|
|
|
|
Posted: Sun Jan 28, 2007 11:21 am
kittyocean Darlaa kittyocean Darlaa •♥• rolleyes
Daar in de kamer waar de pc staat? •♥• Nee, 3 huizen verderop •♥• vreemt •♥•daar ben ik het mee eens XD wat heb je dan gedaan dat je hem daar gezien hebt?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jan 28, 2007 11:55 am
kiek kittyocean Darlaa kittyocean Darlaa •♥• rolleyes
Daar in de kamer waar de pc staat? •♥• Nee, 3 huizen verderop •♥• vreemt •♥•daar ben ik het mee eens XD wat heb je dan gedaan dat je hem daar gezien hebt? •♥• xD Uit her raam gekeken waarschijnlijk •♥•
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jan 28, 2007 1:23 pm
Darlaa kiek kittyocean Darlaa kittyocean Darlaa •♥• rolleyes
Daar in de kamer waar de pc staat? •♥• Nee, 3 huizen verderop •♥• vreemt •♥•daar ben ik het mee eens XD wat heb je dan gedaan dat je hem daar gezien hebt? •♥• xD Uit her raam gekeken waarschijnlijk •♥•Hoe wist je dat??!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jan 28, 2007 1:23 pm
kiek [Sky-Angel] BOE!
Was dat even schrikken he! xD JAh! Ik ben me dood gesprokken!!! Nooo, * reanimeerd Kiek*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jan 28, 2007 10:37 pm
Onzinnige mededeling: Ik ben werken
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jan 28, 2007 11:28 pm
kittyocean Onzinnige mededeling: Ik ben werken Werk ze! en ik ga ook werken. laters sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jan 29, 2007 3:28 am
*rochelkuch* Goeiemorgen xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jan 29, 2007 6:53 am
Onzinnige mededeling deel 2: Ik ben er weer!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jan 29, 2007 7:24 am
Woopsie sweatdrop ik ben te lang weg gebleven uit de guilds en stuff... Vergeef me crying *wijst naar .~Horsie~Anne~. en fluisterd* 'Het is haar schuld dat ik terug ben!' 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jan 29, 2007 7:44 am
Drake Heros Woopsie sweatdrop ik ben te lang weg gebleven uit de guilds en stuff... Vergeef me crying *wijst naar .~Horsie~Anne~. en fluisterd* 'Het is haar schuld dat ik terug ben!' 3nodding normaal zal ik je gelijk geven, MAAR DIT KEER NIET xp ik heb ook geen enkele aanwijzing om het woord 'terugkomen' of 'ADPE' in de mond te nemen tegen jou xD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jan 29, 2007 7:49 am
.~Horsie~Anne~. Drake Heros Woopsie sweatdrop ik ben te lang weg gebleven uit de guilds en stuff... Vergeef me crying *wijst naar .~Horsie~Anne~. en fluisterd* 'Het is haar schuld dat ik terug ben!' 3nodding normaal zal ik je gelijk geven, MAAR DIT KEER NIET xp ik heb ook geen enkele aanwijzing om het woord 'terugkomen' of 'ADPE' in de mond te nemen tegen jou xD Ehm het is bijna hetzelfde 3nodding Note : *zit bij jouw thuis mee te kijken en lusiterd, en hoort soms ook over internet verhalen, krijgt dan wel leuk gevoel om terug te komen en weer eens te agan kijken, Anne heeft me verleidt terug te komen, nodnod* Dush ik heb gelijkish!!! 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jan 29, 2007 7:52 am
Alles wa ik dan doe is m'n favoriten langs zappen!
KITTYOCEAN HOE DURF JE HEEL ADPE VOL TE SPAMMEN XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jan 29, 2007 8:02 am
Ik spam NOOOOOOIT XD In Hotel ADPE was ik echt op zoek naar IcedEarth XD
En trouwens, wees blij XD eindelijk wat nieuws daar XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jan 29, 2007 8:27 am
kittyocean Ik spam NOOOOOOIT XD In Hotel ADPE was ik echt op zoek naar IcedEarth XD En trouwens, wees blij XD eindelijk wat nieuws daar XD JA dankjewel, mag ik alle topics na gaan, JOEPIE blaugh (serieus joepie =P)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|