|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 22, 2004 1:41 pm
Valkyria86 Valgarv Valkyria86 Valgarv Valkyria86 Valgarv Valkyria86 Valgarv Valkyria86 Valgarv Valkyria: Nani..?..Ska du bli den andra som springer? xd IJ nog din skinrock som f岠springa... razz Oh,det är ingen skinrock ^^ Det är nåt mysko tyg..o_o Jätte varm! whee ..Men tung,som sagt +_+ Den verkar trevligt i alla fall.. Och som att den vill till mig! *nickar frenetiskt* Den kommer sluka dig totalt. eek domokun eek Äter den människor? gonk Japp :/ Lisa i min klass som provade den är fortfarande försvunnen. *Ser inte Pet's bild* gonk eek (Inte bara stor d忠: Eller n宴ing sweatdrop ) (Den 䲠r䴴 halvstor. sweatdrop ) gonk Kanske inte har med mig den till J-Cult,vi får se domokun
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 23, 2004 7:42 am
chibi_chan Yannah Chibi_Chocobo H䲠䲠jag i sn?color] sotast i hela varlden heart Min baka bror i MINA benv䲭are stare ' Jag dyrkar dina benvärmare.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 23, 2004 7:50 am
Syskonkärlek. whee heart *titta på chocobo och chibi*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 23, 2004 7:53 am
Valgarv Sostrate Valgarv Kanske inte har med mig den till J-Cult,vi får se domokun Do it! det kan typ vara ditt hemliga vapenXDDD ninja eek ! TACK!!*Glompar omkull* whee Nemas problemas 3nodding xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 23, 2004 8:06 am
Filthy Syskonkärlek. whee heart *titta på chocobo och chibi* Isn't it just beautiful? crying heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 23, 2004 12:15 pm
Valgarv Petsy Har två till bilder på mig.. men jag ser störd ut på den ena, och på den andra gömmer jag mig och ler fånigt gonk Ladda upp ^w^ Varför? =_=
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 23, 2004 12:55 pm
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 23, 2004 1:03 pm
Underbart! Rob i vart parontrad bredvid en dod kaktus!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 23, 2004 1:09 pm
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 23, 2004 1:10 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 23, 2004 1:32 pm
Nyahah, sot whee mossan ocksa ninja X3
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 23, 2004 1:47 pm
Chibi_Chocobo Här är jag igen  Mina benvärmare igen... stare
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 24, 2004 4:55 am
Chibi_Chocobo Här är jag igen  hahaha! det ser ut som en skata *lol* *tar mössan!* (vill inte vara elak men jag fattar inte hur du sitter/står) så du ser ut som en liten kråka med fin mössa smile
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 24, 2004 6:48 am
Filthy Sakana-sama Rob the spacepirate S�a. Bild p�mig fr� i s�dags.  Tufft att ni tog den precis när du tappade mobilen. ^^ Filthy, du och Miradjii då. DÅ kan man snacka om syskonkärlek... Men den är inte söt. sweatdrop Nja... det är synd att ni bråkar, skulle vara bättre om ni kraaamaaades~~~~~
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|