|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Mar 28, 2011 3:29 pm
OMM: is dit dan nog de enige plek die bij zinne is op gaia?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Mar 29, 2011 12:07 pm
LeannaAnne OMM: is dit dan nog de enige plek die bij zinne is op gaia? Is dat een retorische vraag?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Mar 30, 2011 9:11 am
OMM: wat regende het hard vanmiddag o.0
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Mar 30, 2011 11:49 am
loving~dolphins OMM: wat regende het hard vanmiddag o.0 ja, en het was ook best plotselin. Ik bedoel, het regende wel, maar opeens was het een heuse stortbui! Maar ach, het is gewoon een lente buitje geweest ^_^ Was ook zo weer voorbij (maar morgen een plu mee...)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Mar 30, 2011 12:48 pm
kittyocean loving~dolphins OMM: wat regende het hard vanmiddag o.0 ja, en het was ook best plotselin. Ik bedoel, het regende wel, maar opeens was het een heuse stortbui! Maar ach, het is gewoon een lente buitje geweest ^_^ Was ook zo weer voorbij (maar morgen een plu mee...) idd is een goed idee XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Mar 30, 2011 2:09 pm
mijn uiterlijk is blijkbaar zo slecht dat mijn innerlijk het niet eens goed kan maken
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Mar 31, 2011 4:37 am
OMM: Dat het bij sommige vakken niet zo lekker gaat of dat ik er weinig van snap(en dat zit me nogal dwars).
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Mar 31, 2011 10:47 am
ik weiger te erkennen dat firefox.... best snel en prettig werkt... sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Mar 31, 2011 11:18 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Mar 31, 2011 12:16 pm
loving~dolphins kassiopeia loving~dolphins kassiopeia loving~dolphins hmmm ik denk dat je niet te veel kleuren bij elkaar moet gooien en probeer items een beetje te matchen met elkaar. wink Ummnnn, wil iemand misschien het even met mijn items proberen? tektek inventory Ik ga nu even mijn avie veranderen. Wat voor avi wil je? een lente avi? Edit en met welke kleuren? Maakt mij niet zo heel erg veel uit, ik heb het liefste dat het een lente/zomer avie is i.v.m het seizoen en dat de kleuren en het soort kleding goed in elkaar over gaat/bij elkaar past. Zo min mogelijk clutter, maar maak het niet al te simpel. Ga vooral je eigen gang. Als je items wilt gebruiken die ik niet heb, dat mag, maar probeer daarmee onder/rond de 60k te blijven. okay ik heb er dan 2 voor je   Hmm, die 2e vind ik wel leuk. Die eerste is opzich wel goed, alleen vind ik bruin en wit niet zo'n super combi. Bruin is een donkere warme kleur en wit is dat niet echt en komt er een beetje bleekjes over. Contrast is mij een beetje te sterk. OMM: Zaterdag 20 graden Celsius!!! whee (en ik moet voor proefwerken leren (proefwerkweek gonk )... gelukkig kan ik dat buiten doen)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Mar 31, 2011 2:22 pm
kassiopeia loving~dolphins okay ik heb er dan 2 voor je   Hmm, die 2e vind ik wel leuk. Die eerste is opzich wel goed, alleen vind ik bruin en wit niet zo'n super combi. Bruin is een donkere warme kleur en wit is dat niet echt en komt er een beetje bleekjes over. Contrast is mij een beetje te sterk. OMM: Zaterdag 20 graden Celsius!!! whee (en ik moet voor proefwerken leren (proefwerkweek gonk )... gelukkig kan ik dat buiten doen) lol ik was het ook nog niet zeker van die eerste XD we hebben volgens mij een totaal verschillende smaak XD en ik heb ook tentamens crying maar ik heb mijn laptop nodig en ik hoop niet dat het gaat regenen
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Mar 31, 2011 3:58 pm
Nog 1tje? Jaaa nog 1tje dan... *hick* oh het is alweer half 1 gonk (werk start om half 8 )
edit: (half acht) niet (half cool !! stomme gele gezichten
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Mar 31, 2011 11:35 pm
OMM: arg... moet een projectaak vandaag nog afmaken en snap nogsteeds niks ervan... denk zelfs dat het maar efectief 2 zinnen kan worden.....hoop dat dat genoeg is .... stare
wil nog mijn tekening(en) inscannen... als ik op mijn ouders pc kan....... dan nog uitvogelen hoe deviantart werkt.... snap dat ook niet...... onder welke categorie vallen de tekeningen van me????......... confused
oh ja... ik was die briefjes vergeten.... leuk foto moment komt er in mij op twisted
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Apr 01, 2011 9:55 am
1 april grappen zijn zooooo flauw. Alsof je een dag in het jaar nodig hebt om een grap uit te halen! Doe het eens spontaan! en niet van die akelige rotgeintjes.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|