Welcome to Gaia! ::

All Dutch People Enter

Back to Guilds

One of the oldest and biggest Dutch Languaged Guild of Gaia. No fee, always welcome! 

Tags: Dutch, Netherlands, Nederland, Belgium 

Reply All Dutch People Enter
~Chatterbox~ Goto Page: [] [<<] [<] 1 2 3 ... 52 53 54 55 56 57 ... 1080 1081 1082 1083 [>] [>>] [>>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

Zakou Nenharma

5,000 Points
  • Gaian 50
  • Consumer 100
  • Full closet 200
PostPosted: Thu May 26, 2005 8:55 am

kittyocean
Darlaa
Zakou Nenharma
als jewat post krijg je toch altijd zo'n deel van het scherm met reclame. net kreeg ik een reclame voor jamba en the crazy frog. in het nederlands >.<

ik had denet een thread in het Q&A gemaakt
http://www.gaiaonline.com/forum/viewtopic.php?t=7959437&highlight=

Jamba. Illegal. Report!

het was geen pop-up
PostPosted: Thu May 26, 2005 9:14 am

ninja

Shin Asuka

kittyocean
Captain

PostPosted: Thu May 26, 2005 12:45 pm

Zou er intresse zijn als ik mijn verhaal dat ik zelf heb geschreven hier post? Het is engelstalig, dat wel, en fantasy......zal ik er een topic voor maken of niet?
PostPosted: Thu May 26, 2005 12:46 pm

Zakou Nenharma
kittyocean
Darlaa
Zakou Nenharma
als jewat post krijg je toch altijd zo'n deel van het scherm met reclame. net kreeg ik een reclame voor jamba en the crazy frog. in het nederlands >.<

ik had denet een thread in het Q&A gemaakt
http://www.gaiaonline.com/forum/viewtopic.php?t=7959437&highlight=

Jamba. Illegal. Report!

het was geen pop-up

Adds met geluid ook

kittyocean
Captain

Darlaa

Loyal Gaian

38,050 Points
  • Beta Gaian 0
  • Beta Consumer 0
  • Market Browser 100
PostPosted: Thu May 26, 2005 1:13 pm

kittyocean
Zou er intresse zijn als ik mijn verhaal dat ik zelf heb geschreven hier post? Het is engelstalig, dat wel, en fantasy......zal ik er een topic voor maken of niet?

ja waarom niet is toch leuk?

btw kom net weer die k*t kikker tegen eek en hij maakt alleen maar muziek als je er op gaat staan.
PostPosted: Thu May 26, 2005 1:23 pm

Darlaa
kittyocean

btw kom net weer die k*t kikker tegen eek en hij maakt alleen maar muziek als je er op gaat staan.

- wat dus zeer vaak gebeurt en irri is -

Tja, als ik een topic met mijn verhalen maak...... nadeel is dat elk hoofdstuk 3 a4 is; Het kan dus vrij lang worden........

kittyocean
Captain

Darlaa

Loyal Gaian

38,050 Points
  • Beta Gaian 0
  • Beta Consumer 0
  • Market Browser 100
PostPosted: Thu May 26, 2005 1:26 pm

kittyocean
Darlaa
kittyocean

- wat dus zeer vaak gebeurt en irri is -

Tja, als ik een topic met mijn verhalen maak...... nadeel is dat elk hoofdstuk 3 a4 is; Het kan dus vrij lang worden........

Dan maak je een link naar de webpagina

Ja irri is het wel maar ik denk niet dat ze wat aan die jamba kikker gaan doen... als je mijn thread in de q&a gelezen hebt... krijgen alleen nederlanders die bepaalde add.
PostPosted: Thu May 26, 2005 1:33 pm

Ik heb geen website, daarom dacht ik er juist over om hem hier te zetten. Als een soort preview voor als ik de site afmaak

kittyocean
Captain

kittyocean
Captain

PostPosted: Thu May 26, 2005 1:35 pm

Als ze btw niets aan Jamba doen, breken ze hun eigen ToS en regels. Ze moeten wel mrgreen
PostPosted: Thu May 26, 2005 1:35 pm

kittyocean
Ik heb geen website, daarom dacht ik er juist over om hem hier te zetten. Als een soort preview voor als ik de site afmaak
Ik wil hem wel lezen! heart

ButtonFly

kittyocean
Captain

PostPosted: Thu May 26, 2005 1:36 pm

ButtonFly
kittyocean
Ik wil hem wel lezen! heart

Ik maak wel moren een aparte topic. Met poll. Kunnen we weer lekker stemmen!!!
PostPosted: Thu May 26, 2005 1:36 pm

kittyocean

tja naja dan doe je het toch in verschillende posts en met een kleiner lettertype als dat niet heel knijpogen wordt

Darlaa

Loyal Gaian

38,050 Points
  • Beta Gaian 0
  • Beta Consumer 0
  • Market Browser 100

kittyocean
Captain

PostPosted: Thu May 26, 2005 1:37 pm

Darlaa
kittyocean

tja naja dan doe je het toch in verschillende posts en met een kleiner lettertype als dat niet heel knijpogen wordt

Ook mogelijk ja........ een soort extra To be Continueds........
PostPosted: Fri May 27, 2005 5:59 am

Nu zijn ze weer weg...

@_@ alle adds!! weer weg

schiet mij maar lek

Darlaa

Loyal Gaian

38,050 Points
  • Beta Gaian 0
  • Beta Consumer 0
  • Market Browser 100

Cassidy92

PostPosted: Fri May 27, 2005 11:13 am

eek wat slecht ik wist niet eens dat hier een chatterbox was eek
Reply
All Dutch People Enter

Goto Page: [] [<<] [<] 1 2 3 ... 52 53 54 55 56 57 ... 1080 1081 1082 1083 [>] [>>] [>>] [»|]

Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games
Mini-Games