|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 04, 2006 12:03 pm
Mivi - Steve Irwin är död... crying - Sjuk... - Alex har fått börja i Uppsala Kammarkör. smile Det sista gissar jag skall vara ett plus.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 04, 2006 1:00 pm
+ LYCKLIGAST I VÄRLDEN! Jag har ett bra liv :33 hehehe :33
- sjuk, :/
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 04, 2006 1:07 pm
- Sjuk Emo Trött
+ Morgan! Emil! Patrik! ^____^
heart på er alla 4laugh
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 04, 2006 3:01 pm
- Ensam... Mycket ensam... ;o; /cry
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 04, 2006 3:17 pm
- Tomt på EMS. - Pro wannabe, du är jobbig. - Skolan, när får jag mitt friår? >.> - HAHAHAHA!! DU ÄR FAN SVARTSJUK! Så patetisk, oh fan, inte hade jag väntat mig det av dig. Haha. - Kim, var fan är du? Borta i 5 dagar och inte ringt mig, FU. neutral - Vikarie som dissar mig, vad är ditt problem?
+ Bra musik. + EMS. Lvl 50 + bra drops. + Kurre, idag har du faktiskt varit den enda schyssta.
Sammanfattning? Ja.. Jag vet inte, har varit en jobbig dag helt enkelt, många som på ett eller annat sätt sårat/irriterat mig.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 05, 2006 7:46 am
Mikusagi Mivi - Steve Irwin är död... crying - Sjuk... - Alex har fått börja i Uppsala Kammarkör. smile Det sista gissar jag skall vara ett plus.OH NOOO! +* biggrin
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 05, 2006 8:05 am
+ LISEBERG! I IS RULE!! & TINY <3 + jag kan konstruera kjolmönster nu. hahah. + ska hitta symaskin. IT IS WANT + hittar massa tygaffärer
- dåliga tygaffärer D: - låskorten fungerar inte. fortfarande. - brokeback går i kväll... ska jag se? jag kommer ju dö... ;_;
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 05, 2006 8:56 am
+ rita + glada människor, som gör mig glad kram till er whee + kör
- skolkade matten... igen - skolfotona kom idag.... - ledsen för att jag inte kan gå på Uppcon - ledsen för att det är så långt kvar till J-cult...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 05, 2006 3:14 pm
+ Danananana värsta braiga eftermiddagen + Danananana fick låna Ullas bok ^_^
- Två duvor drunknade ;__; ringde djurens vänner osv och typ..försökte hitta någon slags hov för att få upp dem men det jag fann ingen hos djurens vänner eller en hov..*sob* ;__; de flöt tills de gav upp... - Uhm..inte pengar för att kunna hjälpa vännen min t__T - Erh..hoppas att det där gratisstuffset funkar på mobilen..annars lär mamma märka en liten höjning i telefonräkningen ^^; - Lite..ångest.. .___. hmm..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 05, 2006 3:29 pm
+ Jag lär känna folk ^^
- Känner mig typ stressad eller något. Känns som om det finns en massa saker jag inte hinner med.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 06, 2006 12:45 am
+ Patriks och min dag i Stockholm, så JÄVLA kul att se på andra äta. Älska japanesrestaurang. "Hur monga ni är? Fyla?" "Nej, fyra." "Fyla?" + Patrik överhuvudtaget. Kika på bebiskläder och se att kassörskorna tittar lite snett på en när jag tar mig på magen. HAHA! + Stockholm (halv?)maraton. Cykelbyxor XDD + Rastas fest var ju fan det roligaste på länge. Även om jag "sov" bort några timmar. + Svamp! OMG vad The Knife är bra! + Alla andra som var där. Säg till om jag glömt någon: Valgarv, Rasta, Gandi, Krim, Daenis, Kureyuki, Egon, Klubba, Angelito och Svamp. + Dricka sig lite. Vatten, dvs. Eller hur, ovanstående? + Massor! Kan ju inte ens komma på allt. + Helt sjukt vad kul att Daniel kommer upp till oktober, två av de bästa personerna någonsin, i en helg! Heja Van HOOOOSEL. XD + Zara, fasiken vad bra butik. Niiiiice bruna byxor!
- GÄVLE?!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 06, 2006 2:48 am
+ Min Electric Universe skiva lär komma imorgon (fet psytrance) blaugh + Helgen?
- Björn och hans jävla humör, skärp dig ffs! - Saknar folk crying
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 06, 2006 8:01 am
+ KEKEKE Spela ICO som läxa istheshit ^_^ heart + Musiken o.o<3 + Uhm..läsa 4-5 sidor tills imorrn?O_o + OMG Birgit har varit textillärare..jag kan få värsta hjälpen ^__^ + HAHA XD Jag och Zed hittade moderattejp(? vi gissar iaf på att det är det)"Lättare att sparka folk" och tejpat x antal personer :3 + Löste projektproblemet: Jag ska vara min egna modell XD
+/- Min idé blir kanske inte godkänd alls D: men det ska nog ordna sig <: +/- xD LOL det märks att jag spelat alldeles för mycket FF :/ Det går fan dåligt när jag spelar ju. Men nu förstår jag iaf n_n
- Småpanik över det hela... - Uhm..panik när jag spelar ICO XD ingen musik, vilket gör mig lite smårädd typ, och POFF så dyker två skuggsaker upp ;_;
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 06, 2006 10:55 am
+ shopping med emma idag vackert väder
- jag kan inte sluta tänka på honom. hottie hottie! gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 07, 2006 1:06 am
- Fett jävla jobbigt att sladda omkull med mopeden. <.< Jag tog nog mer stryk än den. *materialgirl* Nåja, inga större skador iaf. Gör ont ungefär överallt, men jag klarar mig. :3 Bröt ihop. Gah, hatar att bli emo av småsaker. <.<
+/- Skolsköterskan, som påstod att jag inte borde köra så nära inpå kraschen pga chock och trauman such s**t. Wtf, hur skulle jag annars ta mig hem? ;D Vrooom vrrroom!
+ Skoldagen blev ännu kortare än jag väntat mig. .__.; Ska fixa håret idag, vetintehurmenmanhittarvälpånåt. :'D
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|
|