|
|
|
|
Posted: Tue Aug 17, 2004 3:33 am
*kikar in lite försiktigt*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 17, 2004 3:33 am
Silence_P FrodoLouLou Wäääääää *dör av skratt* xp xd *fortsätter Kittla* iiik *försöker andas* whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 17, 2004 3:34 am
FrodoLouLou Silence_P FrodoLouLou Wäääääää *dör av skratt* xp xd *fortsätter Kittla* iiik *försöker andas* whee *slutar kittla* Andningspaus! whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 17, 2004 3:37 am
Silence_P FrodoLouLou Silence_P FrodoLouLou Wäääääää *dör av skratt* xp xd *fortsätter Kittla* iiik *försöker andas* whee *slutar kittla* Andningspaus! whee *andas* xp urgh *kryper upp och gömmer sig under AFKn* ninja
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 17, 2004 3:39 am
FrodoLouLou Silence_P FrodoLouLou Silence_P FrodoLouLou Wäääääää *dör av skratt* xp xd *fortsätter Kittla* iiik *försöker andas* whee *slutar kittla* Andningspaus! whee *andas* xp urgh *kryper upp och gömmer sig under AFKn* ninja Waahhhh! Min AFK rör sig! gonk Den Lever! gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 17, 2004 3:39 am
Silence_P FrodoLouLou Silence_P FrodoLouLou Silence_P FrodoLouLou Wäääääää *dör av skratt* xp xd *fortsätter Kittla* iiik *försöker andas* whee *slutar kittla* Andningspaus! whee *andas* xp urgh *kryper upp och gömmer sig under AFKn* ninja Waahhhh! Min AFK rör sig! gonk Den Lever! gonk myehehehe *kryper runt i frisyren* whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 17, 2004 3:40 am
FrodoLouLou myehehehe *kryper runt i frisyren* whee *tar av mig AFKn* eek Sitter du där? xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 17, 2004 3:42 am
*lallar iväg och tar en cola i kylen*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 17, 2004 3:42 am
Silence_P FrodoLouLou myehehehe *kryper runt i frisyren* whee *tar av mig AFKn* eek Sitter du där? xd jopp whee *hoppar ner*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 17, 2004 3:43 am
FrodoLouLou Silence_P FrodoLouLou myehehehe *kryper runt i frisyren* whee *tar av mig AFKn* eek Sitter du där? xd jopp whee *hoppar ner* *Pustar Ut* xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 17, 2004 3:44 am
Silence_P FrodoLouLou Silence_P FrodoLouLou myehehehe *kryper runt i frisyren* whee *tar av mig AFKn* eek Sitter du där? xd jopp whee *hoppar ner* *Pustar Ut* xd whee ...aja...kommer tillbaka om en liten stund...jag ska göra rent till ninen och duscha... hej svej *kramar* whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 17, 2004 3:45 am
FrodoLouLou Silence_P FrodoLouLou Silence_P FrodoLouLou myehehehe *kryper runt i frisyren* whee *tar av mig AFKn* eek Sitter du där? xd jopp whee *hoppar ner* *Pustar Ut* xd whee ...aja...kommer tillbaka om en liten stund...jag ska göra rent till ninen och duscha... hej svej *kramar* whee *Krama* Jag e nog inte här då! sad Bye Bye!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 17, 2004 3:45 am
Silence_P FrodoLouLou Silence_P FrodoLouLou Silence_P FrodoLouLou myehehehe *kryper runt i frisyren* whee *tar av mig AFKn* eek Sitter du där? xd jopp whee *hoppar ner* *Pustar Ut* xd whee ...aja...kommer tillbaka om en liten stund...jag ska göra rent till ninen och duscha... hej svej *kramar* whee *Krama* Jag e nog inte här då! sad Bye Bye! sad oki.....
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 17, 2004 3:50 am