|
|
|
|
Posted: Wed Jan 17, 2007 8:17 am
kittyocean sommige klanten..... oi. Hebben we er al voor gezorgd dat de mensen hun geld terugkrijgen, eisen ze het ook nog per direct! Hallooooo! Vermiste zending! We geloven de klant op hun eerlijkheid! Wees blij dat je wat terugkrijgt! •♥• hey ga nou niet teveel vanuit de grote evile commerciele business denken. denk aan de kleine mensjes met hun centjes. Trouwens de klant is koning ^^ en de afleveraar is verandwoordelijk voor de zending tot aan aflevering. de klant mag hierdoor nooit benadeeld worden. •♥•
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jan 17, 2007 8:51 am
QYDrop x.Deathrose XDmaster4 jeey heb nieuwe lay/out van mijn site online http:/www.freewebs.com/robotland2 wat vnd je ervan ?? Wat een gave layout! ik vent het wel een vleurige site met name door de kleuren kombinatie ( mijn voorbeeld je voor school ) dankje dankje de codes waren het moeilijkst PS schrijf je contact niet met een "C"
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jan 17, 2007 10:14 am
XDmaster4 QYDrop x.Deathrose XDmaster4 jeey heb nieuwe lay/out van mijn site online http:/www.freewebs.com/robotland2 wat vnd je ervan ?? Wat een gave layout! ik vent het wel een vleurige site met name door de kleuren kombinatie ( mijn voorbeeld je voor school ) dankje dankje de codes waren het moeilijkst PS schrijf je contact niet met een "C" dat is nou de reden om een asistent te nemen sweatdrop ik ben er ngo mee beizg hem een beetje bij te slijpen ... moed het php script nog aan scherpen en foutjes er uit hallen
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jan 17, 2007 12:16 pm
Darlaa kittyocean sommige klanten..... oi. Hebben we er al voor gezorgd dat de mensen hun geld terugkrijgen, eisen ze het ook nog per direct! Hallooooo! Vermiste zending! We geloven de klant op hun eerlijkheid! Wees blij dat je wat terugkrijgt! •♥• hey ga nou niet teveel vanuit de grote evile commerciele business denken. denk aan de kleine mensjes met hun centjes. Trouwens de klant is koning ^^ en de afleveraar is verandwoordelijk voor de zending tot aan aflevering. de klant mag hierdoor nooit benadeeld worden. •♥•klant is koning. En wij nemen de verantwoording. En wij geloven de klant op hun woord. Maar soms gaat iets nou eenmaal echt niet sneller! En ook al is de klant koning, dat is geen vrijbrief tot onbehoorlijk gedrag naar hen die willen helpen ^_^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jan 17, 2007 1:47 pm
Mijn IQ is gedaalt van 123 naar 118 crying
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jan 17, 2007 1:50 pm
QYDrop XDmaster4 QYDrop x.Deathrose XDmaster4 jeey heb nieuwe lay/out van mijn site online http:/www.freewebs.com/robotland2 wat vnd je ervan ?? Wat een gave layout! ik vent het wel een vleurige site met name door de kleuren kombinatie ( mijn voorbeeld je voor school ) dankje dankje de codes waren het moeilijkst PS schrijf je contact niet met een "C" dat is nou de reden om een asistent te nemen sweatdrop ik ben er ngo mee beizg hem een beetje bij te slijpen ... moed het php script nog aan scherpen en foutjes er uit hallen php codes daar snap ik nou echt niet veel van en heb er ook nog niet mee kunnen klooien want freewebs kan dat niet en norwood dat is damn weinig gedaalt maarja die dingen kloppen zowiezo bijna nooit
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jan 17, 2007 2:00 pm
XDmaster4 QYDrop XDmaster4 QYDrop x.Deathrose XDmaster4 jeey heb nieuwe lay/out van mijn site online http:/www.freewebs.com/robotland2 wat vnd je ervan ?? Wat een gave layout! ik vent het wel een vleurige site met name door de kleuren kombinatie ( mijn voorbeeld je voor school ) dankje dankje de codes waren het moeilijkst PS schrijf je contact niet met een "C" dat is nou de reden om een asistent te nemen sweatdrop ik ben er ngo mee beizg hem een beetje bij te slijpen ... moed het php script nog aan scherpen en foutjes er uit hallen php codes daar snap ik nou echt niet veel van en heb er ook nog niet mee kunnen klooien want freewebs kan dat niet en norwood dat is damn weinig gedaalt maarja die dingen kloppen zowiezo bijna nooit zo denk ik ook over die test's xd Maar een hoge score halen is toch lekker voor je ego ^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jan 17, 2007 2:00 pm
[Norwood] Mijn IQ is gedaalt van 123 naar 118 crying Dat komt nu van zoveel gaia wink
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jan 17, 2007 2:02 pm
•♥• Oooooh wink Wat is Erika van plan... ((Kitty weet wel waar ik het over heb)) •♥•
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jan 17, 2007 2:06 pm
Darlaa •♥• Oooooh wink Wat is Erika van plan... ((Kitty weet wel waar ik het over heb)) •♥• Als de andere helft begint met een L dan denk ik het wel XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jan 17, 2007 11:58 pm
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jan 18, 2007 3:11 am
Sorry dat ik er even niet was.. xD Ben helemaal in de weer mat dat Apophysis progamma. whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jan 18, 2007 9:24 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jan 18, 2007 9:38 am
» Ik zit er niet mee, zit namelijk al de hele dag lekker binnen (stiekem vrijgenomen van school blaugh ). Er is alleen een groot zwart ding van onze flat naar beneden gevallen, maar dat was gelukkig achter in de tuin.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jan 18, 2007 10:13 am
•♥• Ik ben zooo blij dat ik thuis ben!! eek ik heb er anderhalf uur langer over gedaan dan dat ik normaal doe. sweatdrop nog nooit op zo'n vreemde manier naar huis gegaan, wat een bende stressed •♥•
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|