|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Apr 24, 2011 1:41 am
het valt wel mee. Hoefde enkel wat alg te krabben en pompje schoon te maken. Man, wat is die vis van me een varken XP
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Apr 24, 2011 5:37 am
OMM: He is risen smile smile smile smile smile
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Apr 24, 2011 6:57 am
OMM: Eigenlijk is het best een rotgewoonte van me om altijd alles maar voor me uit te schuiven tot op het allerlaatst mogelijke moment. Nu mag ik oefenexamens maken met pasen crying
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Apr 25, 2011 1:52 pm
waarom besluit ik altijd om alleen Daily Chance te doen en zit ik opeens toch in alle topics te posten?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Apr 25, 2011 2:37 pm
@ kitty is een gewoonte ik ken het gonk
OMM: bek af maar een hele leuke dag gehad smile
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Apr 26, 2011 1:05 pm
niet vergeten de deur dicht te doen...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Apr 27, 2011 3:11 am
OMM: Mijn computer's harde schijf heeft het begeven. sad Zit nu op mijn vaders oude laptop. Zal dus mijn profiel werkstuk voorlopig even moeten beginnen op papier, een chronologische volgorde bedenken enzo. En ik heb nog niet alles gelezen van wat voor informatie ik heb gevonden. (stuk of 6 boeken thuis liggen, een paar gekopieerde bladzijdes dan nog een paar sites en ten slotte nog een tijdschrift met artikel.) whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Apr 27, 2011 3:33 am
OMM: en wat zullen we vandaag eens gaan doen
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Apr 27, 2011 4:16 am
OMM: scream sugar rush! xd !!!! blaugh !!!!!! burning_eyes ook al heb ik sinds gisteravond niks gegeten..........
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Apr 27, 2011 9:14 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Apr 27, 2011 9:18 am
OMM: HONGUR hears food is ready .... zooef weg XD...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Apr 27, 2011 11:08 am
OMM: heb net My sanctuary van Utada Hikaru gedownload... mooi nummer..... moet nu naar beneden...... sweatdrop crying
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Apr 27, 2011 12:31 pm
br3akape OMM: heb net My sanctuary van Utada Hikaru gedownload... mooi nummer..... moet nu naar beneden...... sweatdrop crying OMM: Utada Hikaru? Is dat niet de zangeres van Kingdom hearts? Die is goeddd >w<
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Apr 27, 2011 12:43 pm
Heb je net gegeten, heb je nog steeds trek omdat er geen koolhydraten in zaten... (en verder voldeed het wel aan de schijf van vijf... nu dus 4 omdat de koolhydraten voor een keertje ontbraken XD)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Apr 27, 2011 12:59 pm
kingdom hearts muziek is perfect om lekker bij te onstpannen.
OMM: Portal 2, ik ben verslaafd, al 3x single en 2x coop uitgespeeld en hij is vorige week dinsdag gereleased :3
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
 |