|
|
|
|
Posted: Thu Jan 18, 2007 10:17 am
Ik moest op mijn fietsie XD iedereen keek me zoooooo angstig aan XD maar alles goed gegaan; 1x bijna van mijn fiets geblazen; dat was een nieuwe ervaring!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jan 18, 2007 10:25 am
» Op de fiets naar school is ook mijn enige optie, en toen ik vanochtend uit het raam keek had ik er niet veel zin meer om naar buiten te gaan. Maar goed ook want later zou blijken dat iedereen om 12 uur naar huis en dan was ik voor precies 45 minuten les op school gekomen.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jan 18, 2007 10:28 am
Tja, dan kan je net zo goed thuis blijven (gasp! ik zeg yay tegen spijbelen?! Spijbelen is niet goed jongens!!!)
Tja, ik ben benieuwd hoe sommige mensen van mijn werk met avonddienst thuis moeten komen....
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jan 18, 2007 10:37 am
» Spijbelen is niet goed, maar als je vader je ook nog eens aanmoedigt om lekker thuis te blijven heb je niet veel keus blaugh .
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jan 18, 2007 10:40 am
Tsja.. dan moet je gewoon thuisblijven.. groot gelijk!!
eek Ik kom er net achter dat mijn coco 100k waard is.. Ik heb hem gekocht voor 17k
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jan 18, 2007 10:46 am
tja wij haden normaal les tot 5 uur maar we keregen om half 2 vrij vanwege de storm ..... ze hadden het wel voor de pause kunnen zegen scream
sky soms gaat de waarde van een item om hoog .... altijd wel als het geen produckt is dat in de winkel word verkocht
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jan 18, 2007 10:46 am
ll Eurynome ll » Spijbelen is niet goed, maar als je vader je ook nog eens aanmoedigt om lekker thuis te blijven heb je niet veel keus blaugh .
Ach, mijn mentrix zag eens hoe gestressed ik was en zei: "Maar waarom blijf je niet eens een middagje thuis?" Mijn mentrix moeddigde me aan om te spijbelen XD Oude traditionele dame!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jan 18, 2007 10:47 am
Ik weet wel dat de prijzen omhoog gaan, dat is niet te missen hier.. Maar ik merkte alleen even het verschil op. En dat in een paar maanden tijd. Het gaat af en toe echt te ver vind ik.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jan 18, 2007 10:50 am
kittyocean ll Eurynome ll » Spijbelen is niet goed, maar als je vader je ook nog eens aanmoedigt om lekker thuis te blijven heb je niet veel keus blaugh .
Ach, mijn mentrix zag eens hoe gestressed ik was en zei: "Maar waarom blijf je niet eens een middagje thuis?" Mijn mentrix moeddigde me aan om te spijbelen XD Oude traditionele dame! » Er bestaan dus nog leuke leraren mad D .
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jan 18, 2007 10:50 am
[Sky-Angel] Ik weet wel dat de prijzen omhoog gaan, dat is niet te missen hier.. Maar ik merkte alleen even het verschil op. En dat in een paar maanden tijd. Het gaat af en toe echt te ver vind ik. En dat wagen ze dan nog eens Inflatie te noemen..... Je vraag is btw in de Art Scene beantwoord wink
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jan 18, 2007 10:54 am
kittyocean [Sky-Angel] Ik weet wel dat de prijzen omhoog gaan, dat is niet te missen hier.. Maar ik merkte alleen even het verschil op. En dat in een paar maanden tijd. Het gaat af en toe echt te ver vind ik. En dat wagen ze dan nog eens Inflatie te noemen..... Je vraag is btw in de Art Scene beantwoord wink Ooh, kga gelijk even kijken! xDD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jan 18, 2007 12:32 pm
man alles is afgelast van daag .... echt saai zoon avond zonder iets te doen sad
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jan 18, 2007 12:38 pm
QYDrop man alles is afgelast van daag .... echt saai zoon avond zonder iets te doen sad ik heb anders zat te doen XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jan 18, 2007 1:01 pm
kittyocean QYDrop man alles is afgelast van daag .... echt saai zoon avond zonder iets te doen sad ik heb anders zat te doen XD ha ha ha ik wel voor school maar ja er zijn ook andere dingen in het leven
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jan 18, 2007 1:15 pm
AAAAAAAAAAAAAAAAAW SLUIT ZICH OP IN HAAR KAMER BLOCKED HAAR PM SYSTEEM
EN GAAT ONDER HET BED ZITTEN MORGEN ( 19-01-07 ) WORD IK 3 JAAR ( ben ik 3 jaar op gaia )
blaugh blaugh blaugh blaugh heart heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|