|
|
|
|
Posted: Thu Sep 21, 2006 1:57 pm
- N00bs, såklart. Onödigt otrevliga och svåra att förstå. - Ingen jävel som kom ihåg min f-dag, bleh på er! razz - Fortfarande sjuk.
+ Kan se fram emot en mysig helg. + Ritat, och gjort ovanligt bra ifrån mig. whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 21, 2006 1:57 pm
Necrofix + Sov när jag skulle ha min lektion alltid skönt *associerar till läraren i Jungle wa Itsumo...* xd "Okay... For the first lesson... sleeping. Oyasuminasai!" typ. Lolol. + Silja är söt xD + ligga och lapa sol, vind och gräs med snällt folk - ungar som tror att de är olyckliga
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 22, 2006 3:10 am
+ Elisabeth tipsar om massa bra musik 3nodding + Ska träffa henne imorgon *nervös som fan* + Blind Guardian på söndag biggrin + Ska träffa Gurra idag för att gå till systembolaget xD + Interred på Lördag domokun
+/- Har bara råd med tio burkar öl, visst spar jag pengar. men tio känns så jävla lite >_<
- Gårdagen
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 22, 2006 6:41 am
+ Folk på gillet pratar med mig 3nodding + Klar med engelska boken
+/- Ska på kristen sekt walk ikväll, lycka till med att evangelisera mig twisted
- Godissugen - Hungrig - Har en ohyggligt ful mp3 - Alla tycker jag är feminin mad
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 22, 2006 11:14 am
+ Lingonsylt
- Moderaterna
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 23, 2006 8:12 am
+ Städat mitt rum! *duktig* - HugrigsomfanxP + Pannkakor~ + Saturn ikväll! ^___^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 23, 2006 8:29 am
+ Umgås med Moa och Lollo ;D Hoho hoho. - Hatar McDonald's mat ~ DEN TAR MIN ENERGI! Fukk på huvudvärk. + Fint väder ute, lame att prata om vädret. Moa har goda plommon. - Saknar dig älsklingen, vill ha dig här.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 23, 2006 9:13 am
+ Ägde alla på konditions testet + I'm alive + Att gå med i "night walken" var kul under vissa perioder
+/- Jag kommer nog träffa på sekten fler gr gonk
- Dom skrämmde skiten ur mig, seriöst - 4 timmars sömn
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 23, 2006 11:27 am
+ Wosh, min projektidé godkändes...ser fram emot att få jobba med det ^__^ + Mer band idag? D: + Loloolz, lvlade upp i shcpel idag + Ska varva NWN :3 + Är i princip klar med byxorna..ska bara sy fast den mot andra lagret egentliigeeen :3 n__n De blir klara imorrn! Måste få hjälp med att nåla fast rumpdelarna ..bahhahah Börjar kanske med jackan imorrn? Njaaa..kanske! + Läsa imorrn, blir förhoppningsvis klar snart?^___^ mer tid för mig då typ..nyihi
- Uhm..sovit för lite - För lite tid..oroar mig för cosplayen och hur den kommer bli... ;__; NOOEs - Uh, folkmassan...det var ganska jobbigt -.- - D: Solen..får himlans lätt ont i huvudet T__T hade solglasögon och tjoffs också *suck* - Det kommer bli en massa svårt med projektarbetet O__O tur att jag får hjälp...men ändå!
Edit: STORT JÄVLA MINUS T___t Glömde klippa det blåa tyget så att det skulle följa det svarta..så sydde jag fast det iaf xDDD GAAH måste sprätta upp och börja om igen >: *sob* aja..inte för mycket jobb i guess..men ändå >___< kul att sitta och bli allmänt irriterad i onödan för att man inte riktigt förstår varför tyget sitter så konstigt x'DDD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 23, 2006 1:56 pm
+ Krim; FÖR DU ER SÅ JEVLA SEXXIII~~ -SPANK SPANK- XDDD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 24, 2006 3:52 am
+ Min pappa och mina systrar. Ni är fan fina, det vet ni. + Mamma, ah du med. + Madelen, jag kommer shiet inte glömma bort dig damen, du är grym. + Brynäs IF. Jag är ledsen att jag sviker dig Mikko, men de klarar sig grymt bra utan dig. <333 + Allt som är bra med livet. + Mitt rum, mycket skönare med ljusblå väggar än mörkröda.
-/+ Arbetslöshet. XDDD BORING! Fast jag har ju tid att städa och så nu, slänga bort saker, vilket är bra.
- Vissa personer som är sura på ingenting. Get over it, man. - Grönsaker som inte smakar som de ska. >-<
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 24, 2006 6:44 am
+Yoss byxorna börjar bli klara :3 WROAAR (fixat till bitarna xD) +Lugn helg typ.. + Titta på klipp/videos a la gamla låtar och serier <: + OLOL Aladdin and the cave of cheeseburgers igen xDDD + Läsa klart Oliver Twist? MAYBE n_n
- Ovanligt hungrig idag xD - Grinig mor -___- Orka bli tjatad på om maten. - Sovit dåligt ;_; - Panik inför NP D: WÖÖÖH
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 24, 2006 10:04 am
+ Digitalt skapande imorgon ^^ + Slutar elva + 666 g. xDD + I'm just a dreamer + Fika imorgon. ^^
- Vill inte vara hemma atm. ._. - Otroligt dött överallt. >.> - Bleh, vissa personer. rolleyes - Fan ska man göra 4.5h? D:
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 24, 2006 11:42 am
- Datorn på service Mensvärk Kan inte riktigt göra mitt rum som jag hade tänkt från början Meh heart is le still broken. Sadsadsad. Men det är mitt fel så :3
+ Mecca. Gör mig så glad -_-
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 24, 2006 11:53 am
-farväl från Weeeh gril sad ,var inte rätt kille för henne och hon ville inte vara vän längre men ja har en väldans otur ^^
+blev klar men en av 4 elite q i min qs log på wow ^^ + spelat lite på Dark Cloud 2, ett jätte bra spel smile +Fint väder ^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|