|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Mar 03, 2011 7:53 am
Dashy93 welke wilde je eerst kijken? Take the lead een dans film Edit: ik vind een gladgeschoren baard XD ook beter, maar sommige mannen staat het wel OMM: moet onderzoeksplan voor morgen verbeteren en daar komen ze nu mee >.>
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Mar 03, 2011 7:57 am
loving~dolphins Dashy93 welke wilde je eerst kijken? Take the lead een dans film Edit: ik vind een gladgeschoren baard XD ook beter, maar sommige mannen staat het wel OMM: moet onderzoeksplan voor morgen verbeteren en daar komen ze nu mee >.> ik ben atm gladgeschoren =3
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Mar 03, 2011 7:58 am
Dashy93 loving~dolphins Dashy93 welke wilde je eerst kijken? Take the lead een dans film Edit: ik vind een gladgeschoren baard XD ook beter, maar sommige mannen staat het wel OMM: moet onderzoeksplan voor morgen verbeteren en daar komen ze nu mee >.> ik ben atm gladgeschoren =3 haha beter razz
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Mar 03, 2011 8:00 am
loving~dolphins Dashy93 loving~dolphins Dashy93 welke wilde je eerst kijken? Take the lead een dans film Edit: ik vind een gladgeschoren baard XD ook beter, maar sommige mannen staat het wel OMM: moet onderzoeksplan voor morgen verbeteren en daar komen ze nu mee >.> ik ben atm gladgeschoren =3 haha beter razz 't is alleen, het was een van de eerste keren, dus mijn huid is was geirriteerd, dus ben ik niet helemaal glad
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Mar 03, 2011 8:05 am
Dashy93 loving~dolphins Dashy93 loving~dolphins Dashy93 welke wilde je eerst kijken? Take the lead een dans film Edit: ik vind een gladgeschoren baard XD ook beter, maar sommige mannen staat het wel OMM: moet onderzoeksplan voor morgen verbeteren en daar komen ze nu mee >.> ik ben atm gladgeschoren =3 haha beter razz 't is alleen, het was een van de eerste keren, dus mijn huid is was geirriteerd, dus ben ik niet helemaal glad geen vochtiinbrengende creme?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Mar 03, 2011 8:07 am
loving~dolphins Dashy93 loving~dolphins Dashy93 loving~dolphins Dashy93 welke wilde je eerst kijken? Take the lead een dans film Edit: ik vind een gladgeschoren baard XD ook beter, maar sommige mannen staat het wel OMM: moet onderzoeksplan voor morgen verbeteren en daar komen ze nu mee >.> ik ben atm gladgeschoren =3 haha beter razz 't is alleen, het was een van de eerste keren, dus mijn huid is was geirriteerd, dus ben ik niet helemaal glad geen vochtiinbrengende creme? jawel, maar het was alnog mijn eerste keer
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Mar 03, 2011 8:28 am
Dashy93 loving~dolphins Dashy93 loving~dolphins Dashy93 ik ben atm gladgeschoren =3 haha beter razz 't is alleen, het was een van de eerste keren, dus mijn huid is was geirriteerd, dus ben ik niet helemaal glad geen vochtiinbrengende creme? jawel, maar het was alnog mijn eerste keer tja eens moet de eerste keer zijn wink
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Mar 03, 2011 8:29 am
loving~dolphins Dashy93 loving~dolphins Dashy93 loving~dolphins Dashy93 ik ben atm gladgeschoren =3 haha beter razz 't is alleen, het was een van de eerste keren, dus mijn huid is was geirriteerd, dus ben ik niet helemaal glad geen vochtiinbrengende creme? jawel, maar het was alnog mijn eerste keer tja eens moet de eerste keer zijn wink nu ga ik het bij houden
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Mar 04, 2011 12:20 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Mar 04, 2011 12:56 pm
gisteren hoofdpijn, vandaag totally blank
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Mar 04, 2011 11:34 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Mar 05, 2011 12:12 am
Dashy93 loving~dolphins Dashy93 loving~dolphins Dashy93 welke wilde je eerst kijken? Take the lead een dans film Edit: ik vind een gladgeschoren baard XD ook beter, maar sommige mannen staat het wel OMM: moet onderzoeksplan voor morgen verbeteren en daar komen ze nu mee >.> ik ben atm gladgeschoren =3 haha beter razz 't is alleen, het was een van de eerste keren, dus mijn huid is was geirriteerd, dus ben ik niet helemaal glad ik had de eerste keer alleen dons razz dus had nergens last van, juist nu het wat sturdier word kan het soms behoorlijk. trouwens een tip als er bij het mesje (gebruik jij mesjes?) haartjes tussen zitten probeer ze er niet tegen de richting van de mesjes in eruit te vegen, dit kan een heel bloederige duim opleveren (vooral bij van die dingen met vijf mesjes, krijg je een mooi streepjes patroon van op je duim XD)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Mar 05, 2011 12:14 am
ik denk dat iedereen beetje ziekjes word, ik heb ook een snotneus (dat komt bij mij meestal het meest in de buurt van ziekjes, ik ben nooit echt ziek ofzo.)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Mar 05, 2011 2:37 am
Thank you heart @XDmaster4: ik ben gister ingestort op het lab stare heb like de hele dag in een koelcel gestaan dat is gewoon niet gezond...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Mar 05, 2011 3:46 am
15 troetels en maar 1 nieuwe XD We missen er nog 2! Ach, met Koninginnedag hebben we de set vast wel compleet =D
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
 |