|
|
|
|
Posted: Sun Sep 17, 2006 7:37 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 17, 2006 7:50 am
Betyder det som står där, helt enkelt.
+/- Adjö...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 17, 2006 7:53 am
+ Hemma igen! + Vincent hade saknat mig ;.; Gosagosamassor~ + Haribo Guldbamsar <3 Tack farmor. + Trevlig helg + Dricka whiskey med pappa och Patrisch + Air
- Skola imorgon .-.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 17, 2006 7:54 am
Nightmare Asura Betyder det som står där, helt enkelt.
+/- Adjö... Meaning?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 17, 2006 11:20 am
+ Massive Attack x3 + Hmm, ser fram emot UC 07 en massa nu ^__^WAAHXD + Fått lite stuffs av mami :3
+/- Positiv inför cosplayen, men det är inte överdrivet mycket tid jag kommer att ha e_e' *vet inte ifall peruken blir någe bra heller T__T
- Uhms...tröjan ger mig panik...typ..lite e_e - Rar, ingen ork typ :/
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 17, 2006 11:29 am
Valgarv + Hemma igen! + Vincent hade saknat mig ;.; Gosagosamassor~ + Haribo Guldbamsar <3 Tack farmor. + Trevlig helg + Dricka whiskey med pappa och Patrisch + Air [EDIT] ++ ZOMG DIRGE OF CERBERUS~ - Skola imorgon .-.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 17, 2006 1:30 pm
+ Emil :3 Myspys i Kungsbacka Wei, han hade saknat mig när jag kom hem redface Laddare till datorn igen <3 Tack Djii~ Röstat, weiwei. :3
- Emoness, hug me crying Kommer vara ensam nästa helg. Får jag hälsa på någon? ._.;
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 17, 2006 2:11 pm
+ tråkiga uppsatsen klar. + jag har gått ner typ 7 kilo på ett halvår.. år? vet inte, jag har gått ner iaf, inte upp. 8D/ + ymo
- jag vill bort~~ till min fina drömvärld då jag sitter i min och atsushis lägenhet i tokyo helt iklädd angelic pretty och äter jordgubbschoklad och kramar på atsushisöto ;_; - jag fryser - är ensam - skola imorron - så jävla less på att bara spara pengar... vänta.. spara mer.. inte ha råd me det å det.. inte kunna göra det å det... blablabla... gah, jag vill leva liksom.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 17, 2006 2:45 pm
- Alliansen vann. - Vänstern förlorade.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 18, 2006 12:15 am
-- Allt och alla jävlas med mig och jag blir jävligt frustrerad. Yay för snart söndermosad dator och lillebror?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 18, 2006 1:59 am
rastaman - Alliansen vann. - Vänstern förlorade. Jag kan bara instämma broder. Sverige är helt åt helvete.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 18, 2006 5:55 am
+ Drake-chan, bara för söt. ._____. <333 + Carå, Tess, Henke, Naf och Ida, tack för en underbar helg. :'3 + ... Drake igen, bara för att. .__.
- Blah på mig. - Trött och grinig. Håller på att bli sjuk?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 18, 2006 12:28 pm
+ Viktor sprang omkring i Tines tajta tröja på idrotten xd + ensemble, jag och Jonas sjunger asbra tillsammans ^^ + sång + jag ska sjunga på konsert i skolan + Dennis och Hanna gick på stan + Dennis och Hanna överaskade hans mamma på hennes jobb med gratis konsert xd + blåsa såpbubblor med miniorscouterna heart
- kom försent... igen crying - jag har skolkat och kommit försent för mycket senaste månaden, varför är jag så dum crying - jag måste städa mitt rum...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 18, 2006 12:36 pm
Nightmare Asura Betyder det som står där, helt enkelt.
+/- Adjö... LÄMNA OSS INTE! gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 18, 2006 12:38 pm
+ kramar + snela kasskamrater + sjunga O sole mio (och annat) med far
+/- regeringsskifte (omväxling förnöjer - borgare suger)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|