|
|
|
|
Posted: Wed Aug 09, 2006 3:28 pm
+ Gandi har vart här i 6 dagar >w< + 17 ggr wtf? xDD<3 + Min soffa <3
- Gandi åkte hem idag :0
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 09, 2006 3:33 pm
+ Vara hos rasta i 6 dagar >w< + 17 gånger xDD + Älska rastas soffa for many reasons ninja + Fått mitt paket, ska hämta ut det imorgon <33 Sen blir det dreads i håret ;3 + Black Devil med vaniljsmak <3 + Min systers hår blev jättefint efter klippning och färgning x3 + Mina nya kängor <3
+/- rastas hund hatar mig .__.
- Åka hem från rasta >_<
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 09, 2006 6:00 pm
rastaman + Gandi har vart här i 6 dagar >w< + 17 ggr wtf? xDD<3 + Min soffa <3 - Gandi åkte hem idag :0 17 gånger på sex dagar? Pah, ni har mycket kvar att lära. biggrin
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 10, 2006 7:07 am
Sakana-sama rastaman + Gandi har vart här i 6 dagar >w< + 17 ggr wtf? xDD<3 + Min soffa <3 - Gandi åkte hem idag :0 17 gånger på sex dagar? Pah, ni har mycket kvar att lära. biggrin Var väl snarare på 5 dagar. :3
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 10, 2006 4:09 pm
- Robbie. Dina fördomar och förslag är knappast roande. - Ensam. Jag har ingen att hänga med. xP Nån som vill leka med mig? - Sömnbrist. Sover dåligt, dunno why, blah. - Greedy bastards. You people suck.
+ Meitantei Conan. Bästa animen någonsin, slår allt, dock har jag inte fått sett några avsnitt på länge. crying + Sailor Moon Maraton. Jag har bestämt mig för att titta igenom hela serien! biggrin + Yaoi/Hentai. + EMS. Lvl 37 Cleric. cool + Amanda. Lek med mig!
.. ..
- Robbie igen. VARFÖR VILL DU INTE SE PÅ SAILOR MOON MED MIG? MED ORGINALRÖSTERNA? YOU SUCK! mad xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 10, 2006 4:13 pm
Petsy - Robbie igen. VARFÖR VILL DU INTE SE PÅ SAILOR MOON MED MIG? MED ORGINALRÖSTERNA? YOU SUCK! mad xp :O Han måste ju vara världens sämsta pojkvän. + Gentoo + musikalen Mamma Mia + bada~ - i r noob
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 10, 2006 4:22 pm
Niddler - Idag har jag uträttat ALLT det här: xd heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 13, 2006 10:05 am
+ Fixat hit och dit.. Det blir fint ;D Jag ska få ny garderob, ännu finare i rummet ;D MAAAT! Chicken Korma :3
-/+ Jag har ilandsproblem permanenta håret eller inte?
- Trött ~ Jobbigt väder gör mig trött >> SAKNAR PPL!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 14, 2006 8:10 am
GreenEyed -/+ Jag har ilandsproblem permanenta håret eller inte? Permanentat, du skulle se extra söt ut i det. ^^
+ Familj och vänner som stöttar + Regn, av någon anledning uppskattade jag det
- Stressigt på jobbet - Så jävla sviken, ditt sätt att såra mig på fungerade, jag hoppas du är nöjd nu
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 14, 2006 12:59 pm
weekend ratings~
+ happyfuntime! hanabi! + otippad run-in med gammal skolkamrat! typ zomg yo du hade en crush på mig en sommar! vi har just druckit b*****b shots! här är min flickvän! woohoo! + aaah... gammal skolkamrat är aspirerande fjortis... från samhällskritisk vegan/straight edge till "lär mig hur man dricker tequila"... + weekend med tiny~ + hämtat betygen. MVG i engelska C också. + nåt att se fram emot i höst... fani bor "nära", vi kan åka och hälsa på varann! I will not be alone även om tiny inte har råd...
- det går lite för snabbt just nu - feber eller nåt? svimmar. - jag är lite stressad faktiskt. - something she said.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 15, 2006 1:29 am
halcyon. revolver + otippad run-in med gammal skolkamrat! typ zomg yo du hade en crush på mig en sommar! vi har just druckit b*****b shots! här är min flickvän! woohoo!
Bästa summeringen av den dagen! xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 15, 2006 1:00 pm
+ Lägga Solitaire Patiens på 66 sekunder. Rekord! (:
- "Kom!" ? Jag är väl ingen jävla hund? :/
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 15, 2006 3:28 pm
+ NTI! Skolstart. + Besök + Morgan, jag väntar. smile + Niklas, jag vet att det är svårt just nu. + Addams family-filmer. + J-cult och Uppcon!
- Förbannat jobbigt med vissa saker just nu. Att hela tiden ha dåligt samvete tär på en. - Helt knollad. ._.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 16, 2006 6:15 am
+ slippa gå till skolan^^ + Mange är inne på msn
- Har mens sad sad - Ingen fest för Lindas (pringles_90) pappa e hemma sad
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 16, 2006 1:42 pm
+ Träffa klassen. Omg, freakout. :'D Shin ba värsta kom och busade. O: Myspys. x3 Go-kart imorrn. :B Det regnar. Myspys: +5. Jag kommer leva länge på min seger från helgen. ;D Oooh yeah.
+/- Det regnar. Fuktighet: +7.
- Vagel i ögat. D: Tipsrundebajs på fredag. Med lag. Omgwtf, ge er, vi kommer ändå aldrig prata med varandra. <.< Det regnar. Framkomlighet: -10. Various Emo-moments. D:
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|