Welcome to Gaia! ::

All Dutch People Enter

Back to Guilds

One of the oldest and biggest Dutch Languaged Guild of Gaia. No fee, always welcome! 

Tags: Dutch, Netherlands, Nederland, Belgium 

Reply All Dutch People Enter
What's on your mind? Goto Page: [] [<<] [<<] [<] 1 2 3 ... 542 543 544 545 546 547 ... 745 746 747 748 [>] [>>] [>>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

Menketi
Crew

Gracious Lunatic

10,475 Points
  • Angelic Alliance 100
  • Bunny Spotter 50
  • Invisibility 100
PostPosted: Mon Mar 21, 2011 7:10 am

kassiopeia
OMM: LENTE!!!!!!!!!!!!!! whee *gaat met boek dat ze voor school moet lezen in de tuin zitten* cool blaugh

btw, ik weet nog niet wat ik van m'n nieuwe avie moet vinden... Weet iemand wat ik er aan zou kunnen verbeteren?

hmmm ik denk dat je niet te veel kleuren bij elkaar moet gooien en probeer items een beetje te matchen met elkaar. wink

EN KITTY is jarig heart
PostPosted: Mon Mar 21, 2011 11:45 am

loving~dolphins

hmmm ik denk dat je niet te veel kleuren bij elkaar moet gooien en probeer items een beetje te matchen met elkaar. wink

EN KITTY is jarig heart

Ummnnn, wil iemand misschien het even met mijn items proberen? tektek inventory Ik ga nu even mijn avie veranderen.

En Congratz kitty!! Happy Birthday!!!

kassiopeia

9,100 Points
  • Invisibility 100
  • Alchemy Level 2 100
  • Clambake 200

kiek

5,800 Points
  • Forum Sophomore 300
  • Money Never Sleeps 200
  • Team Edward 100
PostPosted: Mon Mar 21, 2011 1:52 pm

Gefeliciteeerd kitty ^^
PostPosted: Mon Mar 21, 2011 2:16 pm

Yay!! Eindelijk mensen die er aan denken =D This makes my day =D

kittyocean
Captain

Menketi
Crew

Gracious Lunatic

10,475 Points
  • Angelic Alliance 100
  • Bunny Spotter 50
  • Invisibility 100
PostPosted: Tue Mar 22, 2011 9:38 am

kassiopeia
loving~dolphins

EN KITTY is jarig heart

Ummnnn, wil iemand misschien het even met mijn items proberen? tektek inventory Ik ga nu even mijn avie veranderen.

En Congratz kitty!! Happy Birthday!!!

Wat voor avi wil je? een lente avi?
Edit en met welke kleuren?

@ kitty waarom zouden we jou vergeten heart
PostPosted: Tue Mar 22, 2011 12:05 pm

Nou, real-life people bleken het vergeten te zijn, subtile hints waren ook niet echt behulpzaam... XD Dus was blij dat mensen er hier nog wel aan dachten!

Maar er is weer chaos in mijn hoofd - waaah XD moet eigenlijk gaan gooien met dingen of gaan gillen, maar beiden kunnen niet XP

kittyocean
Captain

Menketi
Crew

Gracious Lunatic

10,475 Points
  • Angelic Alliance 100
  • Bunny Spotter 50
  • Invisibility 100
PostPosted: Tue Mar 22, 2011 2:26 pm

kittyocean
Nou, real-life people bleken het vergeten te zijn, subtile hints waren ook niet echt behulpzaam... XD Dus was blij dat mensen er hier nog wel aan dachten!

Maar er is weer chaos in mijn hoofd - waaah XD moet eigenlijk gaan gooien met dingen of gaan gillen, maar beiden kunnen niet XP

aw *hugs* ik hoop dat je tdan toch nog een leuke dag heb gehad
en hmmm maar door een bos gaan redden en gaan gillen?
PostPosted: Wed Mar 23, 2011 3:45 am

Morgen presentatie van m'n profielwerkstuk. Ik zit 'm gewoon nu al te knijpen... Eerst maar eens zorgen dat de powerpoint af komt, en de tekstjes..

Wilder Wein MCMXCII

kassiopeia

9,100 Points
  • Invisibility 100
  • Alchemy Level 2 100
  • Clambake 200
PostPosted: Wed Mar 23, 2011 9:32 am

loving~dolphins
kassiopeia
loving~dolphins

Maakt mij niet zo heel erg veel uit, ik heb het liefste dat het een lente/zomer avie is i.v.m het seizoen en dat de kleuren en het soort kleding goed in elkaar over gaat/bij elkaar past. Zo min mogelijk clutter, maar maak het niet al te simpel.
Ga vooral je eigen gang. Als je items wilt gebruiken die ik niet heb, dat mag, maar probeer daarmee onder/rond de 60k te blijven.
PostPosted: Wed Mar 23, 2011 10:11 am

kassiopeia
loving~dolphins
kassiopeia
loving~dolphins

Maakt mij niet zo heel erg veel uit, ik heb het liefste dat het een lente/zomer avie is i.v.m het seizoen en dat de kleuren en het soort kleding goed in elkaar over gaat/bij elkaar past. Zo min mogelijk clutter, maar maak het niet al te simpel.
Ga vooral je eigen gang. Als je items wilt gebruiken die ik niet heb, dat mag, maar probeer daarmee onder/rond de 60k te blijven.

okay ik heb er dan 2 voor je
User Image
User Image

Menketi
Crew

Gracious Lunatic

10,475 Points
  • Angelic Alliance 100
  • Bunny Spotter 50
  • Invisibility 100

kittyocean
Captain

PostPosted: Wed Mar 23, 2011 2:00 pm

Wilder Wein MCMXCII
Morgen presentatie van m'n profielwerkstuk. Ik zit 'm gewoon nu al te knijpen... Eerst maar eens zorgen dat de powerpoint af komt, en de tekstjes..

Heel veel succes!!
PostPosted: Wed Mar 23, 2011 2:02 pm

kittyocean
Wilder Wein MCMXCII

Heel veel succes!!

Komt helemaal goed ^^ Uiteindelijk is van het PWS de presentatie een relatief makkelijk onderdeel! Succes

kiek

5,800 Points
  • Forum Sophomore 300
  • Money Never Sleeps 200
  • Team Edward 100

Menketi
Crew

Gracious Lunatic

10,475 Points
  • Angelic Alliance 100
  • Bunny Spotter 50
  • Invisibility 100
PostPosted: Wed Mar 23, 2011 2:19 pm

Wilder Wein MCMXCII

Idd heel veel succes wink
PostPosted: Thu Mar 24, 2011 12:09 pm

MORGEN EINDELIJK ZOVER..... DISSIDIA DUODECIM KOMT UIT!!! xd

en toets klinische chemie crying

br3akape

Destructive Pawn

19,265 Points
  • Battle: Cleric 100
  • Jack-pot 100
  • Restorative Spirit 250

Menketi
Crew

Gracious Lunatic

10,475 Points
  • Angelic Alliance 100
  • Bunny Spotter 50
  • Invisibility 100
PostPosted: Thu Mar 24, 2011 12:54 pm

br3akape
MORGEN EINDELIJK ZOVER..... DISSIDIA DUODECIM KOMT UIT!!! xd

en toets klinische chemie crying

succes weet hoe je je voeld
Reply
All Dutch People Enter

Goto Page: [] [<<] [<<] [<] 1 2 3 ... 542 543 544 545 546 547 ... 745 746 747 748 [>] [>>] [>>] [»|]

Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games
Mini-Games