Welcome to Gaia! ::

All Dutch People Enter

Back to Guilds

One of the oldest and biggest Dutch Languaged Guild of Gaia. No fee, always welcome! 

Tags: Dutch, Netherlands, Nederland, Belgium 

Reply All Dutch People Enter
~Chatterbox~ Goto Page: [] [<<] [<<] [<] 1 2 3 ... 544 545 546 547 548 549 ... 1080 1081 1082 1083 [>] [>>] [>>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

kiek

5,800 Points
  • Forum Sophomore 300
  • Money Never Sleeps 200
  • Team Edward 100
PostPosted: Mon Jan 22, 2007 1:41 pm

en met ecoline?
PostPosted: Tue Jan 23, 2007 12:12 am

ik ken het ... meestal als ik iets nieuws heb dan is het na 2 of 3 keer het nieuwe er ook wel af wand dan heb ik het wel onder de knie.

maar kitty je zou een smoeten probeeren om van tegnieken teveranderen ... normaal word iedereen geleerd om een tekenign van een persoon met de vorm en houdings schets te beginnen .... ik heb ongeveer 3 jaar geleden een geprobeerd of dta neit anders kon en ben ijgelijk anders gaan werken namelijk van uit het detai . begin bv met een hand en probeer hem zo temaken dat je er maar 1 keer bij hoefd, meestal lukt het de eerste keer niet zo om de lichaams verhoudingen goed te houden maar dat kan leuke dingen geven lol

QYDrop

Gw3nn0w

Hilarious Member

700 Points
  • Signature Look 250
  • Dressed Up 200
  • Member 100
PostPosted: Tue Jan 23, 2007 1:16 am

gonk gonk
User Image
PostPosted: Tue Jan 23, 2007 1:32 am

We hebben nu 798 leden!

Kiek, alles wat penselen of verf heeft, vind ik akelig werken XD Mijn depressie is nu wat minder, maar ja, ik wil nog steeds oot het huis uit, maar hoe kan je ooit het huis uit als je amper geld verdient zoals ik, niet ver weg wilt (liefste in dezelfde straat), gewoon een koophuis wilt en most important: niet alleen willen wonen.

Onmogelijke eisen

kittyocean
Captain

Illyriae

2,500 Points
  • Beta Gaian 0
  • Beta Explorer 0
  • Beta Treasure Hunter 0
PostPosted: Tue Jan 23, 2007 3:40 am

» Aan dat soort dingen probeer ik nu even niet te denken, daar word ik nog depressiever van. Maar ik heb wel een bepaald droomtoekomst voor mij in gedachten: diploma halen, kunstgeschiedenis studeren en daarvoor over de wereld reizen, vaste baan vinden, huis kopen, man vinden en trouwen, kinderen krijgen en dan nog lang en gelukkig leven.

Maar ook hier is het magische woord weer: money, money, money. Je moet je tegenwoordig eerst helemaal in de schulden steken om wat te bereiken.

PostPosted: Tue Jan 23, 2007 4:56 am

Yup, dat is mijn realisatie ook.

kittyocean
Captain

[Sky-Angel]

PostPosted: Tue Jan 23, 2007 6:21 am

Kitty, Ik geloof dat het allemaal goed komt!
PostPosted: Tue Jan 23, 2007 6:43 am

ik moed voor school een tamagotsie ( of hoe je het ookt schrijft ) iemand nog een leuk idee van een dier waar ik minmaal 5 emotie makelijk kan illustreren ?

QYDrop

kittyocean
Captain

PostPosted: Tue Jan 23, 2007 6:47 am

Ah, ik heb nog steeds een Tamagotchi XD

Aaibaarheid -> Konijn
Humorheid -> Eend
Kracht -> Draak

Dat zijn mijn suggesties enniewee

en bedankt Sky. het zal vast wel...vast...ooit...
PostPosted: Tue Jan 23, 2007 6:56 am

ll Eurynome ll
    » Aan dat soort dingen probeer ik nu even niet te denken, daar word ik nog depressiever van. Maar ik heb wel een bepaald droomtoekomst voor mij in gedachten: diploma halen, kunstgeschiedenis studeren en daarvoor over de wereld reizen, vaste baan vinden, huis kopen, man vinden en trouwen, kinderen krijgen en dan nog lang en gelukkig leven.

Maar ook hier is het magische woord weer: money, money, money. Je moet je tegenwoordig eerst helemaal in de schulden steken om wat te bereiken.

Ik en mijn vriendin dachten daar precies het zelfde over na de zomervakantie... op het kunstgeschiedenis na dan.. Maar ondertussen gaat zij al over 6 maanden (!!!) trouwen Ik vind het zooo leuk voor der!! Maar het is zo onverwacht wink

Maar kitty... Sla gewoon een rijke jongen aan de haak wink lol makkelijker gezegt dan gedaan... Ik weet..

kiek

5,800 Points
  • Forum Sophomore 300
  • Money Never Sleeps 200
  • Team Edward 100

Illyriae

2,500 Points
  • Beta Gaian 0
  • Beta Explorer 0
  • Beta Treasure Hunter 0
PostPosted: Tue Jan 23, 2007 7:33 am

kiek
ll Eurynome ll

Ik en mijn vriendin dachten daar precies het zelfde over na de zomervakantie... op het kunstgeschiedenis na dan.. Maar ondertussen gaat zij al over 6 maanden (!!!) trouwen Ik vind het zooo leuk voor der!! Maar het is zo onverwacht wink

Maar kitty... Sla gewoon een rijke jongen aan de haak wink lol makkelijker gezegt dan gedaan... Ik weet..

» Dat is inderdaad ontzettend leuk biggrin , echte liefde bestaat dus nog. En misschien moeten we kitty gaan koppelen aan een rijke oliesjeik xp

PostPosted: Tue Jan 23, 2007 8:21 am

kittyocean
We hebben nu 798 leden!

Kiek, alles wat penselen of verf heeft, vind ik akelig werken XD Mijn depressie is nu wat minder, maar ja, ik wil nog steeds oot het huis uit, maar hoe kan je ooit het huis uit als je amper geld verdient zoals ik, niet ver weg wilt (liefste in dezelfde straat), gewoon een koophuis wilt en most important: niet alleen willen wonen.

Onmogelijke eisen

Zoek een betere baan dan, op de klantenservice van bol zal het niet lukken. je hebt een goede opleiding dus.. sluit daar bij aan. Ik doe ook niet echt iets wat ik heel erg leuk vind maar het gaat om realisme je moet nu de kans pakken om te sparen nu dat je nog thuis woont en geen kosten beb en een goede fundatie (? is dat een woord) voor je latere carriere opbouwen.

oh man het lijkt me echt vrezelijk om in de zelfde straat als mijn ouders te wonen *~*
Maar een koophuis is wel met en huurhuis verlies je zoveel geld en je houdt er echt helemaal niks aan over. het is geloof ik tegenwoordig wel betaalbaar, ook als je alleen bent. ik hoop persoonlijk wel iemand tegen te komen om een huis te kopen... ooit.

Darlaa

Loyal Gaian

38,050 Points
  • Beta Gaian 0
  • Beta Consumer 0
  • Market Browser 100

kiek

5,800 Points
  • Forum Sophomore 300
  • Money Never Sleeps 200
  • Team Edward 100
PostPosted: Tue Jan 23, 2007 8:34 am

ll Eurynome ll
kiek
ll Eurynome ll

» Dat is inderdaad ontzettend leuk biggrin , echte liefde bestaat dus nog. En misschien moeten we kitty gaan koppelen aan een rijke oliesjeik xp

Lol, tuuurlijk bestaat echte liefde nog!!! Ik zou niet zonder willen wink
Maar die rijke oliesjaak moet dan ook nog wel een beetje goed voor der zijn he wink moet wel liefde zijn!
PostPosted: Tue Jan 23, 2007 8:43 am

Hij hoeft niet rijk te zijn... ninja Gemiddeld vermogend en kost winner is voldoende

whee
quiz:
wat wil je?
a. De hele dag werkend voor de man (vrouw) en de kinders en je egaa achter de broek aan zitten
b. allebei gelijk
c. hij{zij) het (meeste) werk en jij voor de kindjes
d. alleen in je luie stoel aan je eigen olimpic sized zwembad zitten terwijl de nanny voor de kindere zorgt

Darlaa

Loyal Gaian

38,050 Points
  • Beta Gaian 0
  • Beta Consumer 0
  • Market Browser 100

kiek

5,800 Points
  • Forum Sophomore 300
  • Money Never Sleeps 200
  • Team Edward 100
PostPosted: Tue Jan 23, 2007 8:51 am

Das waar wink

En antwoord op je vraag
geen van allen razz
Reply
All Dutch People Enter

Goto Page: [] [<<] [<<] [<] 1 2 3 ... 544 545 546 547 548 549 ... 1080 1081 1082 1083 [>] [>>] [>>] [»|]

Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games
Mini-Games