|
|
|
|
Posted: Tue Aug 29, 2006 2:25 pm
+Ohoho, en massa klassiker x3 GOLD!!ALWAYS BELIEVE IN YOUR SOOUUUL~ +Bra muwsik idag +Syrran kom över idag och spelade^^
- MENSVÄRK. Trodde jag skulle bli galen, tog 1-2h för mamma och syrran innan jag kunde slappna av och slippa smärtan för en stund. Det gör ONT. Hoppas att mamma kan fixa nåt läkarbesök som jag kan gå till SNART ;___;I need uberpills, yo~ .__. - Huvudvärken..och i samma område..*hålla handen över vänstra sidan*t_t - Blivit smittad av någon förkyld människa*sob* - Beslutsångest .___.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 29, 2006 11:21 pm
+ Drake <3 + Marvel vs Capcom~!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 30, 2006 7:33 am
+ Sluta tidigare. Centerpartisten. Go, falsett und vattenknark! xD Aborted spelar i helgen. OCH JAG FÅR SE, ZOMG O: Jobb klart. Iaf till hälften. :'3 Munskydd. O: <3 Blir blond imorrn. 8D
- Trötter. Blev äckelvarmt äckelsnabbt. D: Ett till sår på misshandelstummen. Summa: 7 and counting. De tråkiga politikerna som inte verkade bry sig ett dugg om vad de pratade om. <.<
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 30, 2006 1:18 pm
Aranea: aw, fast det skulle du inte behöva. x3 heart
+ sitta hemma i sin säng med en kopp té och ritblock. + Aranea som är snäll och fin.
- hosta mellan sovstunderna bajsu. - oroar mig för mycket för allting. inte konstigt jag blir sjuk. fel tidpunkt också. >: - tobbe jävla idiot. - vill leka med rickard och tjocke Jon. o: - men vänta! jag skulle ju till stockholm också! @_@ ~noes. det händer för mycket. gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 30, 2006 1:48 pm
+ Shin megami tensei heart + Jag kan rita igen. Art block gone~ + Blivit kompis med en viss person igen, det känns sjukt bra. Fast han va så idiotisk som han var. smile
- Jag är sjukt emo. EMO EMO EMO~ - Du bryr dig inte. ^^ - Mikael, hur kunde du vara så jävla egoistisk? RIP - Sigge, hundfan.. Du lämnade mig också.. .___.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 30, 2006 2:09 pm
+ Folk. Folk i klassen. Annat folk. Vissa människor. + Mamma + Mormors pannkakor ftw. + SKAFFA FIN KISSEMISS JAG SKA. *Klappaklappaklappa* + Musik + Se-cr-et + Slipper matte för alltid efter jul, most likely. If not, någon månad efter jul då. + Saker och ting går bra i skolan + Längta till nästa helg + Poker imorgon? Pengar kanske?
- Bror. Jag har aldrig hatat dig så mycket som jag hatar dig nu. - Ingen laptop än - För mycket på så lite tid. - Tack?
Oavsett hur mycket bra saker som händer mår jag fortfarande skit. Tack vare den första anledningen som står för minus. Men just nu skiter jag i det. Jag orkar inte bry mig. Jag får inte bry mig. För då blir det bara damp. .-. Bare with me? <3
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 31, 2006 4:34 am
Ssccchhh~~
+ ^ Längtar + ÅH FY HELVETE VAD ROOOOLIGT, så mycket att se fram emot! Speciellt helgen i oktober. <3 + Äntligen laddat iPoden, sjukt sämst att pendla utan. + Sushi, yummy! Underbart! + Klassen funkar bra också, lite ovant och nervöst fortfarande, men vi jobbar på det. + Han bjuder dit en tjej som han inte vill ha dit, klyftig grabb. wink
+/- Jag vet fan inte alltså, är det bra eller dåligt? +/- Jag vet fan inte alltså, är det skumt eller skumt?
- Jävla klängig fastän man säger nej.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 31, 2006 6:09 am
+ Kort dag. O: Typ, inga arbeten som ska göras. Bara lite skrivskit som går fort. :3 "OMG, du e juh versta gangsta med den där över ansiktet!" :'DDD Manga. O: Ouu, värsta mys när folk håller på med håret på en. <3 Ska anställa någon som får leka på heltid. :'3
- Blev ingen blekning idag. Får vara rödaktig till tisdag. <.< Nåja, hellre det än svullna upp n stuff. Segt att bara sitta i över en timme. D: Måste fixa presentation till nästa vecka = no extra sovmorgon. D':
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 31, 2006 6:18 am
- Tack. Love you too. - Trevliga människor? Folk man trodde var trevliga. - Längtar - Mikaela är fortfarande sjuk. - Filip; Tack, det värmer. Massa annat. .___.
+ Marknaden i helgen~ :'3 + Massa nya kläder. + Folk som förstår och försöker göra så jag mår bättre. (<3) + Mamma.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 31, 2006 12:29 pm
+ Gick in på min på gaiaonline och varit här hela dagen, så nostaligist whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 31, 2006 12:32 pm
Memec + Gick in på min på gaiaonline och varit här hela dagen, så nostaligist whee Nostalgiskt, trots att så mycket har ändrats?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 31, 2006 12:41 pm
Niddler Memec + Gick in på min på gaiaonline och varit här hela dagen, så nostaligist whee Nostalgiskt, trots att så mycket har ändrats? självklart, alla gamla ansikten som fortfarande är kvar, även fast några försvunnit 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 01, 2006 3:48 pm
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 02, 2006 1:24 am
+ JÄTTEJÄTTETREVLIGT att vara hemma hos Marcus igår och träffa hans trevliga föräldrar :33 Marcus kommer hit idag :3 MAAARCUUS! Du är för bra för att vara sann. <3<3 :kukhjärta: Är jag besatt? Neeej.
Dennis? hinner jag träffa dig, hur får jag tag på dig? Tattoo imorgon :3 whee.
- 5 timmar kvar tills jag får träffa Marcus..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 02, 2006 2:24 am
-Pappas dator har blivit stulen så nu måste han sitta vid min dator när han ska jobba
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|