|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Mar 05, 2011 5:04 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Mar 06, 2011 1:23 am
Wat zal ik eens vandaag gaan doen?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Mar 06, 2011 11:36 am
Ik vraag me af waar badges voor zijn? Degene die op profielen staan heir op gaia
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Mar 06, 2011 1:11 pm
kiek Ik vraag me af waar badges voor zijn? Degene die op profielen staan heir op gaia Die krijg je hier op zomg voor het doen van bepaalde quests
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Mar 07, 2011 7:00 am
Ik heb echt zin in een lekkere warme douche, maar ik wil deze deelvraag toch wel vanmiddag af hebben gerond, zodat ik vanavond door kan met de volgende...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Mar 07, 2011 12:25 pm
al een uur lang werk aan het uitstellen...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Mar 07, 2011 1:03 pm
Hier ook XD Maarja, vriendlief was op msn, dus dat kreeg even mijn volledige aandacht hihi.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Mar 08, 2011 9:04 am
Zo'n lieve tekening/brief op mijn werk gehad wegens een secret project. 1 van mijn collega's had de eerste de beste manga tekening overgetrokken... ze wist alleen niet dat het Mistuki van Full Moon wo Sagashite van Arina Tanemura was, 1 van mijn fav series van 1 van mijn fav manga-ka!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Mar 09, 2011 4:34 am
OMM: yegh alweer geen resultaten bij PCR maar onze gemartelde bacterën leven nog wel whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Mar 09, 2011 11:33 am
^ ben je een eigen community aan het kweken? wink Als ze beelden gaan bouwen, dan moet je je zorgen gaan maken wink
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Mar 09, 2011 1:25 pm
@ kitty you made me laugh XD die was heel leuk XD maar ja idd ik zou wel zorgen moetten gaan maken dan maar ik heb ze wel een bijnaam gegeven "THE HAPPY CELLS" XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Mar 10, 2011 1:25 pm
How cuuute!
Ik heb een amerikaanse kennis en die moet ook wel eens dingen kweken - snap niet altijd wat ze doet XD Heeft met cellen enzo te maken. Ik zou het moeten zien. We maken we wel eens geintjes over, dat ze een community aan het kweken is, zodat zij ze kan overheersen. En dat ze haar dan helpen de wereld over te nemen XP
You gotta be there kind of thing
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Mar 10, 2011 2:47 pm
lol
en het is heel interressant hoor XD
and uhuh
and yaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaay ik heb een 8 voor een project runs around in circles yaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaay wahmbulance rofl 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Mar 10, 2011 11:39 pm
OMM: school...... gonk ....... crying ................. en volgende week weer stage......................
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Mar 11, 2011 8:03 am
En toen begonnen we helemaal weer opnieuw. maar goed het gaat er nu niet meer om om een product af te leveren maar om te kijken wat er fout ging xd @ kitty het lijkt er ondertussen wel op dat ik mijn eigen community kweek XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
 |