|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jan 27, 2007 6:15 am
•♥• Ik heb even rodgekeken of ik em toevallig ergens zag xD
later had ik er eentje met 8 beesjes ineens toen had ik ineens een vlinder en weet ik wat nog meer. •♥•
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jan 27, 2007 6:15 am
Ach, als ik lang genoeg wacht heb ik al geen honger meer XD Ik heb het wel eens gehad dat ik in 2 dagen niets had gegeten omdat ik het gewoonweg vergat! Ach, ik kan wel wat hebben XD En er mag best wel wat af... maar goed, uithongeren is fout...ik vergeet het alleen gewoon!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jan 27, 2007 6:18 am
Darlaa •♥• Ik heb even rodgekeken of ik em toevallig ergens zag xD
later had ik er eentje met 8 beesjes ineens toen had ik ineens een vlinder en weet ik wat nog meer. •♥• •♥• Ik heb de verpakking gevonden! XD mens bewaar ook alles, gooi eens wat weg!! scream
eens kijken.. er zat een draak in, een vis, een vogel, een kat, een krab (?) een kip een hond en de vlinder dus. •♥•
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jan 27, 2007 6:18 am
kittyocean Ach, als ik lang genoeg wacht heb ik al geen honger meer XD Ik heb het wel eens gehad dat ik in 2 dagen niets had gegeten omdat ik het gewoonweg vergat! Ach, ik kan wel wat hebben XD En er mag best wel wat af... maar goed, uithongeren is fout...ik vergeet het alleen gewoon!! lol ga sonja bakkeren -.- *kiek wordt ermee dood gegooit om zich heen* Maar uit princiepe ben ik tegen dieeten.. tenzij ze goed zijn ofc... en daar hoort uithongeren niet bij.... *gaat technisch praten waarom het egt geen nut heeft om je uit te laten hongeren*
Nog iets!! Helemaal geen vet eten is slecht en lol.. profielwerkstuk is zo leuk als ik hierover praat XD
*houdt der kop al*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jan 27, 2007 6:20 am
Darlaa Darlaa •♥• Ik heb even rodgekeken of ik em toevallig ergens zag xD
later had ik er eentje met 8 beesjes ineens toen had ik ineens een vlinder en weet ik wat nog meer. •♥• •♥• Ik heb de verpakking gevonden! XD mens bewaar ook alles, gooi eens wat weg!! scream
eens kijken.. er zat een draak in, een vis, een vogel, een kat, een krab (?) een kip een hond en de vlinder dus. •♥• lol... moet je verhuizen.. helpt egt!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jan 27, 2007 6:21 am
kiek Darlaa Darlaa •♥• Ik heb even rodgekeken of ik em toevallig ergens zag xD
eens kijken.. er zat een draak in, een vis, een vogel, een kat, een krab (?) een kip een hond en de vlinder dus. •♥• lol... moet je verhuizen.. helpt egt!! •♥• Ik vraag me af wat voor spul er dan allemaal boven water zal komen xD
29 gulden bij de toysourus.. ik mag toch hopen dat we die in de aanbieding hadden gekregen confused •♥•
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jan 27, 2007 6:22 am
Wat leuk Darlaa! En ik bewaar ook altijd verpakkingen XD
En Kiek, ik geloof in tevreden zijn met jezelf. Zolang het maar niet meer wordt! En Sonja Bakker zegt niet meer dan wat al bekend is. Gezonder eten, meer bewegen... geloof het of niet, maar ik beweeg nu meer, en snoep minder omdat ik nu eenmaal niet op mijn werk mag eten (of eigenlijk, tijdens). Ik drink ook meer water... en ben ik wat kwijt? Noppes! Ik ben gewoon wie ik ben
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jan 27, 2007 7:05 am
kittyocean Wat leuk Darlaa! En ik bewaar ook altijd verpakkingen XD En Kiek, ik geloof in tevreden zijn met jezelf. Zolang het maar niet meer wordt! En Sonja Bakker zegt niet meer dan wat al bekend is. Gezonder eten, meer bewegen... geloof het of niet, maar ik beweeg nu meer, en snoep minder omdat ik nu eenmaal niet op mijn werk mag eten (of eigenlijk, tijdens). Ik drink ook meer water... en ben ik wat kwijt? Noppes! Ik ben gewoon wie ik ben het kan wel wel helpen, maar je moet het goed doen wink en het heeft ofc tijd nodig!! maarjah... ik geloof daar ook in! Natuurlijk ratelt het hier af en toe anders, maar over het algemeen wel.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jan 27, 2007 7:15 am
als ik nog meer sport, gaat mijn been helemaal naar de knoppen. Ik sport nu 45 min per week en ik kan je garanderen, mijn been heeft een hele week nodig om daarvan bij te komen!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jan 27, 2007 7:52 am
kittyocean als ik nog meer sport, gaat mijn been helemaal naar de knoppen. Ik sport nu 45 min per week en ik kan je garanderen, mijn been heeft een hele week nodig om daarvan bij te komen! dan moet je inderdaad ook niet meer doen..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jan 27, 2007 9:19 am
Ik denk dat gezonder eten en goed bewegen wel helpt ik ken kinderen die eten niet gezond en zijn tja... aan de dikke kant en ik ken er een paar die gezond eten en die zijn normaal (of aan de dunne kant...). En oja, dat dieet van Sonja is niet aan te raden, je schijnt er evensnel weer van aan te komen. Tja, ik weet er niet echt veel van af, het zijn dus de experts die zeggen dat dat dieet slecht is, ook minder eten is volgens hun slecht, je moet gewoon van meer sla en groente eten, dat kan ook erg lekker zijn.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jan 27, 2007 9:41 am
ik heb een half jaar lang niet gesnoept; geen chips; niets wat kilo's eraan kon brengen. Resultaat: ik kwam aan!
En ik ken ook genoeg mensen die gigantisch gezond eten, en toch maatje xl zijn. Mijn moeder bijvoorbeeld; geheel bij een diëtiste... en niets er af.
Dan is het voor mij ook genoeg; ik ben wie ik ben. Dan heb ik maar overgewicht.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jan 27, 2007 11:03 am
Balen, ik ken mensen die erg veel eten en waarbij je de botten kan zien. Vroeger kon je bij mij ook de botten zien zitten, gelukkig nu niet meer. Sommige vinden mij te dun maar ik ben gewoon van smal gebouwd, ik denk dat jij dan stevig geboud bent.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jan 27, 2007 11:43 am