|
|
|
|
Posted: Mon Mar 21, 2011 7:10 am
kassiopeia OMM: LENTE!!!!!!!!!!!!!! whee *gaat met boek dat ze voor school moet lezen in de tuin zitten* cool blaugh btw, ik weet nog niet wat ik van m'n nieuwe avie moet vinden... Weet iemand wat ik er aan zou kunnen verbeteren? hmmm ik denk dat je niet te veel kleuren bij elkaar moet gooien en probeer items een beetje te matchen met elkaar. wink EN KITTY is jarig heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Mar 21, 2011 11:45 am
loving~dolphins hmmm ik denk dat je niet te veel kleuren bij elkaar moet gooien en probeer items een beetje te matchen met elkaar. wink EN KITTY is jarig heart Ummnnn, wil iemand misschien het even met mijn items proberen? tektek inventory Ik ga nu even mijn avie veranderen. En Congratz kitty!! Happy Birthday!!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Mar 21, 2011 1:52 pm
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Mar 21, 2011 2:16 pm
Yay!! Eindelijk mensen die er aan denken =D This makes my day =D
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Mar 22, 2011 9:38 am
kassiopeia loving~dolphins hmmm ik denk dat je niet te veel kleuren bij elkaar moet gooien en probeer items een beetje te matchen met elkaar. wink EN KITTY is jarig heart Ummnnn, wil iemand misschien het even met mijn items proberen? tektek inventory Ik ga nu even mijn avie veranderen. En Congratz kitty!! Happy Birthday!!! Wat voor avi wil je? een lente avi? Edit en met welke kleuren? @ kitty waarom zouden we jou vergeten heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Mar 22, 2011 12:05 pm
Nou, real-life people bleken het vergeten te zijn, subtile hints waren ook niet echt behulpzaam... XD Dus was blij dat mensen er hier nog wel aan dachten!
Maar er is weer chaos in mijn hoofd - waaah XD moet eigenlijk gaan gooien met dingen of gaan gillen, maar beiden kunnen niet XP
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Mar 22, 2011 2:26 pm
kittyocean Nou, real-life people bleken het vergeten te zijn, subtile hints waren ook niet echt behulpzaam... XD Dus was blij dat mensen er hier nog wel aan dachten! Maar er is weer chaos in mijn hoofd - waaah XD moet eigenlijk gaan gooien met dingen of gaan gillen, maar beiden kunnen niet XP aw *hugs* ik hoop dat je tdan toch nog een leuke dag heb gehad en hmmm maar door een bos gaan redden en gaan gillen?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Mar 23, 2011 3:45 am
Morgen presentatie van m'n profielwerkstuk. Ik zit 'm gewoon nu al te knijpen... Eerst maar eens zorgen dat de powerpoint af komt, en de tekstjes..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Mar 23, 2011 9:32 am
loving~dolphins kassiopeia loving~dolphins hmmm ik denk dat je niet te veel kleuren bij elkaar moet gooien en probeer items een beetje te matchen met elkaar. wink Ummnnn, wil iemand misschien het even met mijn items proberen? tektek inventory Ik ga nu even mijn avie veranderen. Wat voor avi wil je? een lente avi? Edit en met welke kleuren? Maakt mij niet zo heel erg veel uit, ik heb het liefste dat het een lente/zomer avie is i.v.m het seizoen en dat de kleuren en het soort kleding goed in elkaar over gaat/bij elkaar past. Zo min mogelijk clutter, maar maak het niet al te simpel. Ga vooral je eigen gang. Als je items wilt gebruiken die ik niet heb, dat mag, maar probeer daarmee onder/rond de 60k te blijven.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Mar 23, 2011 10:11 am
kassiopeia loving~dolphins kassiopeia loving~dolphins hmmm ik denk dat je niet te veel kleuren bij elkaar moet gooien en probeer items een beetje te matchen met elkaar. wink Ummnnn, wil iemand misschien het even met mijn items proberen? tektek inventory Ik ga nu even mijn avie veranderen. Wat voor avi wil je? een lente avi? Edit en met welke kleuren? Maakt mij niet zo heel erg veel uit, ik heb het liefste dat het een lente/zomer avie is i.v.m het seizoen en dat de kleuren en het soort kleding goed in elkaar over gaat/bij elkaar past. Zo min mogelijk clutter, maar maak het niet al te simpel. Ga vooral je eigen gang. Als je items wilt gebruiken die ik niet heb, dat mag, maar probeer daarmee onder/rond de 60k te blijven. okay ik heb er dan 2 voor je 
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Mar 23, 2011 2:00 pm
Wilder Wein MCMXCII Morgen presentatie van m'n profielwerkstuk. Ik zit 'm gewoon nu al te knijpen... Eerst maar eens zorgen dat de powerpoint af komt, en de tekstjes.. Heel veel succes!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Mar 23, 2011 2:02 pm
kittyocean Wilder Wein MCMXCII Morgen presentatie van m'n profielwerkstuk. Ik zit 'm gewoon nu al te knijpen... Eerst maar eens zorgen dat de powerpoint af komt, en de tekstjes.. Heel veel succes!! Komt helemaal goed ^^ Uiteindelijk is van het PWS de presentatie een relatief makkelijk onderdeel! Succes
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Mar 23, 2011 2:19 pm
Wilder Wein MCMXCII Morgen presentatie van m'n profielwerkstuk. Ik zit 'm gewoon nu al te knijpen... Eerst maar eens zorgen dat de powerpoint af komt, en de tekstjes.. Idd heel veel succes wink
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Mar 24, 2011 12:09 pm
MORGEN EINDELIJK ZOVER..... DISSIDIA DUODECIM KOMT UIT!!! xd
en toets klinische chemie crying
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Mar 24, 2011 12:54 pm
br3akape MORGEN EINDELIJK ZOVER..... DISSIDIA DUODECIM KOMT UIT!!! xd en toets klinische chemie crying succes weet hoe je je voeld
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|