|
|
|
|
Posted: Thu Sep 07, 2006 3:15 am
+ låskorten funkar nu. LOVELY. + skickat till tiny + kollat på symaskiner... is it want? maybe? + yosh busskorten kanske inte behöver kosta alla mina pengar... jag kanske slipper halvtimmespromenaden till skolan varje dag...
- vill ha massa tyg och symaskiner men... pengar... - vill åka hem eller ta hit tiny varje helg men... pengar... - stökigt hemma... dammigt... - ingen TV. >.<;; konstigt att jag saknar den med tanke på att jag nästan aldrig ser på TV hemma...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 07, 2006 6:47 am
+ Imorgon är det fredag :3 Det innebär att Jenny ska spendera sin tid hos Marcus <33 Mer än underbart. Hälsa på gamla skolan, ganska tragiskt men trevligt :3 Musik <3 Reagge dubs från Marcus. Vinka till Jonas, hoho. I'm addicted to chocolate! Spenderade 26 kr på choklad, bara choklad, min choklad! åt upp den också. Över 300 gram. Tjockis jag är >___< !!!
+/- Sjuk.. men det blir bättre, hoho :3
- Han tror att jag dissar honom, icke då icke då.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 07, 2006 9:14 am
- friluftsdag i regnet neutral
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 07, 2006 11:30 am
- regn - kallt - naturkunskap i två timmar stare
+ jag hittade min skåpnyckel 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 08, 2006 12:48 am
+ Fick Laptopen igår + Karma Collection Sunrise, indiskt flumm att chilla till
- Börjar bli sjuk - Björn suger på att ordna saker, inte för att det var någon nyhet direkt.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 08, 2006 1:37 am
- Smärta. gonk - Klara av Shaman King - Legacy of the Spirits på 2½ timme är inte kul. .__.;; - Min kusin dog förra natten >__< han fick iaf dö utan några smärtor.
Inga plus just nu.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 08, 2006 2:11 am
- Ojjjjjj vad jag ångrade mig. :'D - Trött som fan. (Mitt fel iofs) - MEN JAG ÄR SÅ DUM mad
+ ....Telefon? xd + Jajajaja, no matter i hav ac.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 08, 2006 6:05 am
+ suburban kids with biblical names heart + jag hittade mitt falsklägg igen heart + nu ska jag gå till systemet heart + fredag heart
-/+ min kompis var med och gick vidare från idol domokun
- jag klarade inte mitt första engelska prov -___-,, - jag hatar engelska - jag hittade min mattebok
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 08, 2006 6:54 am
Memec -/+ min kompis var med och gick vidare från idol domokun Åh, vem då?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 08, 2006 7:41 am
-inge pengar kvar från lönen -helg utan pengar -helt dött
+inte ett piss just nu.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 08, 2006 10:56 am
chibi_chan Memec -/+ min kompis var med och gick vidare från idol domokun Åh, vem då? david fjällborg, http://tv4.se/idol2006/486001.html ^^ han är sjuklit bra whee ring på han från mej vet jag heart vi ska förövrigt ut och supa nu biggrin love
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 09, 2006 11:59 am
+ Kan snart se på hela Xenosaga :3 + Ico N__N<3 + Glass <: + Nästan klar med spelanalysen ^_^ + Hmm...inte helt pank iaf.. + NU förstår jag kopplingen mellan Ico och SotC XD tror jag iaf!
+/- Saturn? Orkar jag gå dit?XD
- Gräääl @.@ ORK - Kallt?O_o why yes.. - Ha-ha-ha Anton jag tycker verkligen inte om dig, nästan hatar -_- du är fan hemsk. ^_^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 09, 2006 12:22 pm
+ Lollo! Längesenlängesen, hoho nu är du skyldig mig pengar. ;DD Stockholm är fint när det är lagom bra. ;D Jag fick höra din röst<3 Marcuus.
- Trött?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 09, 2006 12:40 pm
+ FÅR KISSEMISSEN IMORGON. WIIIIIIIIEOOOO.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|