Welcome to Gaia! ::

All Dutch People Enter

Back to Guilds

One of the oldest and biggest Dutch Languaged Guild of Gaia. No fee, always welcome! 

Tags: Dutch, Netherlands, Nederland, Belgium 

Reply All Dutch People Enter
What's on your mind? Goto Page: [] [<<] [<<] [<] 1 2 3 ... 545 546 547 548 549 550 ... 745 746 747 748 [>] [>>] [>>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

LeannaAnne
Vice Captain

PostPosted: Mon Mar 28, 2011 3:29 pm

OMM: is dit dan nog de enige plek die bij zinne is op gaia?
PostPosted: Tue Mar 29, 2011 12:07 pm

LeannaAnne
OMM: is dit dan nog de enige plek die bij zinne is op gaia?

Is dat een retorische vraag?

kittyocean
Captain

Menketi
Crew

Gracious Lunatic

10,475 Points
  • Angelic Alliance 100
  • Bunny Spotter 50
  • Invisibility 100
PostPosted: Wed Mar 30, 2011 9:11 am

OMM: wat regende het hard vanmiddag o.0
PostPosted: Wed Mar 30, 2011 11:49 am

loving~dolphins

ja, en het was ook best plotselin. Ik bedoel, het regende wel, maar opeens was het een heuse stortbui! Maar ach, het is gewoon een lente buitje geweest ^_^ Was ook zo weer voorbij (maar morgen een plu mee...)

kittyocean
Captain

Menketi
Crew

Gracious Lunatic

10,475 Points
  • Angelic Alliance 100
  • Bunny Spotter 50
  • Invisibility 100
PostPosted: Wed Mar 30, 2011 12:48 pm

kittyocean
loving~dolphins

ja, en het was ook best plotselin. Ik bedoel, het regende wel, maar opeens was het een heuse stortbui! Maar ach, het is gewoon een lente buitje geweest ^_^ Was ook zo weer voorbij (maar morgen een plu mee...)

idd is een goed idee XD
PostPosted: Wed Mar 30, 2011 2:09 pm

mijn uiterlijk is blijkbaar zo slecht dat mijn innerlijk het niet eens goed kan maken

Dashinator

Otherworldly Genius

14,225 Points
  • Beta Citizen 0
  • Beta Gaian 0
  • Grunny Grabber 50

Valkyrie-Chii-Chan

3,050 Points
  • Member 100
  • Gaian 50
  • Autobiographer 200
PostPosted: Thu Mar 31, 2011 4:37 am

OMM: Dat het bij sommige vakken niet zo lekker gaat of dat ik er weinig van snap(en dat zit me nogal dwars).
PostPosted: Thu Mar 31, 2011 10:47 am

ik weiger te erkennen dat firefox.... best snel en prettig werkt... sweatdrop

kittyocean
Captain

Menketi
Crew

Gracious Lunatic

10,475 Points
  • Angelic Alliance 100
  • Bunny Spotter 50
  • Invisibility 100
PostPosted: Thu Mar 31, 2011 11:18 am

Het werkt ook heel fijn
PostPosted: Thu Mar 31, 2011 12:16 pm

loving~dolphins
kassiopeia
loving~dolphins
kassiopeia
loving~dolphins

hmmm ik denk dat je niet te veel kleuren bij elkaar moet gooien en probeer items een beetje te matchen met elkaar. wink

Ummnnn, wil iemand misschien het even met mijn items proberen? tektek inventory Ik ga nu even mijn avie veranderen.

Wat voor avi wil je? een lente avi?
Edit en met welke kleuren?

Maakt mij niet zo heel erg veel uit, ik heb het liefste dat het een lente/zomer avie is i.v.m het seizoen en dat de kleuren en het soort kleding goed in elkaar over gaat/bij elkaar past. Zo min mogelijk clutter, maar maak het niet al te simpel.
Ga vooral je eigen gang. Als je items wilt gebruiken die ik niet heb, dat mag, maar probeer daarmee onder/rond de 60k te blijven.

okay ik heb er dan 2 voor je
User Image
User Image

Hmm, die 2e vind ik wel leuk. Die eerste is opzich wel goed, alleen vind ik bruin en wit niet zo'n super combi. Bruin is een donkere warme kleur en wit is dat niet echt en komt er een beetje bleekjes over. Contrast is mij een beetje te sterk.

OMM: Zaterdag 20 graden Celsius!!! whee (en ik moet voor proefwerken leren (proefwerkweek gonk )... gelukkig kan ik dat buiten doen)

kassiopeia

9,100 Points
  • Invisibility 100
  • Alchemy Level 2 100
  • Clambake 200

Menketi
Crew

Gracious Lunatic

10,475 Points
  • Angelic Alliance 100
  • Bunny Spotter 50
  • Invisibility 100
PostPosted: Thu Mar 31, 2011 2:22 pm

kassiopeia
loving~dolphins

okay ik heb er dan 2 voor je
User Image
User Image

Hmm, die 2e vind ik wel leuk. Die eerste is opzich wel goed, alleen vind ik bruin en wit niet zo'n super combi. Bruin is een donkere warme kleur en wit is dat niet echt en komt er een beetje bleekjes over. Contrast is mij een beetje te sterk.

OMM: Zaterdag 20 graden Celsius!!! whee (en ik moet voor proefwerken leren (proefwerkweek gonk )... gelukkig kan ik dat buiten doen)

lol ik was het ook nog niet zeker van die eerste XD we hebben volgens mij een totaal verschillende smaak XD

en ik heb ook tentamens crying maar ik heb mijn laptop nodig en ik hoop niet dat het gaat regenen
PostPosted: Thu Mar 31, 2011 3:58 pm

Nog 1tje? Jaaa nog 1tje dan... *hick* oh het is alweer half 1 gonk (werk start om half 8 )

edit: (half acht) niet (half cool !! stomme gele gezichten

Piet Plutonium

6,250 Points
  • Gaian 50
  • Treasure Hunter 100
  • Member 100

br3akape

Destructive Pawn

19,265 Points
  • Battle: Cleric 100
  • Jack-pot 100
  • Restorative Spirit 250
PostPosted: Thu Mar 31, 2011 11:35 pm

OMM: arg... moet een projectaak vandaag nog afmaken en snap nogsteeds niks ervan... denk zelfs dat het maar efectief 2 zinnen kan worden.....hoop dat dat genoeg is .... stare

wil nog mijn tekening(en) inscannen... als ik op mijn ouders pc kan....... dan nog uitvogelen hoe deviantart werkt.... snap dat ook niet...... onder welke categorie vallen de tekeningen van me????......... confused

oh ja... ik was die briefjes vergeten.... leuk foto moment komt er in mij op twisted
PostPosted: Fri Apr 01, 2011 9:55 am

1 april grappen zijn zooooo flauw. Alsof je een dag in het jaar nodig hebt om een grap uit te halen! Doe het eens spontaan! en niet van die akelige rotgeintjes.

kittyocean
Captain

Menketi
Crew

Gracious Lunatic

10,475 Points
  • Angelic Alliance 100
  • Bunny Spotter 50
  • Invisibility 100
PostPosted: Fri Apr 01, 2011 1:34 pm

true maar deze op gaia is wel ubber cute ^^
kitty's everywhere heart
Reply
All Dutch People Enter

Goto Page: [] [<<] [<<] [<] 1 2 3 ... 545 546 547 548 549 550 ... 745 746 747 748 [>] [>>] [>>] [»|]

Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games
Mini-Games