|
|
|
|
Posted: Wed Apr 27, 2011 1:18 pm
OMM: vette post battle in t andere topic XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Apr 28, 2011 2:48 am
LeannaAnne br3akape OMM: heb net My sanctuary van Utada Hikaru gedownload... mooi nummer..... moet nu naar beneden...... sweatdrop crying OMM: Utada Hikaru? Is dat niet de zangeres van Kingdom hearts? Die is goeddd >w< ja dat klopt 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Apr 28, 2011 11:47 am
over een half uur heb ik een nieuwe kast!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Apr 29, 2011 12:20 pm
br3akape LeannaAnne br3akape OMM: heb net My sanctuary van Utada Hikaru gedownload... mooi nummer..... moet nu naar beneden...... sweatdrop crying OMM: Utada Hikaru? Is dat niet de zangeres van Kingdom hearts? Die is goeddd >w< ja dat klopt 3nodding Haar Amerikaanse album is aan te raden. 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Apr 29, 2011 1:23 pm
OMM: k ga wandelen morgen op de Utrechtse heuvel rug heb er zin in smile
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Apr 29, 2011 5:02 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Apr 30, 2011 12:17 am
OMM: wat moet ik aan is slecht in t bedenken wat ze aan moet om t niet te warm te krijgen
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Apr 30, 2011 2:01 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Apr 30, 2011 5:52 am
OMM: "these lies are leading me astray, it's too much for me to say. I dont wanna live, this desteny. it goes on endlesly"
this love this hate van hollywood undead.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Apr 30, 2011 2:57 pm
OMM: een heerlijke dag gehad maar die 14 km was 20 geworden hoe? nou je had 6 herkennings punten en we hadden 4 gehad en waren onderweg naar 5 en kwamen bij 3 terecht en we waren zeker 3 keer verdwaald XD maar desalnitemin het was een heerlijke dag om te wandelen
en hu (to be continued)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Apr 30, 2011 3:04 pm
OMM: kaput....van binnen en van buiten......
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Apr 30, 2011 3:13 pm
LeannaAnne OMM: kaput....van binnen en van buiten...... What happend?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Apr 30, 2011 3:19 pm
loving~dolphins LeannaAnne OMM: kaput....van binnen en van buiten...... What happend? Urh......eergisteren eportage van 11uur, gisteren met vriendin achterop gefiets vonden mn spieren niet zo leuk, en vandaag aardig verbrand en ook weer 10uur bezig geweest
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Apr 30, 2011 3:24 pm
LeannaAnne loving~dolphins LeannaAnne OMM: kaput....van binnen en van buiten...... What happend? Urh......eergisteren eportage van 11uur, gisteren met vriendin achterop gefiets vonden mn spieren niet zo leuk, en vandaag aardig verbrand en ook weer 10uur bezig geweest Aw hugs ik hoop dat je je snel weer beter voeld en ik hoop dat je tijd heb om te rusten en bij te komen 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|