|
|
|
|
Posted: Tue Aug 17, 2004 2:42 am
Silence_P FrodoLouLou Silence_P FrodoLouLou Silence_P eek Hejj! *Klappa Frodo* whee whee *kurr kurr* awww! 4laugh Hur e de med dig då? whee bala bla...sitter och dricker saft....igen stressed bäää! du då? whee Äter Frukost! whee *Skutt* sweatdrop okej xd Du är rätt morgonpigg va?...eller inte sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 17, 2004 2:43 am
Filthy Stupid gavlenet again? gonk o___O
xd
Nje.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 17, 2004 2:44 am
FrodoLouLou sweatdrop okej xd Du är rätt morgonpigg va?...eller inte sweatdrop njaa! whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 17, 2004 2:44 am
Silence_P FrodoLouLou sweatdrop okej xd Du är rätt morgonpigg va?...eller inte sweatdrop njaa! whee blaugh ska du göra idag då? ninja
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 17, 2004 2:46 am
FrodoLouLou Silence_P FrodoLouLou sweatdrop okej xd Du är rätt morgonpigg va?...eller inte sweatdrop njaa! whee blaugh ska du göra idag då? ninja Funderade på att kanske gå ner på stan men sen så ville ingen följa med så jag vet ine vad jag ska gö! Du då??
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 17, 2004 2:46 am
Silence_P FrodoLouLou Silence_P FrodoLouLou sweatdrop okej xd Du är rätt morgonpigg va?...eller inte sweatdrop njaa! whee blaugh ska du göra idag då? ninja Funderade på att kanske gå ner på stan men sen så ville ingen följa med så jag vet ine vad jag ska gö! Du då?? hm...inget intressant >_<
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 17, 2004 2:47 am
FrodoLouLou Silence_P FrodoLouLou Silence_P FrodoLouLou sweatdrop okej xd Du är rätt morgonpigg va?...eller inte sweatdrop njaa! whee blaugh ska du göra idag då? ninja Funderade på att kanske gå ner på stan men sen så ville ingen följa med så jag vet ine vad jag ska gö! Du då?? hm...inget intressant >_< xd Okejj! *Studs* whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 17, 2004 2:48 am
Silence_P FrodoLouLou Silence_P FrodoLouLou Silence_P FrodoLouLou sweatdrop okej xd Du är rätt morgonpigg va?...eller inte sweatdrop njaa! whee blaugh ska du göra idag då? ninja Funderade på att kanske gå ner på stan men sen så ville ingen följa med så jag vet ine vad jag ska gö! Du då?? hm...inget intressant >_< xd Okejj! *Studs* whee whee *tugga på skosnöret* segt gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 17, 2004 2:49 am
FrodoLouLou whee *tugga på skosnöret* segt gonk eek *Gömmer sig*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 17, 2004 2:50 am
Silence_P FrodoLouLou whee *tugga på skosnöret* segt gonk eek *Gömmer sig* *skuttar upp på en hylla för att se bättre* ninja
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 17, 2004 2:52 am
FrodoLouLou Silence_P FrodoLouLou whee *tugga på skosnöret* segt gonk eek *Gömmer sig* *skuttar upp på en hylla för att se bättre* ninja *Gömmer sig bland Äpplena* ninja
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 17, 2004 2:53 am
Silence_P FrodoLouLou Silence_P FrodoLouLou whee *tugga på skosnöret* segt gonk eek *Gömmer sig* *skuttar upp på en hylla för att se bättre* ninja *Gömmer sig bland Äpplena* ninja men...vart e han?! crying *kryper ihop till en liten boll*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 17, 2004 2:56 am
FrodoLouLou Silence_P FrodoLouLou Silence_P FrodoLouLou whee *tugga på skosnöret* segt gonk eek *Gömmer sig* *skuttar upp på en hylla för att se bättre* ninja *Gömmer sig bland Äpplena* ninja men...vart e han?! crying *kryper ihop till en liten boll* *tittar Upp* Nämen titta! en Boll! *Studsar med den* whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 17, 2004 2:57 am
Silence_P *tittar Upp* Nämen titta! en Boll! *Studsar med den* whee Eeew *blir snurrig* :S
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 17, 2004 2:58 am
FrodoLouLou Silence_P *tittar Upp* Nämen titta! en Boll! *Studsar med den* whee Eeew *blir snurrig* :S Nämen! Bollen har ett par Bouncys! eek *Slutar Studsa*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|