|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 21, 2006 1:22 pm
Ketake Thanatos Phoenix Ketake Thanatos Phoenix Ketake Blev nästa lite orolig... du kanske hade hittat nåt roligare än oss? Jag är hungrig och trött... nä då.. jag med... Hmm jag tror vi har skrämt bort dom... Kanske ska börja prata så att dom fattar. Geh no fun*pout* Aaaaaw *cuddles* I´m going to have pancakes tomorrow 3nodding heart I dont get anything for lunch unless I get hold of some moonies Aaaaw but you have to eat something....
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 21, 2006 1:22 pm
Dana Lockheart *explodes from confusion* x-x Join the club. xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 21, 2006 1:24 pm
Dana Lockheart *explodes from confusion* x-x *cuddles* 4laugh
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 21, 2006 1:24 pm
Thanatos Phoenix Ketake Thanatos Phoenix Ketake Thanatos Phoenix Ketake Blev nästa lite orolig... du kanske hade hittat nåt roligare än oss? Jag är hungrig och trött... nä då.. jag med... Hmm jag tror vi har skrämt bort dom... Kanske ska börja prata så att dom fattar. Geh no fun*pout* Aaaaaw *cuddles* I´m going to have pancakes tomorrow 3nodding heart I dont get anything for lunch unless I get hold of some moonies Aaaaw but you have to eat something.... We're not getting any lunch in school tomorow... so I need to get me some moonies...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 21, 2006 1:25 pm
Ketake Thanatos Phoenix Ketake Thanatos Phoenix Aaaaaw *cuddles* I´m going to have pancakes tomorrow 3nodding heart I dont get anything for lunch unless I get hold of some moonies Aaaaw but you have to eat something.... We're not getting any lunch in school tomorow... so I need to get me some moonies... Ask Kristine?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 21, 2006 1:27 pm
Thanatos Phoenix Ketake Thanatos Phoenix Ketake Thanatos Phoenix Aaaaaw *cuddles* I´m going to have pancakes tomorrow 3nodding heart I dont get anything for lunch unless I get hold of some moonies Aaaaw but you have to eat something.... We're not getting any lunch in school tomorow... so I need to get me some moonies... Ask Kristine? I will I need to get me something to eat.... har inte riktigt ätit nåt sen söndags...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 21, 2006 1:29 pm
Ketake Thanatos Phoenix Ketake Thanatos Phoenix Ketake I dont get anything for lunch unless I get hold of some moonies Aaaaw but you have to eat something.... We're not getting any lunch in school tomorow... so I need to get me some moonies... Ask Kristine? I will I need to get me something to eat.... har inte riktigt ätit nåt sen söndags... EAT NOW!!! scream
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 21, 2006 1:32 pm
Thanatos Phoenix Ketake Thanatos Phoenix Ketake Thanatos Phoenix Ketake I dont get anything for lunch unless I get hold of some moonies Aaaaw but you have to eat something.... We're not getting any lunch in school tomorow... so I need to get me some moonies... Ask Kristine? I will I need to get me something to eat.... har inte riktigt ätit nåt sen söndags... EAT NOW!!! scream I said I was going to.... more or less...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 21, 2006 1:33 pm
Ketake Thanatos Phoenix Ketake Thanatos Phoenix Ketake We're not getting any lunch in school tomorow... so I need to get me some moonies... Ask Kristine? I will I need to get me something to eat.... har inte riktigt ätit nåt sen söndags... EAT NOW!!! scream I said I was going to.... more or less... More!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 21, 2006 1:35 pm
Thanatos Phoenix Ketake Thanatos Phoenix Ketake Thanatos Phoenix Ketake We're not getting any lunch in school tomorow... so I need to get me some moonies... Ask Kristine? I will I need to get me something to eat.... har inte riktigt ätit nåt sen söndags... EAT NOW!!! scream I said I was going to.... more or less... More! I just dont want to get it up again... mer eller mindre frivilligt som det har varit sen i söndags....
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 21, 2006 1:36 pm
Ketake Thanatos Phoenix Ketake Thanatos Phoenix Ketake I will I need to get me something to eat.... har inte riktigt ätit nåt sen söndags... EAT NOW!!! scream I said I was going to.... more or less... More! I just dont want to get it up again... mer eller mindre frivilligt som det har varit sen i söndags....Okay...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|