|
|
|
|
Posted: Wed Jun 15, 2005 6:24 am
Lil^_^Kitty niet zo zielig doen, ik moet 2 hele boekverslagen in 1 dag maken stare ... gonk TROOST ME! crying *troost haar*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jun 15, 2005 6:34 am
Uumie-chan Lil^_^Kitty niet zo zielig doen, ik moet 2 hele boekverslagen in 1 dag maken stare ... gonk TROOST ME! crying *troost haar* thanks... sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jun 15, 2005 10:24 am
IK MIS MIJN ZUSJE!! scream domokun gonk
Er is weer eens ruzie in huis, en vroeger zou Kira mij dan troosten met haar gekke gedoe.
Ik wil mijn zusje terug sad
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jun 15, 2005 10:28 am
Uumie-chan IK MIS MIJN ZUSJE!! scream domokun gonk Er is weer eens ruzie in huis, en vroeger zou Kira mij dan troosten met haar gekke gedoe. Ik wil mijn zusje terug sad ocharme *knuf* sweatdrop waar is ze dan? sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jun 15, 2005 10:29 am
number_17 Uumie-chan IK MIS MIJN ZUSJE!! scream domokun gonk Er is weer eens ruzie in huis, en vroeger zou Kira mij dan troosten met haar gekke gedoe. Ik wil mijn zusje terug sad ocharme *knuf* sweatdrop waar is ze dan? sweatdrop Owja sweatdrop Dat had ik waarschijnlijk moeten vertellen >_> Ze is bijna 2 jaar geleden overleden sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jun 15, 2005 10:32 am
Uumie-chan number_17 Uumie-chan IK MIS MIJN ZUSJE!! scream domokun gonk Er is weer eens ruzie in huis, en vroeger zou Kira mij dan troosten met haar gekke gedoe. Ik wil mijn zusje terug sad ocharme *knuf* sweatdrop waar is ze dan? sweatdrop Owja sweatdrop Dat had ik waarschijnlijk moeten vertellen >_> Ze is bijna 2 jaar geleden overleden sweatdrop cry de jouwe ook al sweatdrop ik weet hoe het voeld sad als je erover wil praten...dan stuur maar een pm ofzo sweatdrop smile
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jun 15, 2005 10:34 am
number_17 Uumie-chan number_17 Uumie-chan IK MIS MIJN ZUSJE!! scream domokun gonk Er is weer eens ruzie in huis, en vroeger zou Kira mij dan troosten met haar gekke gedoe. Ik wil mijn zusje terug sad ocharme *knuf* sweatdrop waar is ze dan? sweatdrop Owja sweatdrop Dat had ik waarschijnlijk moeten vertellen >_> Ze is bijna 2 jaar geleden overleden sweatdrop cry de jouwe ook al sweatdrop ik weet hoe het voeld sad als je erover wil praten...dan stuur maar een pm ofzo sweatdrop smile Is goed... maar ik denk dat ik dat beter kan doen als ik wat afgekoeld ben. T gaat niet zo goed hier evil
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jun 15, 2005 10:34 am
ON my mind: je mag de mijn hebbe hoor Uumie-chan.... maar ik garandeer je dat je er niet blij mee bent stare
en..... Final Fantasy VII here I come! (is dat een leuk spel??)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jun 15, 2005 10:36 am
kiek ON my mind: je mag de mijn hebbe hoor Uumie-chan.... maar ik garandeer je dat je er niet blij mee bent stare en..... Final Fantasy VII here I come! (is dat een leuk spel??) Je weet niet wat je hebt totdat je het verliest wink FF VII schijnt heel interessant te zijn. Ik heb alleen 4,5,6,8,9 en 10 gespeeld xd Ik mis 7 dus net.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jun 15, 2005 10:40 am
Uumie-chan kiek ON my mind: je mag de mijn hebbe hoor Uumie-chan.... maar ik garandeer je dat je er niet blij mee bent stare en..... Final Fantasy VII here I come! (is dat een leuk spel??) Je weet niet wat je hebt totdat je het verliest wink FF VII schijnt heel interessant te zijn. Ik heb alleen 4,5,6,8,9 en 10 gespeeld xd Ik mis 7 dus net. naja ik heb gister ook al 1 en 2 gedownload voor de gameboyadvance (gewoon spele op de computer) maar ik ben nog niet ver gekomen >< Yes! Dit weekend wordt: spelen... tekenen en chatten!!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jun 15, 2005 10:41 am
Uumie-chan number_17 Uumie-chan number_17 Uumie-chan IK MIS MIJN ZUSJE!! scream domokun gonk Er is weer eens ruzie in huis, en vroeger zou Kira mij dan troosten met haar gekke gedoe. Ik wil mijn zusje terug sad ocharme *knuf* sweatdrop waar is ze dan? sweatdrop Owja sweatdrop Dat had ik waarschijnlijk moeten vertellen >_> Ze is bijna 2 jaar geleden overleden sweatdrop cry de jouwe ook al sweatdrop ik weet hoe het voeld sad als je erover wil praten...dan stuur maar een pm ofzo sweatdrop smile Is goed... maar ik denk dat ik dat beter kan doen als ik wat afgekoeld ben. T gaat niet zo goed hier evil daarom moet je juist nu pmen 3nodding lijkt mij sweatdrop ik kan wel wat hebben hoor...scheld er maar op los... en FF 7 is ook goed dacht ik 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jun 15, 2005 11:15 am
Uumie-chan kiek ON my mind: je mag de mijn hebbe hoor Uumie-chan.... maar ik garandeer je dat je er niet blij mee bent stare en..... Final Fantasy VII here I come! (is dat een leuk spel??) Je weet niet wat je hebt totdat je het verliest wink FF VII schijnt heel interessant te zijn. Ik heb alleen 4,5,6,8,9 en 10 gespeeld xd Ik mis 7 dus net. welke was trouwens het leukst? en je weet niet wat je hebt gekregen als je het eenmaal hebt (maar ik weet wat je bedoeld)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jun 15, 2005 11:30 am
FF: VII wordt gezien als 1 van de beste FF spellen die er is, bovendien is het verhaal lijn best wel goed. De Graphics vallen natuurlijk wel tegen, het is en blijft PS One kwaliteit, maar als je van een leuke RPG houdt dan is FF:VII wel wat voor je ^-^
er komt niet voor niets een film vervolg op het spel ^___^ *is looking forward to the movie*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jun 15, 2005 11:32 am
Shin Asuka FF: VII wordt gezien als 1 van de beste FF spellen die er is, bovendien is het verhaal lijn best wel goed. De Graphics vallen natuurlijk wel tegen, het is en blijft PS One kwaliteit, maar als je van een leuke RPG houdt dan is FF:VII wel wat voor je ^-^ er komt niet voor niets een film vervolg op het spel ^___^ *is looking forward to the movie* ohwkeej dan... nouw ben ik nieuwsgierig!!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jun 15, 2005 11:37 am
kiek Shin Asuka FF: VII wordt gezien als 1 van de beste FF spellen die er is, bovendien is het verhaal lijn best wel goed. De Graphics vallen natuurlijk wel tegen, het is en blijft PS One kwaliteit, maar als je van een leuke RPG houdt dan is FF:VII wel wat voor je ^-^ er komt niet voor niets een film vervolg op het spel ^___^ *is looking forward to the movie* ohwkeej dan... nouw ben ik nieuwsgierig!!! SPEEL HET DAN xd domokun xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|