|
|
|
|
Posted: Wed Sep 13, 2006 2:49 pm
+ Vincent~ + Mamma som är allmänt snäll + Musik
+/- Pappa i helgen?
- Vincent väckte mig genom att råka slå ner en burk cola på mig >.< - Störmigallmäntpåsalerochting - Mummel.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 13, 2006 11:11 pm
- Ellära, fettjobbigt D': - Mp3batteriet tog slut på bussen igår - Fick int pengar, nooo. - Kan inte spara i Rct :<< - Vänta i typ, 7h utan att ha nåt att göra. >.> - Ont som fan i foten D:
+Kunde fan somna igår/idag surprised + Bli bjuden på käk und bio :'D <333 + Fika i kafehuset >w< + Musik ^^ + Leka idaag :3
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 14, 2006 7:08 am
+ gått till slut audition för kulturskolans musikal 3nodding + gick bra på NO provet + Fruits Basket
- skolka bilden - jobbigt folk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 14, 2006 9:06 am
+ jag blev nyss medlem av svenska gillet! 3nodding
(jag tröttnade på min andra)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 14, 2006 11:29 am
+ GRATTIS MIYAVI. surprised heart + Gustav är lika hjälpsam och trevlig som vanligt. <3 thank you. + fick en slickpinne av erichan~! heart + leka med ylva-san under orkesterpauser~ DELA SAFT OMG. <33 + folk börjar öppna sig för mig.
+/- alltså, asiaterna som tittade var lite creepy, men ändå fina. >:3 kyahaha~
- matte. jag hinner fan inte skriva rent allt. damn you glada man! :3 - jag hittar inte låttexterna till Bluebeards album. D:
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 14, 2006 12:19 pm
+ Fika med Marcus ~ heart Yay! Pengar på mobilen, hoho ;D Fredag imorgon :3 Kjol <3 oplanerad kreativitet.
- Salt i maten, varför hällde du det i min mat Simon?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 14, 2006 12:56 pm
+ Min skola är bra. + Min klass är ännu bättre. + Djävulen också biggrin + att gå runt och le åt folk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 15, 2006 3:38 am
+ Drake <3 + Fick nyss en kram av Simon 4laugh heart + Prata random s**t med Drake i mic x3 <33
- Trött. ._.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 15, 2006 3:55 am
+ Leka med Grim ikväll. :3 Spelaspelaspela! whee + Min kissemiss har varit snäll och gosig hela morgonen <3 + Ledig igår och idag. SPSK ftw. + Dansade igår och är inte död idag + Börjar bli frisk + Massamassaplus!
-/+ Måste städa, men wtf. Det blir fint.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 15, 2006 5:30 am
+ Skolan, Det är mer positivt än vad man tror. :3 Fin pianomusik i uppehållsrummet.. VARFÖR KAN INTE JAG SPELA SÅ FINT??!! <33 - Tror inte att det blir minus idag, förhoppningsvis.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 15, 2006 11:48 am
+ miljöpartiet vann i skolvalet smile
- september-itemen var verkligen sämst neutral
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 15, 2006 11:54 am
+ Matts blå hår + Djävulen och Amanda + broschyrer från vänsterpartiet
- skolfotografen xd Roliga suris! - MODERATKLASS JAG HAR! gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 16, 2006 3:41 am
+ Uppnåt upplysning? Mår bra nu i varje fall. Du kommer att hjälpa mig. Jag kommer även att hjälpa mig själv. I and I. Gör nog inget speciellt idag, skönt att inte göra något ibland.
- There will not be any.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 16, 2006 3:42 am
suburban kiD + miljöpartiet vann i skolvalet smile - september-itemen var verkligen sämst neutral I vårat skolval med!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 16, 2006 3:43 am
Sakana-sama suburban kiD + miljöpartiet vann i skolvalet smile - september-itemen var verkligen sämst neutral I vårat skolval med!Sossarna vann vårt 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|