|
|
|
|
Posted: Thu Jul 27, 2006 11:35 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 08, 2006 4:21 am
Zakou is terug om herrie te maken wink Ik hoop ook... Nee ik weet haast zeker dat je onder de 85% valt. =3
Okee ik heb je FY stamboom en alle info die ik ondertussen al verzameld heb, doorgespit en ik ben verknocht aan de 6 zussen. (Ohayou en co ^_^). Eens kijken of ik daar wat moois van kan maken.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 10, 2006 10:36 am
Is weer terug van vakantie! Ik hoop echt dat je onder die 85 % procent valt..
Weet jij al meer zakou :O
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 11, 2006 7:20 am
ehm een beetje meer. ik weet haast niets tot helemaal niets van de precieze verhaallijn. Maar op haar DA account heeft kitty wel wat prijs gegeven. ^_^ Voornamelijk hoe de karakters uit zowat de hele serie er uizien.
ik heb in een verveelde en nieuwsgierige bui haar hele account uitgekamd naar informatie en plaatjes. xD
Ow en natuurlijk welkom terug. Hoe was de vakans?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 12, 2006 4:17 am
Ow vandaar xD. Ik heb der ook ff gekeken, maar ik wacht toch liever op het boek! smile
Me vakantie was super! smile en die van jou?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 12, 2006 5:58 am
Vakantie was super zonnig ^_^
Maar nu is het wachten op kitt voor het verlossende woord.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 12, 2006 9:11 am
Waar was je heen? In nederland was het niet zo zonnig namelijk sad
Ben echt benieuwd wat ze antwoorden! smile
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 13, 2006 4:10 am
Ik ben bijna vier weken naar spanje geweest smile Waar nu die bosbranden zijn *shivers*
Ik ook, al moet het wel heel vreemd lopen als ze het niet willen uitgeven. =3
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 13, 2006 4:32 am
Zakou Nenharma Ik ben bijna vier weken naar spanje geweest smile Waar nu die bosbranden zijn *shivers*
Ik ook, al moet het wel heel vreemd lopen als ze het niet willen uitgeven. =3 _____________________________________________________________________-------------------------------- komt er een boek ehm mischien ga ik die ook wel lezen --------------------------------~~~~~~ :: XD :: ~~~~~~_____________________________________________________________________
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 13, 2006 5:27 am
Kitt gaat dit verhaal als boekvorm uitgeven. Ze heeft al een aanvraag gedaan en eind deze maand zal bekend worden of het ook echt als boek zal worden verkocht.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 13, 2006 9:23 am
Zakou Nenharma Ik ben bijna vier weken naar spanje geweest smile Waar nu die bosbranden zijn *shivers*
Ik ook, al moet het wel heel vreemd lopen als ze het niet willen uitgeven. =3 Lekker! Spanje wil ik ook wel weer heen! smile Ja, als er 85% word uitgegeven, is de kans sowiso klein dat ze er niet bij zit. En met zo'n boek zeker! smile
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 13, 2006 10:56 am
Heb je eigenlijk kitt's andere verhaal al gelezen?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 13, 2006 11:51 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 13, 2006 12:17 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 14, 2006 9:47 am
Nee, niet gelezen. Staat die ook in de Art Topic? (sorry ben te lui om zelf te kijken xDD)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|