|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Mar 27, 2011 5:53 am
loving~dolphins Piet Plutonium loving~dolphins Piet Plutonium loving~dolphins @ kitty: dat komt vast nog wel ^^ OMM: wow de lucht is mooi blauw heart inderdaad zeg! nu nog een reden hebben om buiten te komen sweatdrop same moet leren sweatdrop en wat houd jou binnen? kweeniet.. ik heb eigenlijk geen klap te doen en zou moeten schoonmaken afwassen etc. maar dat kan vanavond ook! Zometeen maar even in de postbus kijken ofzo XD Wat moet je leren? Je kan ook buiten gaan leren natuurlijk rolleyes ja dat kan altijd maar ik kan hier alles uitstallen XD ik ben lui en well ik moet leren voor mijn herkansingen eentje over scheidingstechnieken sweatdrop en een andere over biotechnologie, hematologie en microbiologie Oh wow doe maar interresant o.o had ik maar iets in die richting gezocht... nu zit ik hier zonder huiswerk OF iets te doen XD vriend van me in Groningen studeert ook chemie of wat het ook is. Klinkt altijd zo cool... Ik bestudeer momenteel een eitje dat bakt in de pan. Zijn scheidingstechnieken dingen als destileren oid?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Mar 27, 2011 5:57 am
Piet Plutonium Oh wow doe maar interresant o.o had ik maar iets in die richting gezocht... nu zit ik hier zonder huiswerk OF iets te doen XD vriend van me in Groningen studeert ook chemie of wat het ook is. Klinkt altijd zo cool... Ik bestudeer momenteel een eitje dat bakt in de pan. Zijn scheidingstechnieken dingen als destileren oid? zullen we dit voort zetten in de chatterbox XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Mar 27, 2011 6:00 am
Oeps XD goed idee... sorry OMM thread!
en om nog even ontopic te blijven: OMM: Breakfast rules!! Even at 3PM omnomnomnom
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Mar 28, 2011 12:59 pm
ik heb hoooonger XD
(nee, niet nu al arme studentje - ik heb aspegers gegeten en die zijn lichtverteerbaar)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Mar 28, 2011 1:09 pm
kittyocean ik heb hoooonger XD (nee, niet nu al arme studentje - ik heb aspegers gegeten en die zijn lichtverteerbaar) noodles en bapao!!!! XD en diepvries pizza ik moet naar bed... maar ik wil niet! en ik moet nog afwassen... maar ik moet naar bed! maar ik wil niet... nouja, morgen staat het er nog! net als anderhalve week geleden mrgreen
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Mar 28, 2011 1:10 pm
ik haat mijn leven... opnieuw... ik dacht dat het beter ging... maar kwam weer een afgrond tegen...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Mar 28, 2011 1:18 pm
Piet Plutonium noodles en bapao!!!! XD en diepvries pizza ik moet naar bed... maar ik wil niet! en ik moet nog afwassen... maar ik moet naar bed! maar ik wil niet... nouja, morgen staat het er nog! net als anderhalve week geleden mrgreen Haha zolang het niet gaat schimmelen of stinken razz OMM: Waarom moet je betalen om een aflevering van Iedereen is gek op Jack van 2 weken geleden te zien >.>
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Mar 28, 2011 1:22 pm
OMM: wat is er met Dashy aan de hand? sad
en nee hoor geen schimmel, dat speelt zich allemaal in de prullebak af.. xp en ach anders loopt het toch gewoon vanzelf weer de kastjes in? XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Mar 28, 2011 2:08 pm
Piet Plutonium OMM: wat is er met Dashy aan de hand? sad en nee hoor geen schimmel, dat speelt zich allemaal in de prullebak af.. xp en ach anders loopt het toch gewoon vanzelf weer de kastjes in? XD hahaha dingen met pootjes ....
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Mar 28, 2011 2:30 pm
loving~dolphins Piet Plutonium OMM: wat is er met Dashy aan de hand? sad en nee hoor geen schimmel, dat speelt zich allemaal in de prullebak af.. xp en ach anders loopt het toch gewoon vanzelf weer de kastjes in? XD hahaha dingen met pootjes .... ja hey NOG niet he... daar wacht ik juist op
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Mar 28, 2011 2:32 pm
Piet Plutonium loving~dolphins Piet Plutonium OMM: wat is er met Dashy aan de hand? sad en nee hoor geen schimmel, dat speelt zich allemaal in de prullebak af.. xp en ach anders loopt het toch gewoon vanzelf weer de kastjes in? XD hahaha dingen met pootjes .... ja hey NOG niet he... daar wacht ik juist op Haha hoeveel weken? miss moet ik dan bekijken welke mutatie er heeft opgetreden razz
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Mar 28, 2011 2:35 pm
loving~dolphins Piet Plutonium loving~dolphins Piet Plutonium OMM: wat is er met Dashy aan de hand? sad en nee hoor geen schimmel, dat speelt zich allemaal in de prullebak af.. xp en ach anders loopt het toch gewoon vanzelf weer de kastjes in? XD hahaha dingen met pootjes .... ja hey NOG niet he... daar wacht ik juist op Haha hoeveel weken? miss moet ik dan bekijken welke mutatie er heeft opgetreden razz stage project!!!! xd lijkt me wel interesant.. of het dan helemaal in de lucht vergaat ofzo.. die sinasappel in de vuilnisbak van een aantal weken terug is iig weinig meer van over yum yum
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Mar 28, 2011 2:43 pm
Piet Plutonium stage project!!!! xd lijkt me wel interesant.. of het dan helemaal in de lucht vergaat ofzo.. die sinasappel in de vuilnisbak van een aantal weken terug is iig weinig meer van over yum yum Ow ja lekker XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Mar 28, 2011 3:00 pm
loving~dolphins Piet Plutonium stage project!!!! xd lijkt me wel interesant.. of het dan helemaal in de lucht vergaat ofzo.. die sinasappel in de vuilnisbak van een aantal weken terug is iig weinig meer van over yum yum Ow ja lekker XD ligt gelukkig niet meer in mn kamer... razz morgen toch maar eens afwassen/schoonmaken, "A book by me! Living on my own - A blessing and a curse" zal maar vast beginnen met schrijven... maar dat is ook weer uitstel
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Mar 28, 2011 3:03 pm
Piet Plutonium loving~dolphins Piet Plutonium stage project!!!! xd lijkt me wel interesant.. of het dan helemaal in de lucht vergaat ofzo.. die sinasappel in de vuilnisbak van een aantal weken terug is iig weinig meer van over yum yum Ow ja lekker XD ligt gelukkig niet meer in mn kamer... razz morgen toch maar eens afwassen/schoonmaken, "A book by me! Living on my own - A blessing and a curse" zal maar vast beginnen met schrijven... maar dat is ook weer uitstel hahaha ongelofelijk XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
 |