|
|
|
|
Posted: Fri Aug 25, 2006 11:59 pm
Gårdagens +/-
+ Firmafest med 5 kamp ;D Mitt lag vann 5 kampen på firmafesten Fick ta det lugnt på relaxen senare på äventyrsbadet Magplask tävling från trampoliner ftw xD Massa god mat x3~<3 Småprat med Pärra på bussen om random saker :B
- Sträckte hälsenan när jag kasta spjut D: Ont i huvudet pga så mycket skrik på restaurangen För lite cider på relaxen D': För lite nachois på relaxen, alla var på dem och åt upp det ; 3;
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 27, 2006 5:38 am
+ Meadow! n_n + Förbannat kul helg!
+/- Äntligen hemma
- TRÖTT
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 27, 2006 6:56 am
+ Sushi. + Fredu.
- Skabbflicka ._.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 27, 2006 7:06 am
+ Drake <3 + Jobbade igår, moneeeeeey~ + Åkte sen hem till Iris och spenderade natten där :'33 + Massa jävla flumm xD + Haha, vilken jävla whiner. Läsa det högt, alla skrattade~! xd
- Så otroligt ont i magen. - Han vaknar ju inte som han lovade! ;___;
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 27, 2006 8:32 am
+ komma hem från skogen efter en flummig helg med scouterna
- skola imorgon.... orka - skolfoto imorgon... jag vill inte crying
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 27, 2006 10:25 am
+ Tittat på Air Gear :3 + Sovit skönt + Var ensam hemma nästan hela dagen + Var på bra humör på dagen + Egon, katten, var gosig idag + Film :3
- Skola imorgon - Trött - Kramsjuk - Dåligt humör på kvällen
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 28, 2006 6:33 am
+ Marcus <3 Du är fanimej jättefin, och underbar. Dennis :3 Bror, finns här för dig. Natta, fan vad jag saknat dig. Lycklig som få <3 - Dennis varför var du inte där. *Sob* Gråta, fan! varför kan jag bara inte uppskatta det jag har. Snälla, prata med mig.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 28, 2006 10:17 am
- allt är bara skit. verkligen allt...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 28, 2006 10:38 am
Wau-chan - allt är bara skit. verkligen allt... Men... Inte må dåligt gonk *krama om jättehårt*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 28, 2006 10:58 am
+ träffade en grymt vacker kille i lördags hans kyssar <3 hans ögon <3
-/+
waah. jag kan inte sluta tänka på honom! helt sjukt. jobbigt! hoppas jag får se honom igen :/
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 28, 2006 12:15 pm
Aranea Wau-chan - allt är bara skit. verkligen allt... Men... Inte må dåligt gonk *krama om jättehårt* men jag kan inte vara klad när allt bara är bajs. >: massa tjufs på en dag. det blir för mycket. D: *hänga på araneaarm*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 28, 2006 3:03 pm
- Deprimerad. Sorgliga sånger, negativa tankar, ensamhet, fan, jag känner mig så jävla patetisk just nu. - Min ålder. Om jag bara var lite äldre, så skulle det inte vara något emellan oss.. heart
+ Maple Story. Lite spelande och snack med guilden får mig att må lite bättre. whee + Älsklingen. Jag älskar dig så mycket, och du är min lilla solstråle <333 även fast du går mig på nerverna ibland, haha. + Kim. Du får ditt eget plus, för du är en så jävla bra kompis. :'D + Mahou Sensei Negima. Som Love Hina, fast inte lika tråkig, vart underhållande att titta på. 3nodding + Country & Techo FTW. heart
-/+ Misstankar.. x__X
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 28, 2006 11:02 pm
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 29, 2006 7:00 am
Wau-chan Aranea Wau-chan - allt är bara skit. verkligen allt... Men... Inte må dåligt gonk *krama om jättehårt* men jag kan inte vara klad när allt bara är bajs. >: massa tjufs på en dag. det blir för mycket. D: *hänga på araneaarm*Ah, jag förstår dig >_< *klappa kissemissen också* Du skulle få min andra kisse också... Om jag hade någon xD heart heart heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 29, 2006 7:22 am
Petsy - Min ålder. Om jag bara var lite äldre, så skulle det inte vara något emellan oss.. heart Skriv en sång ^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|