|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Mar 02, 2011 6:35 am
Calahara Dashy93 I am not negative or anything... but... why... cant I get a date... with anyone... Ik zeg: stomme omgeving, zij hebben lekker pech en nu hoeft dat toch ook nog niet? wacht een jaar of 2 totdat je een stevigere kaaklijn hebt, schijnt te helpen, ik noem ook maar wat het "hoeft" niet... maar zou me wel extra opvrolijken... en bezighouden... en hoezo "stevigere kaaklijn"?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Mar 02, 2011 6:35 am
Calahara Dianda Panda Mijn opa die vannacht overleden is. En ik zit vast in zuid holland. Moet eerst het telefoontje van mijn familie afwachten. wat naar! ik weet niet hoe jouw opa voor jouw was maar voor mij was die van mijn moeders kant heel aardig en koppig. Ik was pas 10 toen hij overleed en ik weet niet veel van rouwen. ik hoop dat je snel van je familie kan horen. Gecondoleerd. Ik was ooit heel close met mijn opa en oma van mijn vaders kant. Maar We hadden elkaar 8 jaar lang niet meer gezien door een domme ruzie. Vorig jaar zomer kregen we weer contact. Maar de band was niet meer wat het was geweest. Ik heb hem vorige maand nog gezien, en ik zei tegen hem "ik kom nog wel een keer langs". Niet dus.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Mar 02, 2011 8:33 am
Dianda Panda Calahara Dianda Panda Mijn opa die vannacht overleden is. En ik zit vast in zuid holland. Moet eerst het telefoontje van mijn familie afwachten. wat naar! ik weet niet hoe jouw opa voor jouw was maar voor mij was die van mijn moeders kant heel aardig en koppig. Ik was pas 10 toen hij overleed en ik weet niet veel van rouwen. ik hoop dat je snel van je familie kan horen. Gecondoleerd. Ik was ooit heel close met mijn opa en oma van mijn vaders kant. Maar We hadden elkaar 8 jaar lang niet meer gezien door een domme ruzie. Vorig jaar zomer kregen we weer contact. Maar de band was niet meer wat het was geweest. Ik heb hem vorige maand nog gezien, en ik zei tegen hem "ik kom nog wel een keer langs". Niet dus. Gecondoleerd *hugs*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Mar 02, 2011 10:50 am
Dashy93 Calahara Dashy93 I am not negative or anything... but... why... cant I get a date... with anyone... Ik zeg: stomme omgeving, zij hebben lekker pech en nu hoeft dat toch ook nog niet? wacht een jaar of 2 totdat je een stevigere kaaklijn hebt, schijnt te helpen, ik noem ook maar wat het "hoeft" niet... maar zou me wel extra opvrolijken... en bezighouden... en hoezo "stevigere kaaklijn"? tja, nu heb je alle tijd van de wereld om met andere dingen bezig te houden dan 1 ding. ouder worden en er volwassener uitzien, dat werk.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Mar 02, 2011 10:59 am
Calahara Dashy93 Calahara Dashy93 I am not negative or anything... but... why... cant I get a date... with anyone... Ik zeg: stomme omgeving, zij hebben lekker pech en nu hoeft dat toch ook nog niet? wacht een jaar of 2 totdat je een stevigere kaaklijn hebt, schijnt te helpen, ik noem ook maar wat het "hoeft" niet... maar zou me wel extra opvrolijken... en bezighouden... en hoezo "stevigere kaaklijn"? tja, nu heb je alle tijd van de wereld om met andere dingen bezig te houden dan 1 ding. ouder worden en er volwassener uitzien, dat werk. Gewoon goed voor jezelf zorgen zou ik zeggen. De rest komt wel.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Mar 02, 2011 11:46 am
Calahara Dashy93 Calahara Dashy93 I am not negative or anything... but... why... cant I get a date... with anyone... Ik zeg: stomme omgeving, zij hebben lekker pech en nu hoeft dat toch ook nog niet? wacht een jaar of 2 totdat je een stevigere kaaklijn hebt, schijnt te helpen, ik noem ook maar wat het "hoeft" niet... maar zou me wel extra opvrolijken... en bezighouden... en hoezo "stevigere kaaklijn"? tja, nu heb je alle tijd van de wereld om met andere dingen bezig te houden dan 1 ding. ouder worden en er volwassener uitzien, dat werk. ik zie er juist te oud uit... maar ik heb me net geschoren... voor de 2de keer in mijn leven... =3
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Mar 02, 2011 1:05 pm
Dashy93 Calahara Dashy93 Calahara Dashy93 I am not negative or anything... but... why... cant I get a date... with anyone... Ik zeg: stomme omgeving, zij hebben lekker pech en nu hoeft dat toch ook nog niet? wacht een jaar of 2 totdat je een stevigere kaaklijn hebt, schijnt te helpen, ik noem ook maar wat het "hoeft" niet... maar zou me wel extra opvrolijken... en bezighouden... en hoezo "stevigere kaaklijn"? tja, nu heb je alle tijd van de wereld om met andere dingen bezig te houden dan 1 ding. ouder worden en er volwassener uitzien, dat werk. ik zie er juist te oud uit... maar ik heb me net geschoren... voor de 2de keer in mijn leven... =3 Goed!!!!!!!!!!!!!!! *is blij* baard word je ook oud van moet nu wafels gaan eten (fijn zo'n tweelingzus mrgreen )
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Mar 02, 2011 1:10 pm
Calahara Dashy93 Calahara Dashy93 Calahara Dashy93 I am not negative or anything... but... why... cant I get a date... with anyone... Ik zeg: stomme omgeving, zij hebben lekker pech en nu hoeft dat toch ook nog niet? wacht een jaar of 2 totdat je een stevigere kaaklijn hebt, schijnt te helpen, ik noem ook maar wat het "hoeft" niet... maar zou me wel extra opvrolijken... en bezighouden... en hoezo "stevigere kaaklijn"? tja, nu heb je alle tijd van de wereld om met andere dingen bezig te houden dan 1 ding. ouder worden en er volwassener uitzien, dat werk. ik zie er juist te oud uit... maar ik heb me net geschoren... voor de 2de keer in mijn leven... =3 Goed!!!!!!!!!!!!!!! *is blij* baard word je ook oud van moet nu wafels gaan eten (fijn zo'n tweelingzus mrgreen ) een baard moet een man staan zo staat een baard mijn vader echt niet gewoon dat is gewoon echt te erg OMM: film kijken omdat ik nog te wakker ben jum cashew noten ^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Mar 02, 2011 1:35 pm
Calahara Dashy93 Calahara Dashy93 Calahara Dashy93 I am not negative or anything... but... why... cant I get a date... with anyone... Ik zeg: stomme omgeving, zij hebben lekker pech en nu hoeft dat toch ook nog niet? wacht een jaar of 2 totdat je een stevigere kaaklijn hebt, schijnt te helpen, ik noem ook maar wat het "hoeft" niet... maar zou me wel extra opvrolijken... en bezighouden... en hoezo "stevigere kaaklijn"? tja, nu heb je alle tijd van de wereld om met andere dingen bezig te houden dan 1 ding. ouder worden en er volwassener uitzien, dat werk. ik zie er juist te oud uit... maar ik heb me net geschoren... voor de 2de keer in mijn leven... =3 Goed!!!!!!!!!!!!!!! *is blij* baard word je ook oud van moet nu wafels gaan eten (fijn zo'n tweelingzus mrgreen ) foto's komen... ik denk morgen
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Mar 02, 2011 1:35 pm
loving~dolphins Calahara Dashy93 Calahara Dashy93 het "hoeft" niet... maar zou me wel extra opvrolijken... en bezighouden... en hoezo "stevigere kaaklijn"? tja, nu heb je alle tijd van de wereld om met andere dingen bezig te houden dan 1 ding. ouder worden en er volwassener uitzien, dat werk. ik zie er juist te oud uit... maar ik heb me net geschoren... voor de 2de keer in mijn leven... =3 Goed!!!!!!!!!!!!!!! *is blij* baard word je ook oud van moet nu wafels gaan eten (fijn zo'n tweelingzus mrgreen ) een baard moet een man staan zo staat een baard mijn vader echt niet gewoon dat is gewoon echt te erg OMM: film kijken omdat ik nog te wakker ben jum cashew noten ^^ welke film?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Mar 02, 2011 2:08 pm
Dashy93 loving~dolphins Calahara Dashy93 Calahara Dashy93 het "hoeft" niet... maar zou me wel extra opvrolijken... en bezighouden... en hoezo "stevigere kaaklijn"? tja, nu heb je alle tijd van de wereld om met andere dingen bezig te houden dan 1 ding. ouder worden en er volwassener uitzien, dat werk. ik zie er juist te oud uit... maar ik heb me net geschoren... voor de 2de keer in mijn leven... =3 Goed!!!!!!!!!!!!!!! *is blij* baard word je ook oud van moet nu wafels gaan eten (fijn zo'n tweelingzus mrgreen ) een baard moet een man staan zo staat een baard mijn vader echt niet gewoon dat is gewoon echt te erg OMM: film kijken omdat ik nog te wakker ben jum cashew noten ^^ welke film? Nothing Hill wilde een andere kijken maarr ik ga zo slapen XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Mar 02, 2011 2:28 pm
loving~dolphins Dashy93 loving~dolphins Calahara Dashy93 ik zie er juist te oud uit... maar ik heb me net geschoren... voor de 2de keer in mijn leven... =3 Goed!!!!!!!!!!!!!!! *is blij* baard word je ook oud van moet nu wafels gaan eten (fijn zo'n tweelingzus mrgreen ) een baard moet een man staan zo staat een baard mijn vader echt niet gewoon dat is gewoon echt te erg OMM: film kijken omdat ik nog te wakker ben jum cashew noten ^^ welke film? Nothing Hill wilde een andere kijken maarr ik ga zo slapen XD welke wilde je eerst kijken?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Mar 02, 2011 11:44 pm
loving~dolphins Calahara Dashy93 Calahara Dashy93 het "hoeft" niet... maar zou me wel extra opvrolijken... en bezighouden... en hoezo "stevigere kaaklijn"? tja, nu heb je alle tijd van de wereld om met andere dingen bezig te houden dan 1 ding. ouder worden en er volwassener uitzien, dat werk. ik zie er juist te oud uit... maar ik heb me net geschoren... voor de 2de keer in mijn leven... =3 Goed!!!!!!!!!!!!!!! *is blij* baard word je ook oud van moet nu wafels gaan eten (fijn zo'n tweelingzus mrgreen ) een baard moet een man staan zo staat een baard mijn vader echt niet gewoon dat is gewoon echt te erg OMM: film kijken omdat ik nog te wakker ben jum cashew noten ^^ nooit een baard laten staan, afscheren die hap X'D maar ik ben denk ik de enige die vrouwelijke mannen meestal mooier vind XD .. yay voor visual-kei @_@"..en Japan..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Mar 03, 2011 12:23 am
Neo MOF loving~dolphins Calahara Dashy93 Calahara Dashy93 het "hoeft" niet... maar zou me wel extra opvrolijken... en bezighouden... en hoezo "stevigere kaaklijn"? tja, nu heb je alle tijd van de wereld om met andere dingen bezig te houden dan 1 ding. ouder worden en er volwassener uitzien, dat werk. ik zie er juist te oud uit... maar ik heb me net geschoren... voor de 2de keer in mijn leven... =3 Goed!!!!!!!!!!!!!!! *is blij* baard word je ook oud van moet nu wafels gaan eten (fijn zo'n tweelingzus mrgreen ) een baard moet een man staan zo staat een baard mijn vader echt niet gewoon dat is gewoon echt te erg OMM: film kijken omdat ik nog te wakker ben jum cashew noten ^^ nooit een baard laten staan, afscheren die hap X'D maar ik ben denk ik de enige die vrouwelijke mannen meestal mooier vind XD .. yay voor visual-kei @_@"..en Japan.. You're defenately not the only one 3nodding Ik ben ook dol op die schattige gezichtjes 4laugh @loving: goede film! Ik heb blad muziek uit die film (when you say nothing at all).
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|