|
|
|
|
Posted: Thu Jul 06, 2006 9:09 am
AdramalechFTW *Stoppar ner Meijerem i en soptunna* domokun heart If I'm going down I'm taking you with me! DX (Andross Style) *Dra ner*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jul 06, 2006 10:33 am
Meijerem Mikusagi Vem vill köpa blinkies av Miku? Pengarna går till Lingons quest. Man kan få en schysst blinkie för under 100g! Hur ser de ut, typ? o: Klicka på länken. Jag funderar på att arbeta fram något snyggare, men jag vet inte om jag kan. Jag brukar sno folks grafik, och sedan animera den, men nu har jag gjort själv.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jul 06, 2006 10:38 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jul 06, 2006 10:46 am
*leka tvättmedelsreklam* *spelar Vivaldi i butikens högtalare*
(det bästa med mataffärer är att musiken spelas så lågt att man måste stå stilla och vara tyst för att höra den)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jul 06, 2006 10:49 am
Meijerem AdramalechFTW *Stoppar ner Meijerem i en soptunna* domokun heart If I'm going down I'm taking you with me! DX (Andross Style) *Dra ner* Ohohoh, ensam med Meijerem i en soptunna ;D heart heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jul 06, 2006 10:54 am
AdramalechFTW Meijerem AdramalechFTW *Stoppar ner Meijerem i en soptunna* domokun heart If I'm going down I'm taking you with me! DX (Andross Style) *Dra ner* Ohohoh, ensam med Meijerem i en soptunna ;D heart heart emo
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jul 06, 2006 10:57 am
._.! Naosuke He is mine! D< *Tar soptunnan och springer iväg*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jul 06, 2006 10:59 am
Ryu, Vårt guild är ganska dött.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jul 06, 2006 11:01 am
Jo... ._.
Tekniskt sett är det Meijr0ms guild då det är han som betalat allt... Naosuke Tack för grattiset dock, både det i min comment box och den här i gillet. .-.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jul 06, 2006 12:57 pm
Jag har värsta modeavataren! biggrin
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jul 06, 2006 1:36 pm
Dark Erica Ryu, Vårt guild är ganska dött. Vårt? MITTOCKSÅ!D;
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jul 06, 2006 1:38 pm
AdramalechFTW Meijerem AdramalechFTW *Stoppar ner Meijerem i en soptunna* domokun heart If I'm going down I'm taking you with me! DX (Andross Style) *Dra ner* Ohohoh, ensam med Meijerem i en soptunna ;D heart heart *SPRÄNGA SIG SJÄLV* X 3X; heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jul 06, 2006 1:40 pm
Donera ett par Pilot's Goggles till mig så jag kan se ut som Kenshin, plz! D;
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jul 06, 2006 1:45 pm
Öppnade nyss en chips påse.... ska bli gott att få i sig lite fett nu XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jul 06, 2006 1:47 pm
*Sparkar upp dörrarna till butiken, hoppar in och ställer sig i en pekande pose mot random punkt i luften* RYUICHI!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|