|
|
|
|
Posted: Sat Sep 02, 2006 1:00 pm
+ Dega massa. UFO-spaning! 8D Massa regn und åska <3 Top Model-marathon hela eftermiddagen. :'3 De vackra spåren av marshaller i gävle som var där av okänd anledning. :B Pensionärer und småflickor som tycker det är JÄTTEKONSTIGT att det sitter en människa på trottoaren. xDD Älska gävlebor. :'3
- P har bara åkt iväg till värme und stuff. ; .; L har bara åkt iväg till amerikatt und stuffs. ; .; Fick sitta på den nedrans kalla trottoaren i säkert 40 minuter. <.< Bleugh Guess it's gonna be one of them nights again, huh? :/
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 03, 2006 11:55 am
- Roligt, tack. Du vet exakt hur man förstör humöret efter en rolig helg du. Orkar fan inte bry mig längre. -_- Jävla piss.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 03, 2006 12:14 pm
- regnat nästan hela dan sad - mitt paraply gick söndert när jag skulle gå till bussen >.<, så ja blev bröt - är typ nästan pank gonk
+ inte lånkt kvar innan ja ska få träffa Weeegirl, om hon blir frisk från sin feber. + inte lånkt kvar till lvl 40 på min NE warrior smile (lvl 33 nu)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 04, 2006 1:20 am
+ Rastas födelsedagsfest! Har fan inte haft så roligt på länge + Valgarvs kramsjuka under fyllan + Sakana. The knife! + Mor Rönnkivst, lätt coolaste morsan jag känner. + Bombade stan igår.
+/- Leka undersköterska åt Gandi och Rasta +/- Massa bråk med mitt ex igår. Skönt att bli av med henne även om det är jobbigt och påfrestande att prata om allt gammalt skit.
- Mitt ink börjar ta slut - Sönderrökta lungor.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 04, 2006 2:19 am
Gårdagens/nattens:
+ Mitt rum är värsta städat nu. O: *känna sig duktig* Har rensat min hylla med manga und andra böcker, så nu slipper den väga tre ton. xD Rensade mina skräplådor. Massamassa plats. O: Var iväg till Nivå und såg massa skoj band. :3 Vesania, (Bror: Vafan, låter som en pizza. D: ), Visceral Bleeding und Cryptopsy. ^w^ Fick skaka hand med Lord Worm. Lawl, hög som ett hus var han också. :'D Sångaren i Vesania såg galet dammig ut. :'3 Och resten av bandet såg ut som Armand-wannabes allihop. xD Helt galet folk som vi åkte med. Sjuka skämt i en taxi is teh s**t. 8D
- Fick yrsel av värmen och folket. D: EMO'a ner sig pga av illamående und s**t. Synd om bror. D: Kom hem runt två, död idag. xD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 04, 2006 7:41 am
+ Fixade datorn!!1!Ojsåbrajagär!1!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 04, 2006 8:15 am
Nightmare Asura + Fixade datorn!!1!Ojsåbrajagär!1! (@Nightmare Asura: Vad va felet? ninja ) + sash <3<3
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 04, 2006 10:39 am
+ krama fina människor så att dom viker på mitten. + omgomg folk tycker att mina kramar är mysiga~ :3 + spets och rosetter all the way! woho! + Pura und The Horrors. + RANDIG´ + ivans hår är så sjukt fint. + ivans kramar är helt underbara~ =__=
+/- "fin"? ..är jag fin? ó.o
- huh? bajs? VADÅ BAJS?! D:< - wtf? ändrad på det igen? men fu. - ont i halsen så jefla mycket.. - snörvlar och nyser på folk. - UWAH! jag har smittat ylva med mina hemska baciller! I fail as her boifriend. D; - borde städa, men orka.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 04, 2006 11:15 am
Memec @Nightmare Asura: Vad va felet? ninja Ingen aning, datorn la bara av. gonk Men det löste sig efter att jag körde installations-programmet, lewl. XD
+ Det regnar... massor~! + Magnus, din roliga lilla gosse.
+/- Trött.
- Det var varmt idag, bläuh.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 04, 2006 11:22 am
- mitt hår... every day is a bad hairday stare - fotboll på idrotten, jag är ju bollrädd... - hungrig...
+ sjunga + miniorscouterna xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 04, 2006 11:36 am
+ UMF! Spela spel och recensionish som läxa? YESSS n__n heart heart + ICO imorrn :3 :333:33333!!!! + Uhm..Geishaglass!:'D SÅ JÄVLA GOD! + Wannabe schoolgirl idag. Tyckte jag var söwt n__n + Omfg Viktor goes krawm?XD yay för kramgoa bordsgrannar! + Lawls back in school
+/- Öhöh, värsta skumma politikgrejen i skolan som varade i 3½ med olika påhopp xD. Wööh..alla verkade helt okej..o.O dock är jag inte med om att friskolor ska läggas ner T__T *nasi går i underbar friskola*
- Uhm..Geishaglassen var jätteliten. BESVIKELSEN T__t..oh well..so good<3 - Err, Jesper är lite småjobbig ibland.. - STEVE ÄR DÖD T____o - "DU ÄR PRYYYD D:" ">_>;...ska jag ta det som en komplimang?:'D" "NEJ!ò ^ ó" ".___."
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 04, 2006 11:39 am
Memec + jag är the sexy heart 4laugh
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 04, 2006 11:45 am
Jag som precis hade börjat gilla honom.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 04, 2006 11:56 am
- Steve Irwin är död... crying - Sjuk...
- Alex har fått börja i Uppsala Kammarkör. smile
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
 |