|
|
|
|
Posted: Fri Jan 26, 2007 1:07 pm
Jup, heb er zelf 4 gehad ofzo... de leukste was de hond (A) die kon je uitlaten
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jan 26, 2007 1:42 pm
» Mijn eerste was ook een hond en ik verzorgde dat beestje met mijn leven, maar ze mochten niet mee naar school en ik verplichtte mijn vader dus tijdens zijn werk voor mijn hondje te zorgen. Zelfs mijn moeder moest voor dat ding zorgen toen ze ziek in bed lag. Helaas ging het op den duur toch dood en ik was helemaal van slag. En toen bleek dat je die dingen gewoon weer kan opstarten.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jan 26, 2007 1:49 pm
•♥• Hier ook hondje en min moeder moest er ook aan geloven xD
Als je batterijtjes op zijn, zijn ze pas echt dood. •♥•
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jan 26, 2007 1:50 pm
ll Eurynome ll » Mijn eerste was ook een hond en ik verzorgde dat beestje met mijn leven, maar ze mochten niet mee naar school en ik verplichtte mijn vader dus tijdens zijn werk voor mijn hondje te zorgen. Zelfs mijn moeder moest voor dat ding zorgen toen ze ziek in bed lag. Helaas ging het op den duur toch dood en ik was helemaal van slag. En toen bleek dat je die dingen gewoon weer kan opstarten.
lol, dat je ouders dat uberhaupt doen wink maar wij mochten het alleen niet in de klas hebben, dus af en toe de klas uit snieken naar je jas toe en dan snel weer terug en wachten op de pauze smile
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jan 26, 2007 2:05 pm
kiek ll Eurynome ll » Mijn eerste was ook een hond en ik verzorgde dat beestje met mijn leven, maar ze mochten niet mee naar school en ik verplichtte mijn vader dus tijdens zijn werk voor mijn hondje te zorgen. Zelfs mijn moeder moest voor dat ding zorgen toen ze ziek in bed lag. Helaas ging het op den duur toch dood en ik was helemaal van slag. En toen bleek dat je die dingen gewoon weer kan opstarten.
lol, dat je ouders dat uberhaupt doen wink maar wij mochten het alleen niet in de klas hebben, dus af en toe de klas uit snieken naar je jas toe en dan snel weer terug en wachten op de pauze smile » Dat was bij ons eerst ook zo, maar niemand hield zich eraan en toen werden ze helemaal verboden, als je ze wel bij je had werden ze afgepakt en kreeg je ze niet terug.
@Darlaa: Ach, ze vonden het zelf ook wel leuk en het was ook hun eigen schuld. Zij waren het die dat ding toen voor me hebben gekocht. blaugh *misses her mother crying * En weet je trouwens wanneer ze het echt niet meer doen, namelijk als je ze jaren later voor techniek mag slopen. twisted
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jan 27, 2007 4:53 am
Allemaal vette avi's op deze pagina ninja
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jan 27, 2007 5:15 am
ll Eurynome ll kiek ll Eurynome ll » Mijn eerste was ook een hond en ik verzorgde dat beestje met mijn leven, maar ze mochten niet mee naar school en ik verplichtte mijn vader dus tijdens zijn werk voor mijn hondje te zorgen. Zelfs mijn moeder moest voor dat ding zorgen toen ze ziek in bed lag. Helaas ging het op den duur toch dood en ik was helemaal van slag. En toen bleek dat je die dingen gewoon weer kan opstarten.
lol, dat je ouders dat uberhaupt doen wink maar wij mochten het alleen niet in de klas hebben, dus af en toe de klas uit snieken naar je jas toe en dan snel weer terug en wachten op de pauze smile » Dat was bij ons eerst ook zo, maar niemand hield zich eraan en toen werden ze helemaal verboden, als je ze wel bij je had werden ze afgepakt en kreeg je ze niet terug.
@Darlaa: Ach, ze vonden het zelf ook wel leuk en het was ook hun eigen schuld. Zij waren het die dat ding toen voor me hebben gekocht. blaugh *misses her mother crying * En weet je trouwens wanneer ze het echt niet meer doen, namelijk als je ze jaren later voor techniek mag slopen. twisted
ooeeh Jah! maar techniek is ook leuk biggrin @icedearth: Jouwe is ook gaaf!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jan 27, 2007 5:52 am
Ik kocht er 1 voor 5 gulden. Nooit last van gehad... altijd uit als het moest... tot dat hij tijdens een proefwerk af ging! Genant XD Gelijk geluid uitgezet; niet eens gekeken wat hij wilde. Was alleen wel erg vervelend dat ik hem na 1 keer perfect kon opvoeden en er dus geen uitdaging meer mee was XD
Oh ja, ik had een ECHTE tamagotchi... nou ja... kinda XD denk het. Was eerst 25 gulden ofzo, en naderhand tot 5 euro verlaagd in prijs =P Ik kwam hem laatst nog tegen... misschien eens kijken voor een batterijetje XD Hoewel dat opvoeden echt niet moeilijk was XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jan 27, 2007 5:56 am
•♥• Ach het is ntuurlijk wel voor kinderen, dan is het nog moeilijk en ze leren er van. ik weet wel dat mijn beesje best wel vaak dood ging maar dat was al na dat het wat afgezwakt was en mijn moeder er geen zin meer in had. •♥•
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jan 27, 2007 6:01 am
De mijne is nooit doodgegaan XD De eerste keer kwam er een ander wezen uit, maar daarna was het altijd dezelfde XD.
Ik denk dat ik 15 ofzo was XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jan 27, 2007 6:02 am
▫ Wat ik ook wel eens met dat ding gedaan heb... Hij moest van mij zo oud mogelijk worden! Wat ik dan deed was de tijd vooruit zetten om hem dan ouder te laten lijken XD lol geloof dat ik hem een keer heel oud heb gemaakt.. maar hij kon niet verder. ▫
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jan 27, 2007 6:07 am
Wauw, de mijna kon niet in tijd vooruit... mijn lieve zilvere eitje.... Ik ga hem misschien maar weer opzoeken XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jan 27, 2007 6:08 am
•♥• ik was wel wat jonger geloof ik.. denk wel zo'n twaalf jaar geleden. was ik elf misschien.
Maar de lol is er snel vanaf als ze niet meer doorgroeien. ik had een van de eerste die was simple een hondje en dat weer een goter hondje maar er kwam altijd de zelfde uit. •♥•
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jan 27, 2007 6:10 am
Dat had ik nou ook; als ze in de eindfase zaten, was er weinig boeiends aan XD Dat heb ik gelukkig niet met echte dieren!! Die zijn ten minste nog onvoorspelbaar!
......net als mijn ouders... ik heb honger en ik wacht met ONTBIJTEN op ze! "We komen er zo aan!". HALLOOOOOO! Ach, ik heb toch al geen honger meer XD En ze zijn mooi op tijd voor het avondeten
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|