|
|
|
|
Posted: Tue Aug 17, 2004 4:23 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 17, 2004 4:39 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 17, 2004 5:23 am
*kryper ner i frysdisken igen* whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 17, 2004 5:47 am
*kryper in* ninja *kryper mot drick sektionen*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 17, 2004 7:58 am
*kryper runt bland alla kartonger* ninja
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 17, 2004 8:00 am
FrodoLouLou *kryper runt bland alla kartonger* ninja Ello! *hoppar också ner och börjar kräla runt* blaugh
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 17, 2004 8:01 am
Sachan89 FrodoLouLou *kryper runt bland alla kartonger* ninja Ello! *hoppar också ner och börjar kräla runt* blaugh oj då...du hittade hit whee *tittar upp*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 17, 2004 8:01 am
FrodoLouLou Sachan89 FrodoLouLou *kryper runt bland alla kartonger* ninja Ello! *hoppar också ner och börjar kräla runt* blaugh oj då...du hittade hit whee *tittar upp* Jepp! biggrin *stolt* blaugh
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 17, 2004 8:02 am
Sachan89 FrodoLouLou Sachan89 FrodoLouLou *kryper runt bland alla kartonger* ninja Ello! *hoppar också ner och börjar kräla runt* blaugh oj då...du hittade hit whee *tittar upp* Jepp! biggrin *stolt* blaugh *klappa på axeln* duktig 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 17, 2004 8:02 am
FrodoLouLou Sachan89 FrodoLouLou Sachan89 FrodoLouLou *kryper runt bland alla kartonger* ninja Ello! *hoppar också ner och börjar kräla runt* blaugh oj då...du hittade hit whee *tittar upp* Jepp! biggrin *stolt* blaugh *klappa på axeln* duktig 3nodding xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 17, 2004 8:04 am
*bryter mig in i en låda glass och börjar frossa* blaugh
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 17, 2004 8:04 am
Har du nån aning om vad vi ska gö i skolan imorron? eek Våra puckade lärare har ju inte skrivit nånting om det ju stressed
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 17, 2004 8:08 am
FrodoLouLou Har du nån aning om vad vi ska gö i skolan imorron? eek Våra puckade lärare har ju inte skrivit nånting om det ju stressed gonk stare Hum,hum! smile Gustav sa:
Och så kommer vi inte bara sammlas för ett upprop, d finns ju ingen anledning att ha upprop! Vet NÅGON någon anledning till att ha BARA upprop en dag? *väntar inte på svar whee * Nä, JUST d! *viktig min* Alltså ska vi jobba stenhårt redan första dan! *högljut gnäll från alla*
D e vad jag vet, då står när vi slutar på lappen... xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 17, 2004 8:08 am
Sachan89 *bryter mig in i en låda glass och börjar frossa* blaugh ehe?... *tittar lite motbjudande på*.........GLÖM INTE MIG!! *planterar sig brevid*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 17, 2004 8:09 am
FrodoLouLou Sachan89 *bryter mig in i en låda glass och börjar frossa* blaugh ehe?... *tittar lite motbjudande på*.........GLÖM INTE MIG!! *planterar sig brevid* domokun Grr....MIN!!! scream TA EGEN!!! stressed
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|