|
|
|
|
Posted: Tue Aug 17, 2004 2:59 am
Silence_P FrodoLouLou Silence_P *tittar Upp* Nämen titta! en Boll! *Studsar med den* whee Eeew *blir snurrig* :S Nämen! Bollen har ett par Bouncys! eek *Slutar Studsa* *lägger sig som ett kryss på golvet* X_X
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 17, 2004 3:00 am
FrodoLouLou Silence_P FrodoLouLou Silence_P *tittar Upp* Nämen titta! en Boll! *Studsar med den* whee Eeew *blir snurrig* :S Nämen! Bollen har ett par Bouncys! eek *Slutar Studsa* *lägger sig som ett kryss på golvet* X_X FRODO!!! crying Nähhhh! Hallå, Säg nåt! stressed
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 17, 2004 3:00 am
Silence_P FrodoLouLou Silence_P FrodoLouLou Silence_P *tittar Upp* Nämen titta! en Boll! *Studsar med den* whee Eeew *blir snurrig* :S Nämen! Bollen har ett par Bouncys! eek *Slutar Studsa* *lägger sig som ett kryss på golvet* X_X FRODO!!! crying Nähhhh! Hallå, Säg nåt! stressed *viskar*..b....bä? x.o
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 17, 2004 3:01 am
FrodoLouLou Silence_P FrodoLouLou Silence_P FrodoLouLou Silence_P *tittar Upp* Nämen titta! en Boll! *Studsar med den* whee Eeew *blir snurrig* :S Nämen! Bollen har ett par Bouncys! eek *Slutar Studsa* *lägger sig som ett kryss på golvet* X_X FRODO!!! crying Nähhhh! Hallå, Säg nåt! stressed *viskar*..b....bä? x.o Hallå! Hur e de med dig! sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 17, 2004 3:02 am
Silence_P FrodoLouLou Silence_P FrodoLouLou Silence_P FrodoLouLou Silence_P *tittar Upp* Nämen titta! en Boll! *Studsar med den* whee Eeew *blir snurrig* :S Nämen! Bollen har ett par Bouncys! eek *Slutar Studsa* *lägger sig som ett kryss på golvet* X_X FRODO!!! crying Nähhhh! Hallå, Säg nåt! stressed *viskar*..b....bä? x.o Hallå! Hur e de med dig! sweatdrop j...jag... kla..rar mig nog..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 17, 2004 3:03 am
FrodoLouLou j...jag... kla..rar mig nog.. Helt säkert! sweatdrop jag behöver inte ringa ambulans då??
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 17, 2004 3:05 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 17, 2004 3:05 am
Silence_P FrodoLouLou j...jag... kla..rar mig nog.. Helt säkert! sweatdrop jag behöver inte ringa ambulans då?? um...nä....*sätter sig upp*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 17, 2004 3:06 am
FrodoLouLou Silence_P FrodoLouLou j...jag... kla..rar mig nog.. Helt säkert! sweatdrop jag behöver inte ringa ambulans då?? um...nä....*sätter sig upp* biggrin
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 17, 2004 3:09 am
Silence_P FrodoLouLou Silence_P FrodoLouLou j...jag... kla..rar mig nog.. Helt säkert! sweatdrop jag behöver inte ringa ambulans då?? um...nä....*sätter sig upp* biggrin ^_^ *reser sig upp och snubblar* gonk iik
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 17, 2004 3:09 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 17, 2004 3:10 am
FrodoLouLou Silence_P FrodoLouLou Silence_P FrodoLouLou j...jag... kla..rar mig nog.. Helt säkert! sweatdrop jag behöver inte ringa ambulans då?? um...nä....*sätter sig upp* biggrin ^_^ *reser sig upp och snubblar* gonk iik eek Nehhh! Gick de bra! *Hjälper Frodo upp* sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 17, 2004 3:11 am
Silence_P FrodoLouLou Silence_P FrodoLouLou Silence_P FrodoLouLou j...jag... kla..rar mig nog.. Helt säkert! sweatdrop jag behöver inte ringa ambulans då?? um...nä....*sätter sig upp* biggrin ^_^ *reser sig upp och snubblar* gonk iik eek Nehhh! Gick de bra! *Hjälper Frodo upp* sweatdrop >.o...jadå whee blåbär? *räcker fram små övermogna blåbär*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 17, 2004 3:12 am
FrodoLouLou >.o...jadå whee blåbär? *räcker fram små övermogna blåbär* Åhh! Tack! 4laugh *Äter upp dom*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 17, 2004 3:16 am
Silence_P FrodoLouLou >.o...jadå whee blåbär? *räcker fram små övermogna blåbär* Åhh! Tack! 4laugh *Äter upp dom* 4laugh whee bää
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|