|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 17, 2004 11:09 am
Sephyre Är skitledsen nu. Min flickvän gjorde slut ._. eek sad *Trösta*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 17, 2004 11:13 am
FrodoLouLou Sephyre Är skitledsen nu. Min flickvän gjorde slut ._. noo sad varför? I dunno >_< Hon kom just hem från Luleå och sa att hon inte var kär i mig mer.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 17, 2004 11:14 am
Sephyre FrodoLouLou Sephyre Är skitledsen nu. Min flickvän gjorde slut ._. noo sad varför? I dunno >_< Hon kom just hem från Luleå och sa att hon inte var kär i mig mer. nej stackare sad *kramar* Det hände mig också så du e inte ensam ._.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 17, 2004 11:15 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 17, 2004 11:15 am
Hänt mig två ggr.. Det är synd om oss! crying
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 17, 2004 11:16 am
Vi får starta en klubb eller nåt gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 17, 2004 11:17 am
*hoppar in* tycka synd om er tre sad
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 17, 2004 11:17 am
FrodoLouLou Vi får starta en klubb eller nåt gonk Mm gonk Ugh.. jag kan inte fatta att jag fortfarande gillar dom som sårade mig .__.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 17, 2004 11:18 am
Petsy FrodoLouLou Vi får starta en klubb eller nåt gonk Mm gonk Ugh.. jag kan inte fatta att jag fortfarande gillar dom som sårade mig .__.samma här >_< ._.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 17, 2004 11:18 am
Hänt mig förut också. Fast, gah. Jag älskade henne verkligen ._.;;
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 17, 2004 11:19 am
Sephyre Hänt mig förut också. Fast, gah. Jag älskade henne verkligen ._.;; naaw sad varför måste det alltid ta slut för? ._.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 17, 2004 11:20 am
FrodoLouLou Petsy FrodoLouLou Vi får starta en klubb eller nåt gonk Mm gonk Ugh.. jag kan inte fatta att jag fortfarande gillar dom som sårade mig .__.samma här >_< ._. Kärleken är ond scream domokun
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
FrodoLouLou Sephyre Hänt mig förut också. Fast, gah. Jag älskade henne verkligen ._.;; naaw sad varför måste det alltid ta slut för? ._. Ingen aning. Det suger iaf
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
*sätta sig ner*uhm...jag gillar ingen konstigt nog._.;
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Petsy FrodoLouLou Petsy FrodoLouLou Vi får starta en klubb eller nåt gonk Mm gonk Ugh.. jag kan inte fatta att jag fortfarande gillar dom som sårade mig .__.samma här >_< ._. Kärleken är ond scream domokun jo sad crying xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|
|