|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Mar 24, 2011 2:56 pm
br3akape MORGEN EINDELIJK ZOVER..... DISSIDIA DUODECIM KOMT UIT!!! xd en toets klinische chemie crying heel veel succes met beiden!!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Mar 25, 2011 3:09 am
@loving~dolphins en kittyocean
bedankt.... heb net die toets klaar.... was nog erger dan ik me had kunnen voorstellen gonk ik wil niks meer horen over sekshormonen en schildklier zooi. ......
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Mar 25, 2011 8:39 am
br3akape @loving~dolphins en kittyocean bedankt.... heb net die toets klaar.... was nog erger dan ik me had kunnen voorstellen gonk ik wil niks meer horen over sekshormonen en schildklier zooi. ...... ai en stomme pathways sweatdrop ik hoop voor je dat je hem gehaald
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Mar 26, 2011 4:00 am
loving~dolphins br3akape @loving~dolphins en kittyocean bedankt.... heb net die toets klaar.... was nog erger dan ik me had kunnen voorstellen gonk ik wil niks meer horen over sekshormonen en schildklier zooi. ...... ai en stomme pathways sweatdrop ik hoop voor je dat je hem gehaald hoop ik ook.... confused maar ik heb er wel een goed gevoel over smile
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Mar 26, 2011 6:39 am
br3akape loving~dolphins br3akape @loving~dolphins en kittyocean bedankt.... heb net die toets klaar.... was nog erger dan ik me had kunnen voorstellen gonk ik wil niks meer horen over sekshormonen en schildklier zooi. ...... ai en stomme pathways sweatdrop ik hoop voor je dat je hem gehaald hoop ik ook.... confused maar ik heb er wel een goed gevoel over smile okay beter ^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Mar 26, 2011 8:08 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Mar 26, 2011 9:28 am
Gefiliciteerd heart lekker rustig razz
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Mar 26, 2011 8:24 pm
loving~dolphins Gefiliciteerd heart lekker rustig razz Leuk! surprised Waar? Wat is je volgende stap?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Mar 27, 2011 1:53 am
Piet Plutonium loving~dolphins Gefiliciteerd heart lekker rustig razz Leuk! surprised Waar? Wat is je volgende stap? Ik heb een aantal semi-stalkers, dus als je het niet erg vind, houd ik dat graag voor mezelf smile En lekker rustig ja... maar het voelt nog niet als MIJN huisje. Meer als een logeerplek ofzo. Komt vast nog wel
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Mar 27, 2011 4:59 am
@ kitty: dat komt vast nog wel ^^
OMM: wow de lucht is mooi blauw heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Mar 27, 2011 5:01 am
@ kitty: dat komt vast nog wel ^^
OMM: wow de lucht is mooi blauw heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Mar 27, 2011 5:21 am
loving~dolphins @ kitty: dat komt vast nog wel ^^ OMM: wow de lucht is mooi blauw heart inderdaad zeg! nu nog een reden hebben om buiten te komen sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Mar 27, 2011 5:23 am
Piet Plutonium loving~dolphins @ kitty: dat komt vast nog wel ^^ OMM: wow de lucht is mooi blauw heart inderdaad zeg! nu nog een reden hebben om buiten te komen sweatdrop same moet leren sweatdrop en wat houd jou binnen?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Mar 27, 2011 5:31 am
loving~dolphins Piet Plutonium loving~dolphins @ kitty: dat komt vast nog wel ^^ OMM: wow de lucht is mooi blauw heart inderdaad zeg! nu nog een reden hebben om buiten te komen sweatdrop same moet leren sweatdrop en wat houd jou binnen? kweeniet.. ik heb eigenlijk geen klap te doen en zou moeten schoonmaken afwassen etc. maar dat kan vanavond ook! Zometeen maar even in de postbus kijken ofzo XD Wat moet je leren? Je kan ook buiten gaan leren natuurlijk rolleyes
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Mar 27, 2011 5:34 am
Piet Plutonium loving~dolphins Piet Plutonium loving~dolphins @ kitty: dat komt vast nog wel ^^ OMM: wow de lucht is mooi blauw heart inderdaad zeg! nu nog een reden hebben om buiten te komen sweatdrop same moet leren sweatdrop en wat houd jou binnen? kweeniet.. ik heb eigenlijk geen klap te doen en zou moeten schoonmaken afwassen etc. maar dat kan vanavond ook! Zometeen maar even in de postbus kijken ofzo XD Wat moet je leren? Je kan ook buiten gaan leren natuurlijk rolleyes ja dat kan altijd maar ik kan hier alles uitstallen XD ik ben lui en well ik moet leren voor mijn herkansingen eentje over scheidingstechnieken sweatdrop en een andere over biotechnologie, hematologie en microbiologie
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
 |