|
|
|
|
Posted: Mon Nov 08, 2004 9:18 am
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 08, 2004 9:21 am
Filthy ecchan Filthy ecchan FUSK!!! nästa gå utan att hålla i sig i soffan. mmkay? Vi hade typ ramlat på Nova_Camui och hennes vän då xd och? en ÄNNU större glomp!! whee 3nodding xp Alla skulle sprattla och skrika! AMAAGAAD! xd YAY!!! mm. visst. xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 08, 2004 9:21 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 08, 2004 9:29 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 08, 2004 9:44 am
Blixtra AAAAH!! KYUUUUU(T) biggrin AAAAH!! SYSTER! xd heart *kläng*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 08, 2004 9:45 am
Kyuu Blixtra AAAAH!! KYUUUUU(T) biggrin AAAAH!! SYSTER! xd heart *kläng* Mjiiiip! heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
meep. jag hade kul på visningen, trots att jag var krasslig. var nog osocial mot folk också, förlåt sweatdrop
menmen tack styrelsen, och stort tack till Joa (han som sålde animeprylar), världens snällaste! whee heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Filthy J䴴e. xd du och KYAAAH! tog n䳴an livet av varandra. eek Ja... Men vi gjorde det på ett kärleksfullt sätt. >3<;; Ju.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 08, 2004 9:47 am
*Gnager på Idas hår* :B
Icedrop: Vem var du? o.o;; Jag minns inte att jag träffade dig, eller vem det var som var du. Liksom.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 08, 2004 9:49 am
Kyuu Filthy J䴴e. xd du och KYAAAH! tog n䳴an livet av varandra. eek Ja... Men vi gjorde det på ett kärleksfullt sätt. >3<;; Ju. .. Jag vill vara med nästa gång.. xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 08, 2004 9:49 am
Kyuu!! 4laugh Jag visade dina skisser för alla i min fam. dom tycker att du är jätte duktig!! heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 08, 2004 9:51 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 08, 2004 9:51 am
Filthy Kyuu Filthy J䴴e. xd du och KYAAAH! tog n䳴an livet av varandra. eek Ja... Men vi gjorde det på ett kärleksfullt sätt. >3<;; Ju. .. Jag vill vara med nästa gång.. xp Så klart du får!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 08, 2004 9:54 am
chibi_chan Filthy Kyuu Filthy J䴴e. xd du och KYAAAH! tog n䳴an livet av varandra. eek Ja... Men vi gjorde det på ett kärleksfullt sätt. >3<;; Ju. .. Jag vill vara med nästa gång.. xp Så klart du får! Okej. Kyuu kan ninja sparkar och sånt. så vi teamar mot honom. ninja
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 08, 2004 9:57 am
Jag SKA vara med nästa gång >:< (Om folk nu vill)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|