|
|
|
|
Posted: Sun Jan 21, 2007 11:26 am
Een giraf die bang is voor muizen?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jan 21, 2007 1:26 pm
kittyocean Een giraf die bang is voor muizen? Hahaha, ik vind die wel ontzettend grappig!! xDD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jan 21, 2007 1:50 pm
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jan 21, 2007 1:53 pm
How dare he! Het is rood met vleugeltjes!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jan 21, 2007 2:19 pm
kittyocean Het is rood met vleugeltjes! » Een engeltje die te lang in de zon heeft gelegen. mrgreen
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jan 21, 2007 10:37 pm
ll Eurynome ll kittyocean Het is rood met vleugeltjes! » Een engeltje die te lang in de zon heeft gelegen. mrgreen
je zou toch denken, zo dicht bij de zon is hij wel beter bestand XD Maar neee..... XD Ik had zelf aan een lieveheersbeestje, dus eigenlijk zat je best dichtbij XD Lieve Heer (sbeestje) en Engeltje.... JIJ MAG!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jan 22, 2007 12:58 am
» Ben hier helemaal niet goed in...maar ok.
Het is oranje en heeft hele grote ogen.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jan 22, 2007 2:16 am
een sinasappel met ogen? xD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jan 22, 2007 8:02 am
Gw3nn0w een sinasappel met ogen? xD Dat had het inderdaad kunnen zijn... maar nee. Het is een megawup. Ok, wie is er nu aan de beurt?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jan 22, 2007 8:15 am
kittyocean ll Eurynome ll kittyocean Het is rood met vleugeltjes! » Een engeltje die te lang in de zon heeft gelegen. mrgreen
je zou toch denken, zo dicht bij de zon is hij wel beter bestand XD Maar neee..... XD Ik had zelf aan een lieveheersbeestje, dus eigenlijk zat je best dichtbij XD Lieve Heer (sbeestje) en Engeltje.... JIJ MAG! •♥• Maar een lieveheersbeesje heeft van zichzelf al vleugeltjes sweatdrop dus eignlijk heb je gewoon een lieveheersbeesje beschreven. •♥•
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jan 22, 2007 9:05 am
Darlaa kittyocean ll Eurynome ll kittyocean Het is rood met vleugeltjes! » Een engeltje die te lang in de zon heeft gelegen. mrgreen
je zou toch denken, zo dicht bij de zon is hij wel beter bestand XD Maar neee..... XD Ik had zelf aan een lieveheersbeestje, dus eigenlijk zat je best dichtbij XD Lieve Heer (sbeestje) en Engeltje.... JIJ MAG! •♥• Maar een lieveheersbeesje heeft van zichzelf al vleugeltjes sweatdrop dus eignlijk heb je gewoon een lieveheersbeesje beschreven. •♥•heh joh, werk es mee XD Alsof ik na een dag nog weet wat ik had!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jan 22, 2007 10:49 am
kittyocean Darlaa kittyocean ll Eurynome ll kittyocean Het is rood met vleugeltjes! » Een engeltje die te lang in de zon heeft gelegen. mrgreen
je zou toch denken, zo dicht bij de zon is hij wel beter bestand XD Maar neee..... XD Ik had zelf aan een lieveheersbeestje, dus eigenlijk zat je best dichtbij XD Lieve Heer (sbeestje) en Engeltje.... JIJ MAG! •♥• Maar een lieveheersbeesje heeft van zichzelf al vleugeltjes sweatdrop dus eignlijk heb je gewoon een lieveheersbeesje beschreven. •♥•heh joh, werk es mee XD Alsof ik na een dag nog weet wat ik had! Bij een grap is dat meestal wel de bedoeling =P als ie niet blijft hangen is het vaak geen goede grap... Het kan ook persoonsgebonden zijn natuurlijk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jan 22, 2007 11:07 am
kiek kittyocean Darlaa kittyocean ll Eurynome ll kittyocean Het is rood met vleugeltjes! » Een engeltje die te lang in de zon heeft gelegen. mrgreen
je zou toch denken, zo dicht bij de zon is hij wel beter bestand XD Maar neee..... XD Ik had zelf aan een lieveheersbeestje, dus eigenlijk zat je best dichtbij XD Lieve Heer (sbeestje) en Engeltje.... JIJ MAG! •♥• Maar een lieveheersbeesje heeft van zichzelf al vleugeltjes sweatdrop dus eignlijk heb je gewoon een lieveheersbeesje beschreven. •♥•heh joh, werk es mee XD Alsof ik na een dag nog weet wat ik had! Bij een grap is dat meestal wel de bedoeling =P als ie niet blijft hangen is het vaak geen goede grap... Het kan ook persoonsgebonden zijn natuurlijk gelukkig behoort hij niet te hangen. Anders zou ik wel heel erg weinig humor hebben XD Wacht ff, ik heb ook geen humor
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jan 22, 2007 11:12 am
kittyocean kiek kittyocean Darlaa kittyocean je zou toch denken, zo dicht bij de zon is hij wel beter bestand XD Maar neee..... XD Ik had zelf aan een lieveheersbeestje, dus eigenlijk zat je best dichtbij XD Lieve Heer (sbeestje) en Engeltje.... JIJ MAG! •♥• Maar een lieveheersbeesje heeft van zichzelf al vleugeltjes sweatdrop dus eignlijk heb je gewoon een lieveheersbeesje beschreven. •♥•heh joh, werk es mee XD Alsof ik na een dag nog weet wat ik had! Bij een grap is dat meestal wel de bedoeling =P als ie niet blijft hangen is het vaak geen goede grap... Het kan ook persoonsgebonden zijn natuurlijk gelukkig behoort hij niet te hangen. Anders zou ik wel heel erg weinig humor hebben XD Wacht ff, ik heb ook geen humor Zullen we wedden van wel?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|