|
|
|
|
Posted: Sat Sep 09, 2006 12:49 pm
Sostrate - Ha-ha-ha Anton jag tycker verkligen inte om dig, nästan hatar -_- du är fan hemsk. ^_^ Vilken Anton? o_O -----Sjuuk ._. + Fika mit Fredu och Älvs och Bino på TinTin ^^ - Ingen sushi + Plättar, thé och cheesecake istället x3
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 09, 2006 3:48 pm
+ Fyller år wtf! n__n~~ + Har inte varit så glad på jätte länge DD: n_n ++++ och hemskt massa + xDDD;
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 09, 2006 4:35 pm
+ Seglat. Mys whee + Jag är bättre än pappa på engelska cool xd + Vara hos Josse. ^^ + Vi är äntligen klara! Jaa~! + Titta på "En geishas memoarer". Den var bättre än vad jag hört. Bra enligt mig.
- Bleh
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 10, 2006 9:12 am
- lolwtfbbq gaia är sämst. - lolwtfbbq x2 varför skriver jag här?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 10, 2006 11:50 am
- bajen torskade.. fick några tårar i ögonen under matchen.. FAAAN! bajen känns rätt passé i mina ögon... - jag har en tendens att leva i en fiktiv verklighet under skoldagarna, jag fösöker fly undan saningen om att jag har hundratusen restuppgifter som väntar hemma i mitt rum.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 10, 2006 1:18 pm
Helgens:
+ heart Miradjii! <3 Du är hur snäll och bra som helst osv osv :3 Jag är lvl 47 i diskning pirate ph33r me! ^___^ Shaolin soccer! :3 Million dollar baby Family guy :3 Kramar i massor Göteborg nästa helg~
- Emoness ._.; Hemma igen Glömde laddaren hos Miradjii, jävla klant jag är >_>
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 10, 2006 10:43 pm
Ruska Sostrate - Ha-ha-ha Anton jag tycker verkligen inte om dig, nästan hatar -_- du är fan hemsk. ^_^ Vilken Anton? o_O Stampe ._. slynan har ignorerat mig en massa D: + Nasi ska förhoppningsvis kunna börja med sin cospuru idag ;/ + Napoleon XIV - They're coming to take me away med på Uppcons kareokelista XD RURU DU OCH JAG!!! heart + Titta på He-man med Ruru..eller..jao.O sitta och kolla och kommentera genom msn XD heart "He-man har värsta liten rumpa o.O" "Beast mans gurglande!XD" - Mår riktigt dåligt >_< umf dumma huvudvärk och magvärk, tror inte det blir skola idag .__. - Wäääh illamående kom nu också ;_; - Gud vilket dåligt självförtroende man fick inför projektarbetet då -.- OH WELL syprojekt it fsking is o.O
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 11, 2006 12:46 am
+ Patrik 1 och 2. XD + Patrik som bor nära: Vi hade verkligen INGENTING att göra, helt sanslöst! Såg iofs på bra film och spelade lite. Titta på kor (hästar) och kramas. + Patrik som bor alldeles för långt bort för sitt eget bästa: Jag vet inte hur många timmar vi suttit i telefon och bara... whee. n_n Du gör mig så otroligt glad, sakna! + Lyssna på 1200 Micrograms och jobba i flash, skön måndagsmorgon ändå. + Smekt över håret, bästa som finns! + Kul att du börjar bry dig typ... nu?
+/- Mitt hår har någon skev nyans. Måste färga snaaaart!
- Stupid, much?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 11, 2006 6:17 am
+ Kramas, varför älskar jag det så mycket? Lugn, men ändå speedad. Älskar dig Marcus <3
- BAJSMATTEN VILLE INTE GÖRA SOM JAG VILLE! FU! Natt, var du sur? Varför är jag inte med dig, jag har ändå inget att göra. I'm stupid.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 11, 2006 7:07 pm
+ Min mössa är återupphittad. Nyss. Där den borde ha varit hela tiden <.<;
- Jag är dum och stannar uppe en natt och kommer inte att orka med morgonskoldagen. - Djävulen försvann? D:
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 12, 2006 1:54 am
+ Sovmorgon till 13.00 :'DD + Bowla med Naf, Simon och alla andra ~ + Drake <33 + Ready To Die. <3
+/- Kul att du saknar mig, men jag vet inte? .-.
- Trött, grinig och blah. - Tänker helt enkelt för mycket.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 12, 2006 2:42 am
Sostrate Stampe ._. slynan har ignorerat mig en massa D: Doh -_- Sostrate + Napoleon XIV - They're coming to take me away med på Uppcons kareokelista XD RURU DU OCH JAG!!! heart + Titta på He-man med Ruru..eller..jao.O sitta och kolla och kommentera genom msn XD heart "He-man har värsta liten rumpa o.O" "Beast mans gurglande!XD" LÄTT Kareoke! n__N;; xDD vi får öva innan så vi är as... *host* ... ... bra? xDDD"He-man har en liten rumpa", var det faktiskt!! xDDD<3<3
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 12, 2006 4:08 am
+ Emilia~!!! <3<3<3<3 Du är för snäll ibland. T___T Du din söta och snälla... snällis! ^__^ + Sluta skolan tidigt rawks! + Presenterna från Emilia, NIIIUUH~! <3 + Petra. Du har inte hört av dig något idag, men ett par gånger under helgen som varit så skickade du några uppmuntrande sms, that I thank you for. ^-^
+/- Saknar vissa personer, dumma dator som var tvungen att kollapsa. -__- Fast en bra sak är väl att jag sluppit irriterande personer, yayz0rz!
- Hahahahah~!! Det var ditt eget val, smartskaft! xd Eller snarare dumskaft. ;P - Våran andra dator är fortfarande kaputt, vill-ha-en-ny! -o- - Saknar dig så himla mycket... - Ha lite pengar är inte coolt. >__<
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 12, 2006 9:44 am
+ hemlagad pizza :3 Tor, för han är världens bästa kille helt enkelt <3 viktig för mig omgomgomg! "S" hörde äntligen av sig! redface får se om han ringer i veckan. jag tappar hakan om han gör det ._.;
-/+
hah. nu har jag börjat tänka på S igen. hade nog varit enklare om han hade skitit i o höra av sig <_<; får ju iförsig drömma riktigt fina drömmar nu. "höhöhö" xD
-
så mycket att göra alex flyttar till england snart T-T
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 12, 2006 9:54 am
Niddler + Min mössa är återupphittad. Nyss. Där den borde ha varit hela tiden <.<; - Jag är dum och stannar uppe en natt och kommer inte att orka med morgonskoldagen. - Djävulen försvann? D: YAY 4laugh
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|