|
|
|
|
Posted: Thu Aug 24, 2006 12:38 pm
+ Linnea!~ + Lön + Rejv
- Jobbet suger
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 24, 2006 1:09 pm
+ Drake, bara för att. <3 + Börja i en ny klass, så otroligt underbart, slippa alla idioter. x3 + Sagoprinsen~! Wtf, vadå shota? :'D + Att ha Nafuri och Pontus vid samma bord gör Hopey klad x3 + Fick penghar till mobilen, wewt~!
- Jobbigt att gå i alla trappor. - Behöver en längre nätverkskabel, men har inte råd. z0mg.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 24, 2006 2:59 pm
+Åhw!! Freakiga grejen till spelidén!!<3 RAWR + Gruppen är bra ^__^vi ska så göra bra ifrån oss! + Ska möjligtvis göra spel med syrran? YES!N_N + Åh, fick en gitarrboksak så jag kan lära mig att spela x3!! Tack Ulf!^^*superglad* + MINNEN O_o + So far så är allt skolmässigt positivt :3 + Sovmorgon+en lektion imorrn!:3
+/- PPG Z O_o;;
- TRÖTT - Dålig luft i klassrummet ;_; *gå och klaga* - Anton din slyna >.< - Irriterande jävla stuffs e_e - XD OLOLOL "det blir 78 kr!^^" "O_O Åh nej!!...ehm..jag har...eheh..inga pengar med mig ;_; Jag får väl komma hit imorrn ^^;;" "Mjo det får du nog göra =p"
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 24, 2006 4:05 pm
Sailor Music Daenis skönt biggrin då fick jag höra den engång iaf ^^ + fick en ny japanska bok idag <3 biggrin
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 24, 2006 9:40 pm
+ Spelprogrammering, lära sig java också o.O <3 Programmering B <3 Webbprogrammering <3 Hälsa på folk snart :3 Lön! Gifv money ^_______^ En helg utan jobb, omfg, jag kommer känna mig rastlös >_< Folk i skolan <3
- Matte D och Fysik B crying Folk i skolan >_<
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 24, 2006 11:34 pm
+ Klasskompisarna, ni gör det värt att gå till skolan + rastaman, du vet precis vad du ska säga för att göra mig glad
- Pengar, jag är fattig >.< - Mamma T___T - Skolan, dumma projekt - Jag, världens sämsta dotter, syster, flickvän och kompis
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 24, 2006 11:45 pm
+ Börjar sent idag, tack tandläkaren :33 Marcus, what if I love you? Skolan, allting nytt igen, Hääärligt. (Fast jag hittar inte surprised )
- Pendling.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 25, 2006 12:08 am
Aranea + Spelprogrammering, lära sig java också o.O <3 Programmering B <3 Warh, vi hade typ det, men jag är totalsämst på programmering :3 <3 IG ftw XD 3D-modellering för moi :3 + Utvilad!:3 + Det ska bli hyfsat bra väder idag x3
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 25, 2006 9:15 am
+ Vattenmelonen!~ xd + Åker om cirkus 2 timmar + Baguetter <3 + Smirnoff
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 25, 2006 10:42 am
+ Missade första lektionen (sova!) + sova över med pojkvännen man inte träffat på en vecka + Sova 2 timmar efter skolan.
- Missade första lektionen (Var ju första i det ämnet detta år, missade massor med info) - Drömma massor med mardrömmar när man sov 2 timmar. - ganska dåligt väder så man blir på ledset humör
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 25, 2006 11:38 am
+ Freitag. Arbetsveckan över (även om den inte har inneburit något arbete - bara en galen massa information om ditt och datt). + Jobb imorgon. Pengar~
- Jobb imorgon. Ska umgås med en massa festande ungkarlar :0 - Ännu inga vänner i nya skolan (mitt fel, förstås - but still D: ).
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 25, 2006 12:58 pm
+ gICK I SKOLAN I 3 TIMMAR x3 Mitt gröna hår <33 mee like choklad pizza chips
- Sakna Mimmi <333 T__________T;;;; Sakna Albin!<333 vill till london nu inte om en månad får inte shoppa nått förns om en månad gympa dag i skolan >.< skolan.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 25, 2006 1:21 pm
+ Helg + Pappa kommer imorgon
+/- Skolan +/- Trött
- Vill bort - "Hej, jag tycker om dig."
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 25, 2006 1:46 pm
+ Film igår/natt. Hade sett båda, men wtf, kul ändå. :'3 Lol, sovmorgon. :3 Gjorde klart arbete för nästa vecka idag. Wewt, mer sovmorgon till miiig O: Helg. Leka med Prr imorrn. x3 Pizzah und fem liter lesk, jaaah?! 8D Fick sluta tidigare, omgwtf, tack. <3 Pokémon! 8B Snart slipper jag vara så äcklig i håret! 8DD
- Seg dag. D: Skallefläck. D: Sakna... ; .; Vän som åker iväg till USA om typ, snart. I tio månader. Mweeh. D: Mår piss och skit. Yay, tortyr? >:
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 25, 2006 2:03 pm
Sostrate Aranea + Spelprogrammering, lära sig java också o.O <3 Programmering B <3 Warh, vi hade typ det, men jag är totalsämst på programmering :3 <3 IG ftw XD 3D-modellering för moi :3 Wah, vi får inte ha något sånt kul. Vi fick ha CAD A, och den kursen sög xD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|