|
|
|
|
Posted: Sat Sep 16, 2006 3:45 am
Jalkazar Sakana-sama suburban kiD + miljöpartiet vann i skolvalet smile - september-itemen var verkligen sämst neutral I vårat skolval med!Sossarna vann vårt 3nodding Oj! Sossarna kom på typ... sjundeplats eller något. Miljöpartiet, Moderaterna och Sverigedemokraterna ledde på våran. Menvi är inte så många elever!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 16, 2006 3:47 am
Sakana-sama Jalkazar Sakana-sama suburban kiD + miljöpartiet vann i skolvalet smile - september-itemen var verkligen sämst neutral I vårat skolval med!Sossarna vann vårt 3nodding Oj! Sossarna kom på typ... sjundeplats eller något. Miljöpartiet, Moderaterna och Sverigedemokraterna ledde på våran. Menvi är inte så många elever!Sverigedemokraterna... Noooo! I so hate those guys ninja Kd kom typ 3'a för oss xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 16, 2006 3:51 am
+ Min klass, sötnosar dåååå. + Patrik! <3 + Manga + Gråta till angel sanctuary + Tjejerna i min klass, som jag satt med på tåget. "Kommer du ihåg korven?" Hahaha! (En tant köpte en korv i papper, och den gled på golvet och hennes hund tog den) + Korv! + Köping snart!
- Kul att sitta i Stockholm i fyra timmar. ._. - Hungrig men vill inte äta. Varit så rätt länge nu. O_o - Hur kunde du jämföra mig?! - Inge sex! (eller sju n_n)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 16, 2006 4:17 am
Jalkazar Sakana-sama Jalkazar Sakana-sama suburban kiD + miljöpartiet vann i skolvalet smile - september-itemen var verkligen sämst neutral I vårat skolval med!Sossarna vann vårt 3nodding Oj! Sossarna kom på typ... sjundeplats eller något. Miljöpartiet, Moderaterna och Sverigedemokraterna ledde på våran. Menvi är inte så många elever!Sverigedemokraterna... Noooo! I so hate those guys ninja Kd kom typ 3'a för oss xd Word up Jalkazar, fan skrämmande att dom har sympatisörer! dom fick inte en enda röst i vår skola tack och lov ^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 16, 2006 4:19 am
suburban kiD Jalkazar Sakana-sama Jalkazar Sakana-sama suburban kiD + miljöpartiet vann i skolvalet smile - september-itemen var verkligen sämst neutral I vårat skolval med!Sossarna vann vårt 3nodding Oj! Sossarna kom på typ... sjundeplats eller något. Miljöpartiet, Moderaterna och Sverigedemokraterna ledde på våran. Menvi är inte så många elever!Sverigedemokraterna... Noooo! I so hate those guys ninja Kd kom typ 3'a för oss xd Word up Jalkazar, fan skrämmande att dom har sympatisörer! dom fick inte en enda röst i vår skola tack och lov ^^ Haha dom fick typ 7 från min klass, en av mina (nya blaugh ) kompisars mamma ställer upp som personval i KD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 16, 2006 4:22 am
Jalkazar suburban kiD Jalkazar Sakana-sama Jalkazar Sossarna vann vårt 3nodding Oj! Sossarna kom på typ... sjundeplats eller något. Miljöpartiet, Moderaterna och Sverigedemokraterna ledde på våran. Menvi är inte så många elever!Sverigedemokraterna... Noooo! I so hate those guys ninja Kd kom typ 3'a för oss xd Word up Jalkazar, fan skrämmande att dom har sympatisörer! dom fick inte en enda röst i vår skola tack och lov ^^ Haha dom fick typ 7 från min klass, en av mina (nya blaugh ) kompisars mamma ställer upp som personval i KD hahaha xD helt jävla lovly asso.. orka rösta på KD blaugh
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 16, 2006 4:25 am
suburban kiD Jalkazar suburban kiD Jalkazar Sakana-sama Jalkazar Sossarna vann vårt 3nodding Oj! Sossarna kom på typ... sjundeplats eller något. Miljöpartiet, Moderaterna och Sverigedemokraterna ledde på våran. Menvi är inte så många elever!Sverigedemokraterna... Noooo! I so hate those guys ninja Kd kom typ 3'a för oss xd Word up Jalkazar, fan skrämmande att dom har sympatisörer! dom fick inte en enda röst i vår skola tack och lov ^^ Haha dom fick typ 7 från min klass, en av mina (nya blaugh ) kompisars mamma ställer upp som personval i KD hahaha xD helt jävla lovly asso.. orka rösta på KD blaugh Pirat ska de va pirate Yarrr!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 16, 2006 4:32 am
Jalkazar Pirat ska de va pirate Yarrr! neeh, osynliga eller miljö ^^ fast, f*cking hell jag kan lixom ändå rösta i år = 3 =,, önskade att jag var född ett halvår tidagare.. typ razz
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 16, 2006 4:34 am
suburban kiD Jalkazar Pirat ska de va pirate Yarrr! neeh, osynliga eller miljö ^^ fast, f*cking hell jag kan lixom ändå rösta i år = 3 =,, önskade att jag var född ett halvår tidagare.. typ razz Jag behöver en boost på 2 år ja blaugh
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 16, 2006 4:38 am
Kan ni sluta vara offtopic nu? neutral
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 16, 2006 4:40 am
AdramalechFTW Kan ni sluta vara offtopic nu? neutral Vad tycker du smile + Itunes + Gaia - Inget å göra ikväll - No cash på mobilen
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 16, 2006 4:57 am
Jalkazar suburban kiD Jalkazar Pirat ska de va pirate Yarrr! neeh, osynliga eller miljö ^^ fast, f*cking hell jag kan lixom ändå rösta i år = 3 =,, önskade att jag var född ett halvår tidagare.. typ razz Jag behöver en boost på 2 år ja blaugh segt ._. man kan juh alltid önska att man var äldre :3 @ AdramalechFTW: amen om du säger det så ^^ + Fint väder ^^ + Kolla på dåliga filmer +/- Seg, lite för mycket "Harold and Kumar going to white castle" och med lite för mycket vad allt det innebär @w@ - Inga cash
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 16, 2006 7:06 am
-- Jag måste gå på begravning på min födelsedag. Tack, tack så jävla mycket. - Folk som ger bort gåvorna jag gett dom. Det är ju bara så himla schysst av er, eller hur? - Skolan. No, I can't take the homeworks. - Mardrömmar.
+ Stockholm Gay Radio. + Alcazar. + Jag fick börja på gymmet, w00t! Undantag för snälla lilla mig is the s**t. + Älsklingen. Du försöker iaf, och det uppskattar jag mycket. heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 16, 2006 7:23 am
+ Mihi, mamma köpte hårtork?XD tack :3 + Roaar NACHOOOSS + fått tag i nästan allt jag behöver a la cosplay ^_^
+/- RöstatO_O värsta pirrigt och allt XD +/-Uh..xD sossarna hade värsta rackarbajsarfesten..värsta skumt...o.O +/- såg någon som protesterade mot nåt..eller ja..>_< vet inte vad..glömde att fråga T____T
- snart pank O: - hittar inget ställe där ögonundersökningsmojs kostar under 300 e___e*suck*i need my lenses damnit XD - kommer typ inte ha så mycket pengar till uppcon ^^; syrran fyller år innan xD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|