|
|
|
|
Posted: Mon Sep 18, 2006 2:57 pm
+ simpsons + tiny + iofs, köpt dator o:
+/- word bump x3;;
- ******** emotartdag - måste skärpa mig ffs - kan inte åka se kana i paris - varför kan inget bara funka direkt utan att man måste tjafsa så jävla mycket? - pank som en liten ********/>- vill vara i skolan med deras proffsiga symaskiner och stora ritbord... - vet inte vad jag ska ge naganono i present...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 19, 2006 2:10 am
+ Sitta och kolla på Disneyklipp ^^ + Omg Dennis fixade Tonight, Tonight åt mig ;__; heart heart heart Det gjorde hela min kväll så uberbra ^_^ Tack igen! + Ska göra en massa karaktärsdesign i Maya och lära mig stuffs samt någon liten animation :3 Det kan jag använda till framtida ansökningar till högskolor ^_^ + Kramar n__n + HAHAHAHA X'D Fick en Puh med ett suspekt Eiffeltorn >_< Var typ dagens skratt xD
+/- Styla peruk var kul ^_^; jävligt svårt dock...måste tvätta den och börja om. Men men :3 har iaf ca en månad kvar innan den behövs XXD
- Saknar motivation - Sover för lite ^^; - Lite panik över svenskan :/ - Ångest? Why yes -_-
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 19, 2006 2:55 am
+ Eiih, formgivning idag. O: Hoppas vi får någon vettigare uppgift än förra gången. xD Dating Sim till DS. :'DDD <3 Wushu igår, omg, så jobbigt/skoj/galet. :B
+/- Människan på wushun som kände igen mitt msn-nick, som jag skrivit på väskan jag hade med. :'D Lawl, har man någon man kan fråga om olika moves. ;D
- Varmt. D: Ingen skiva till Grim. ; -; Ingen Shin heller. ; -; Och Rhin ba' värsta åker bort imorrn. D: Jag borde inte sitta här. Är redan sen och har inte ätit. :'D;;; Slet sönder knät. Igen. <.< Damn, måste lära mig att sluta pilla på saker. TwT;;;
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 19, 2006 4:30 am
+ Mitt bredband har äntligen kommit! blaugh blaugh blaugh heart heart heart biggrin biggrin biggrin
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 19, 2006 10:53 am
+ Omg o_O T___T<3<3<3<3<3<3<3 + Sushi mit Fredu n_~ + Jätteroliga fotolektionen.
- Me wants here now<3<3 ='/ - Äckel-Ola kan gå och dö >_> xD ((iofs, en gratis öl är en gratis öl (elelr tio?)))
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 19, 2006 1:25 pm
+ Mobiltelefonen är återfunnen! >ww<
- Jag hade fått ETT sms D'x Tack Racerkatt. DU E DEN ENDA SOM BRYR SÄJ OOOM MÄÄÄJ TT.TT
Edit: Fast de försvinner ju typ om man inte har telefonen påslagen ._.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 20, 2006 12:50 pm
-/+ Min polare i idol gick inte vidare neutral
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 20, 2006 12:59 pm
+ Klar med min andra idéskiss XD hoppas att DEN blir godkänd >: + 200kr av papi o__O woowt! extra pengar till uppcon "Här har du så du kan köpa mat på nåt ställe, medan du är borta" heart heart heart + Varit duktig + Peruken är torr ^__^ + MALIN ÄR TILLBAKA!!! heart heart heart
+/- Skolfoto idag -.-; Jag såg dum ut +/- Trött -___- min grupp i spelproduktionen är seg xD aja, men vi brukar hinna klart till deadlines så ^^;
- Min klass var allmänt jobbig när det skulle tas en massa kort D: *suck* Oh well.. - TRÖÖÖTTT - Det närmar sig en massa till nästa miniperiod av mensvärk T__T *sob* som tur är har jag läkartid den 9:e oktober...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 20, 2006 1:02 pm
+ Alla är söta. + Alla tycker om mig.
- Jag suger på att göra läxor.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 20, 2006 2:34 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 20, 2006 4:57 pm
+ träffa tiny imorrn! jag blir töntigt glad av att tänka på det... + mozart konsert med tiny imorrn :3 + hämtat dator idag! den er fin, den har webcam, den är proffsig... <3 + webcam är skitkul för oss som är lättroade (lekt bouncy head, macho biceps show, fighting off the giant fingers etc...) + sytt kjol! it is pretty.
- vet inte vad det är med mig egentligen, men det är definitivt minus. - oh noes! fear of germs increasing!! by percent one hundred... two hundred... - vill sova men borde sy byxor iställeeeeet... ;_;
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 20, 2006 9:09 pm
+Skolan? Den enda platsen jag kan känna mig riktigt lycklig på <_< +Sailor Music fyller snart år.
-Yay.. Mli goes suicidal emo ******** again. -_- -Allmänt hatisk mot många.. -Min hund bet mig i fingret och jag blöder. stare scream BOKU WA BAKA DESU!! -Folk är falska ruttna människor som påstår sig göra allt för en. Lämna mig ifred, Fredrik? <_< -Fördomar.. gå och "/=£@$@#)%£€(= -Programmering.. JAG FATTAR INGENTING! T___T
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 20, 2006 11:56 pm
halcyon. revolver webcam är skitkul för oss som är lättroade (lekt bouncy head, macho biceps show, fighting off the giant fingers etc...)
Adda min msn (mittgaianick@hotmale) så kan vi fula oss! Jaaaa!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 21, 2006 11:31 am
+ jag fyller år imorgon whee heart + jag har klippt mig, så nu är håret mer än en decimeter kortare 3nodding + mitt hår är fluffigt + söta diadem + flum på bilden + mer flum på Engelskan + stan på håltimmen för att komma bort från skolan...
- två av mina kompisar böjade bråka och ropa mindre trevliga ord och ge örfilar.. - hur kan hon vara så dum att hon tror att jag tänker välja sida... - jobbig person som klagar hela tiden - jag orkar inte med min klass när den är så här... - jag hatar skolan....
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|