|
|
|
|
Posted: Mon Jan 22, 2007 11:19 am
kittyocean Dat durf ik aan te gaan. Want ik heb geen humor maar je lacht, en je lacht om dingen toch? Je lacht om mensen, je lacht voor mensen of je bent blij en lacht wink Maar humor kan ook verstopt zitten (A) Ik weet zeker dat jij wel een lacht om een grapje en dan leuke opmerking terug maakt smile
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jan 22, 2007 11:24 am
mensen lachen meestal om me. Maar waarom XD? Blijkbaar ben ik grappig maar heb ik geen humor
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jan 22, 2007 11:28 am
kittyocean mensen lachen meestal om me. Maar waarom XD? Blijkbaar ben ik grappig maar heb ik geen humor Goed... wat zegt het woordenboek over humor.. Koenen Woordenboek zegt: Dat wat grappig, geestig, om te lachen is Wolters' ster Woordenboek zegt: Oog en gevoel voor vrolijk makende tegenstrijdigheden 2. Het grappige Kennelijk heb je een onbewust gevoel (A)???
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jan 22, 2007 11:45 am
Of ik ben gewoon een idioot die mensen snel kunnen uitlachen
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jan 22, 2007 11:50 am
kittyocean Of ik ben gewoon een idioot die mensen snel kunnen uitlachen Niet..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jan 22, 2007 11:54 am
kiek kittyocean Of ik ben gewoon een idioot die mensen snel kunnen uitlachen Niet.. ik ben nogal depri vandaag
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jan 22, 2007 11:56 am
kittyocean kiek kittyocean Of ik ben gewoon een idioot die mensen snel kunnen uitlachen Niet.. ik ben nogal depri vandaag Awh arme Kitty sad das niet goed wink cheer up and take some chocolates... LOTS of good chocolates wink helpt egt hoor. en verder... waar vorlijk je een beetje van op?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jan 22, 2007 11:59 am
kiek kittyocean kiek kittyocean Of ik ben gewoon een idioot die mensen snel kunnen uitlachen Niet.. ik ben nogal depri vandaag Awh arme Kitty sad das niet goed wink cheer up and take some chocolates... LOTS of good chocolates wink helpt egt hoor. en verder... waar vorlijk je een beetje van op? grapjes, goed nieuws, praise en chips en chocolade
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jan 22, 2007 12:06 pm
kittyocean kiek kittyocean kiek kittyocean Of ik ben gewoon een idioot die mensen snel kunnen uitlachen Niet.. ik ben nogal depri vandaag Awh arme Kitty sad das niet goed wink cheer up and take some chocolates... LOTS of good chocolates wink helpt egt hoor. en verder... waar vorlijk je een beetje van op? grapjes, goed nieuws, praise en chips en chocolade Goed nieuws! hmm, heb wel nieuws maar weet niet of het jou opvrolijkt... maar chips en cocolade *Kiek tovert het tevoorschijn voor Kitty, of ze loopt ff naar de keeuken* En zal ff naar je artwork kijken wink is ook altijd leuk en mooi om te zien
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jan 22, 2007 12:11 pm
ja, voor jou wel XD Voor mij niet zo bijzonder meer XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jan 22, 2007 12:14 pm
kittyocean ja, voor jou wel XD Voor mij niet zo bijzonder meer XD hoezo niet?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jan 22, 2007 12:17 pm
kiek kittyocean ja, voor jou wel XD Voor mij niet zo bijzonder meer XD hoezo niet? ik verbaas mezelf al jaren niet meer
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jan 22, 2007 12:39 pm
kittyocean kiek kittyocean ja, voor jou wel XD Voor mij niet zo bijzonder meer XD hoezo niet? ik verbaas mezelf al jaren niet meer waarom zoek je dan geen uitdaging? verandering.. Als het over teken gaat waarom probeer je dan niet eens zonder een houtje te werken maar met bv je vingers smile ?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jan 22, 2007 12:53 pm
•♥• Vingerverf? wordt je zo vies van.. •♥•
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jan 22, 2007 1:30 pm
kiek kittyocean kiek kittyocean ja, voor jou wel XD Voor mij niet zo bijzonder meer XD hoezo niet? ik verbaas mezelf al jaren niet meer waarom zoek je dan geen uitdaging? verandering.. Als het over teken gaat waarom probeer je dan niet eens zonder een houtje te werken maar met bv je vingers smile ? heel simpel: omdat ik dat niet prettig vind werken. Ik verleg steeds mijn grenzen, maar verbaas mezelf na een paar dagen al niet meer
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|