|
|
|
|
Posted: Mon Oct 25, 2004 11:25 am
+ Har vart i stockholm hela dagen + Kopte en skitsnygg troja och ett par byxor + Jag blev bästa kompis med en uteliggare i sthlm
- Jag fick inte sova not på morgonen - Pommes Fritsen på max smakade skit. - Nu ar jag skiittrött.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 25, 2004 11:46 am
@w@
+ Mår bättre än vad jag gjorde igår + David Bowie musik + Kompisar <3
+/- Vet inte om jag mår bra eller dåligt just nu. Första gången
- Är lite deppad really - Hon måste tänka över det, och det verkar inte gå fort... och jag är inte den typen som gillar att vänta direkt ;_;
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 25, 2004 3:04 pm
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 26, 2004 12:30 am
+ trodde att min älskling var arg på mej för att jag är en sån b***h, men det var han ej heart jag fick en pink link ^^ jag har min snygga polkagrisskjorta idag!
- jag är hungrig min moster såg nog mej när jag rökte imorse så hon kommer nog skvallra för mamma min rygg är cp jag saknar min älskling
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 26, 2004 12:32 am
+ Mamma KANSKE kan skjutsa oss till j-cult. o.O Isf blir det ju billigare. razz
- Ont i ena foten. stressed
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 26, 2004 7:54 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 26, 2004 10:40 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 26, 2004 10:42 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 26, 2004 10:45 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 26, 2004 11:16 am
Gl? n岡 saker.. sweatdrop
- Basketbollar = perversa gonk - Ingen pratar med mig, utom Val.. Men han 䲠ju inte online.. sweatdrop Well well.. tur att jag "har" honom xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 26, 2004 11:21 am
+ Hjälpte Linda att fixa 8 stycken Iron Maiden biljetter. Gjorde ju henne glad så... 3nodding
- Jag kan inbte hitta kläder som passa. Min kropp är felsydd. Eller så är det bara alla kläder som är felsydda.. blaugh ´ - Har samhällskundskapsprov imorgon xp - Mår konstig nu igen.... stare
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 26, 2004 11:34 am
+ de nya sakerna i gaia! + det tekniska funkar idag. O.o'' + livet är inte helt åt h-e
- jobbiga tidtabeller.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Oct 27, 2004 7:09 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Oct 27, 2004 8:31 am
- Tycker det är konstigt att en viss person säger att han inte är vid datorn fast han är det.. men men.. han vill väl inte snacka med mig helt enkelt
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Oct 27, 2004 8:46 am
+ de senaste bra dagarna speglar fortfarande av sig på mitt humör. + sitter och äter lunch... + kommer ha en hyffsat lugn kväll irl
- måste upp vid 5 för att hinna med bussen i morgon bitti. - har tre timmars håla och inget att göra. - måste nu göra sju saker samtidigt för att hinna med allt närmaste timmen...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|