|
|
|
|
Posted: Mon Jul 03, 2006 4:08 pm
Omg, jag har varit snäll och förstående mot en kille som är emo! heart Jag är duktig. *stolt*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jul 03, 2006 4:15 pm
GACKT FYLLER ÅR IDAG!! (tisdag!)
heart heart heart heart heart heart heart heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jul 03, 2006 4:19 pm
OMG! GRATTIS GACKT! .. Jag undrar om Gackt har Gaia, det borde han ha. Tycker jag då. >w<
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jul 03, 2006 4:20 pm
Petsy OMG! GRATTIS GACKT! .. Jag undrar om Gackt har Gaia, det borde han ha. Tycker jag då. >w< Oh yeah! He should have! X) heart Jag ska baka en tårta senare idag cool
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jul 03, 2006 4:22 pm
Blixtra Petsy OMG! GRATTIS GACKT! .. Jag undrar om Gackt har Gaia, det borde han ha. Tycker jag då. >w< Oh yeah! He should have! X) heart Jag ska baka en tårta senare idag cool Han skulle lätt få fler kommenterar, PM och friend requests än alla Admins får tillsammans. rofl
Tårta? Till Gackts ära? surprised
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jul 03, 2006 4:27 pm
Petsy Blixtra Petsy OMG! GRATTIS GACKT! .. Jag undrar om Gackt har Gaia, det borde han ha. Tycker jag då. >w< Oh yeah! He should have! X) heart Jag ska baka en tårta senare idag cool Han skulle lätt få fler kommenterar, PM och friend requests än alla Admins får tillsammans. rofl
Tårta? Till Gackts ära? surprised Haha lätt han skulle.. ;w; Jag skulle fan inte skicka till honom alltså.. Skulle vara Fangirl in silence.. xD Yep! For his honor! heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jul 03, 2006 4:29 pm
Varför har inte jag fått någon kalas inbjudan? surprised *Secretly wants some cake* ninja
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jul 03, 2006 4:37 pm
Ingen har fått det.. It's just me, Gackt, and the cake! wink haha, nej.. Men pallra dig hit du! XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jul 04, 2006 1:03 am
ZOMFG!? Gackt fyller idag? O:
Måste firas, FFS! domokun heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jul 04, 2006 1:10 am
Blixtra GACKT FYLLER ÅR IDAG!! (tisdag!) heart heart heart heart heart heart heart heart Wow!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jul 04, 2006 1:12 am
Petsy JagskatillHallundaochfira4thJulymednågraamerikanerna. Är det typ självständighetsdag eller så?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jul 04, 2006 1:55 am
Mikusagi Petsy JagskatillHallundaochfira4thJulymednågraamerikanerna. Är det typ självständighetsdag eller så? 4th of July är väl ändå USA's nationaldag?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jul 04, 2006 1:57 am
HAI! ^^, Man måste fira Gakuto-sama!! heart heart heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jul 04, 2006 2:45 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jul 04, 2006 4:31 am
Hopey Mikusagi Petsy JagskatillHallundaochfira4thJulymednågraamerikanerna. Är det typ självständighetsdag eller så? 4th of July är väl ändå USA's nationaldag? Jätteviktigt att veta rolleyes Jag kan Norges... och kanske Frankrikes... och så vet jag när Sveriges är och varför den är då.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|