp sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 17, 2004 11:26 am
Här var glädjen visst inte på topp. gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 17, 2004 11:26 am
jiminijon FrodoLouLou jiminijon FrodoLouLou jiminijon *sätta sig ner*uhm...jag gillar ingen konstigt nog._.; lyllo >.< det är inte så kul.. ._.;nja kanske inte ._. aja man överlever xp sweatdrop ja kanske det...du verkar ju göra det whee xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 17, 2004 11:27 am
Chibi Strawberry Här var glädjen visst inte på topp. gonk *Snyft* Ne sad
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 17, 2004 11:28 am
sad Det var inte bra. Finns det inge positiva saker att tänka på istället?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 17, 2004 11:28 am
FrodoLouLou jiminijon FrodoLouLou jiminijon FrodoLouLou jiminijon *sätta sig ner*uhm...jag gillar ingen konstigt nog._.; lyllo >.< det är inte så kul.. ._.;nja kanske inte ._. aja man överlever xp sweatdrop ja kanske det...du verkar ju göra det whee xp mjo men man vill ju hjärna tycka om nån sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 17, 2004 11:29 am
jiminijon FrodoLouLou jiminijon FrodoLouLou jiminijon FrodoLouLou jiminijon *sätta sig ner*uhm...jag gillar ingen konstigt nog._.; lyllo >.< det är inte så kul.. ._.;nja kanske inte ._. aja man överlever xp sweatdrop ja kanske det...du verkar ju göra det whee xp mjo men man vill ju hjärna tycka om nån sweatdrop jo...men hon kommer nog ska du se 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 17, 2004 11:30 am
Chibi Strawberry sad Det var inte bra. Finns det inge positiva saker att tänka på istället? Ne, Bara negativa saker. >_< Som att skolan börjar snart och att jag inte vet var jag kan köpa fler Shaman King böcker..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 17, 2004 11:30 am
jo...men hon kommer nog ska du se 3nodding kanske det sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 17, 2004 11:32 am
Petsy Ne, Bara negativa saker. >_< Som att skolan börjar snart och att jag inte vet var jag kan köpa fler Shaman King böcker.. Du börjar väl iaf nästa vecka. gonk Jag börjar på torsdag. Skulle egentligen börjat imorgon men rektorn ändrade det. :\ Shaman King?! NYAAHH!! gonk crying
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|