|
|
|
|
Posted: Wed Aug 16, 2006 2:05 pm
+ Träffat Märta, Mait och Marie. heart + Emilia (chi-zu-cheese~), du är en så otroligt bra vän. <3 + Lovisa (Lou-chan), blir så glad av att prata med dig. ^_^ + Mweheh, fikat gott. + KYLA, YAAAY~! whee + Godis, hehö. + Mörk kväll. ninja + Har inte varit lika trött och slö den här dagen. + Ritat lite.
+/- Regn.
- Saknar vissa personer. ;o; - Har fortfarande lite pengar.
Har väl varit en ganska bra dag tack vare mina få vänner, och mötet med Märta, Mait och Marie såklart. <3 Gott fika, godis och svalt väder har också gjort dagen lite mer positiv för mig. Förutom att jag saknat en del personer ganska mycket så har det varit en hyfsat lugn dag.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 17, 2006 7:55 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 17, 2006 2:24 pm
+ Leka med Rin und Torbjörn + Alla dagar med Hopey och folk, helt underbart. + Impulsköpet. Som Torbjörn tvingade på mig. *Inte klaga så mycket* + Klippt mig. + Bra musik + J-cult lol
- EMO en dag. - THE KATANA BROKE. BLACKSMITH PLX. - Skolan börjar snart igen. - Emomänniskorsomdissarj-cultochwhinearallmänt.Orkaorkaorkaorkaorka.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 17, 2006 2:27 pm
+ Morsan överaskar mig positivt ibland. Naosuke - Trots att hon överaskar mig positivt vid tillfällen så har hon återfall till sin naturliga personlighet.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 17, 2006 3:07 pm
+ Posey, you made my day<3 *kärlek*
- "Tuppkam är provocerande" ********! bara för att de där djävla jobbhororna knu... nvm -_-
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 17, 2006 9:04 pm
+ Åker hem till Gävle idag. :3 Pankakor med sylt som frukost x3 - Kliva upp klockan halv fem, wtf? D': Vill leka med folk T__T Vet inte om jag får min Organization XIII cloak till Uppon i tid D': D': ???
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 18, 2006 2:11 pm
+ städat ur kylskåpet. yay trevliga saker man hittar! halva meloner täckta med möggel! surprised + rita emopojkar i overknees medans folk sopar golvet under en! Go blyerts och randigt! <33 + musik. + omgomg mama har köpt knark! ^__^ blod och smulor mellan golvspringorna woho!
+/- får kanske, KANSKE åka till stockholm och gå vilse bland alla hus. o:
- knarkpiller till chris? wtf? varför får han något speciellt? D:< - vill leka med chu-chan und erichan i chinatown. ;_; - snuttis? >__o - fu! låt mig vara eckliga människa! DD: jah! du med hatten!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 18, 2006 2:24 pm
+ Gänget!~ + CJ bjöd på käk och var allmänt trevlig + Smirnoff, vodka och diverse groggar + Anton och Huappy, de förtjänar fan varandra och jag är lycklig för deras skull + Förhoppningsvis rave nästa helg
+/- J-cult imorgon, förhoppningsvis ett plus
- Inte hunnit tvätta kläder tills imorgon - Kunde inte följa med polarna vidare eftersom jag ska dra tidigt imorgon
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 19, 2006 7:33 am
Shinobi_8745 Vet inte om jag får min Organization XIII cloak till Uppon i tid D': Noooooess!! Wrööh, tehr weeks +/- + Födelsedag o_O Pengar!! Typ..90% av Uppconbiljetten betalad av mor ^__^ RITPLATTA! LYCKAN heart Dyr wig wig wig a la går att styla om,tvätta, borsta osv osv Magna Carta ^___^ Glasstårta+Mandelbiskvier(?) Åhåhåw, gå till..kommerinteihågvaddetheter och köpa drinkar X'''DDDD - Det går typ inte att få igång ritplattan och dess drivrutinmojs Syrran hade datorn i en vecka ;3 X''D BESLUTSÅNGEST(Shin jag måste seriöst snacka med dig innan min bytesrätt går ut >_>; x'D)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 19, 2006 12:11 pm
+ Jobba Grilla imorgon? omgwtf :'D Nya drivrutiner till MacBooken :3 Sött grönt fodral till datorn ^____^ En söt adapter, weiwei <3
- Jobba Tröööööööööttig >_<;;
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 20, 2006 10:27 am
- inte fått gjort ett skit på hela dagen. - känner mig asabäsaecklig. - det kommer gå skiiit när jag börjar. =__= dåliga betyg yay! D: - inte spelat något heller. uwaah vad håller jag på med! >: - hoppar över saker somjagintebordehoppaöveruuuhräddamig. gonk - bajsu. - stockholm blev inställt. ;o;
+ gravitation. + ryuichi gör mig klad. komochräddamigryu! D;
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 21, 2006 6:26 am
Helgens + och -
+ J-cult whee + min sailor-skoluniform + Gloomy whee heart + kul människor + karaeoke var kul + Emelies Pikachuväska heart + Jag och mumin kom trea i karaeoke tävlingen xd
+/- Angelicas läskiga "mina vänner bok"... en kompis föräldrar gonk
- vänner var sega på att pallra sig till culturen... - Jag och Emelie dog under Pompoko - Linda av alla namn...
Dagens + och -
- nu har skolan börjat emo
+ flumma runt på stan med klassmänniskor
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 21, 2006 7:44 am
+ Grillkväll
- Jonte och Patrik kom inte, wtf >_< Ingen sömn ND (Yey, vi kommer behöva ringa polisen och få dem till skolan ._.) Pengar Trötthet Randomsakersomjagalltidklagaröverochsominteblirbättre Mått dåligt, men det mesta har gått över nu Tjockiskatten som hårade ner allt jag hade på mig gonk
- Du kan ju iaf svara på pm. Jag är så jävla less på det här nu...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 21, 2006 11:38 am
OMGAWD VAR DET DU SOM HADE DEN? : DD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 21, 2006 11:43 am
Dark Erica OMGAWD VAR DET DU SOM HADE DEN? : DD hai 3nodding faktiskt en sak som jag sytt som jag är nöjd med xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|