|
|
|
|
Posted: Wed Oct 27, 2004 8:53 am
Anashi - Tycker det är konstigt att en viss person säger att han inte är vid datorn fast han är det.. men men.. han vill väl inte snacka med mig helt enkelt Vad sägs om att hälsa?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Oct 27, 2004 8:59 am
+ Vän med nästan alla jag bråkar med 3nodding + Känner mig glad whee + Mitt val till gymnasium börjar gå riktigt bra! whee + Bra musik just nu! (Louis Armstrong) whee + [Insert BIG Secret Here] ninja whee
- Fortfarande ovän med Fredrik.. gonk - En viss person loggade ut nyss och jag hann inte säga hej då eller nåt.. gonk -Vet ej säkert om jag har några biljetter till Maiden gonk - Vill till Umeå och Skellefteå! gonk gonk - Vill slåss med katana med onii-chan gonk - Vill Leka Gul Bil med Hopey gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Oct 27, 2004 9:10 am
+ala roliga menniskor är inne på msn... -jag och cärro lekte alldrig sad för hon va sjuk sad
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Oct 27, 2004 9:37 am
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Oct 27, 2004 9:40 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Oct 27, 2004 1:21 pm
- Jag hatar alla gonk Ingen tycker om mig eller förstår mig :'< - Boyfriend! crying *Vill ha*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Oct 27, 2004 1:55 pm
- Hade visst fel, dom ogillar mig inte, dom hatar mig!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Oct 27, 2004 1:59 pm
+ Jag börjar 12.55 imorgon + Min tävling kanske ordnar sig ikväll
- Jag ska presentera ett arbete om barnsexturism - Herr Sumpbäver åker iväg till bitchen imorgon i alla fall...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Oct 28, 2004 3:36 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Oct 28, 2004 4:31 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Oct 28, 2004 7:16 am
+ tjokket + Hittade en scanner idag + Rawtaz + Det är halloween i helgen och alltså snart BorCon
- Den enormt onödiga och tråkiga förelsäningen på 2,5 timmar - Omtentan på måndag - Att folk är så tråkiga
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Oct 28, 2004 7:18 am
-Örhängeshelvetet går inte in. scream
+Förmodligen industrial piercing imorgon. 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Oct 28, 2004 7:24 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Oct 28, 2004 9:08 am
+ Brittisk åttiotalspop. + Jag sa "gonk" IRL till Linn. + Franskaprovet blev flyttat. + Fredag imorgon. + Lov snart, vilket betyder att jag kan träffa Lovisa.
- Har inte pratat med Lovisa sedan i fredags. - Johan, den skabbråttan. (Jag menar det inte, jag tyckte bara att det var dumt att han inte kom idag) - Franskaprov imorgon. - Ska inte till Lovisa imorgon... - Ont.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Oct 28, 2004 10:53 am
- Hopey är borta, hon ska vara det typ hela kvällen.. crying - En kille på min skola tog sitt liv för nån dag sen.. - Mina "vänner" drar sig mer och mer ifrån mig.. - Går segt att träna upp sig i RO.. .___.` - Godissugen.. gonk
+ Älskar min skiva med Edenbridge-låtar ^^ heart + Spela RO.. ninja + God mat på skolan imorgon.. whee + En dag till, sen looov.. ♪~
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|