|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Apr 02, 2011 5:30 am
ik verbaas me eerder dat men het ook nog geloofd!
Oh ja, was bijna in de Neopets 1 april grap getrapt - mijn neopets waren opeens ziek. Kijk, dat kan gebeuren, maar had het vrij snel door
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Apr 02, 2011 6:51 am
geloofde men dit o.o okay dat verbaast me ook dan XD
OMM: ik wil slapen
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Apr 02, 2011 7:50 am
OMM: .............................................................
yep there's nothing on my mind 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Apr 02, 2011 8:08 pm
OMM: goeide moge zeg tis echt weer veel te laat, ik hoort den veugeltjes fluiten!! en jullie veters zitten los rofl 1 april met een staaaartje!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Apr 03, 2011 2:36 am
Gisteren voor het eerst een was gedraaid... zou ik tegen dit wasmiddel kunnen, of ben ik er allergies voor (hoewel, allergie is een groot woord. Van Persil krijg ik superjeuk)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Apr 03, 2011 5:16 am
OMM: nee het katje van mijn tel hanger is kapot crying
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Apr 03, 2011 2:49 pm
OMM: zo.. net voor het eerst op een motor gezeten achterop bij iemand die zn rijbewijs net 3 weken heeft! volgens de teller gingen we over de 200km/h eek ik voelde wel degelijk dat ik er half af werd gerukt, maar dat we ZO snel gingen?! en dat op de zondag avond
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Apr 04, 2011 5:39 am
mijn nichtje is wakker. snel Gaia afmaken zodat de laptop uit kan XD Anders is het weer een half uur lang BUMBAAAAA
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Apr 05, 2011 8:34 am
OMM: ik heb geen zin meer in huiswerk crying het is genoeg geweest ik heb rust nodig (schijnt school niet te begrijpen gonk )
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Apr 05, 2011 9:22 am
Verdwaald in Parijs? Dat weiger ik te geloven! Dan hadden ze zich wel binnen een uur bij de dichtsbijzinder gendarmerie gemeld. En als ze dat niet konden vinden op z'n minst de volgende dag. NIET 2 DAGEN LATER!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Apr 06, 2011 2:19 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Apr 06, 2011 11:54 am
is het al 21:00 en moet ik nog avondeten XD Haha, ik ben traaaag vandaag
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Apr 06, 2011 1:31 pm
OMM: ik kan nog steeds niet begrijpen waarom mijn moeder nog bij die man zit, hij is nog erger dan die duchebag in het stripje van dashy
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Apr 07, 2011 10:23 am
OMM: reflectie verslag............. geen zin.............. ik ga maar weer ds'en op de computer............. of anime kijken......
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Apr 07, 2011 11:12 am
Als het goed is, kan ik EINDELIJK mijn Clamp No Kiseki sets uitpakken =D (nu alleen nog een schaakbord van het juiste formaat....)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
 |