|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Feb 28, 2011 3:50 am
Dashy93 All I ever wanted is to help people.. I really did.. I didnt ask for anything else... but all I got... was a knife in my back, "being friend with you reminds me of bad times" "I dont want to be close to you becaue it would be to much" "I never want to talk to you, because you havent talked to me (while she was away)" and you know what people... I am seriously crying here right now... because I have the damn feeling its my own fault... like I could have done things better... been a better friend... and do all of you people even take the time to read this? no... everyone will just say that I "shouldnt bring drama here" or that I should see a Psychologist... dash, we kunnen hier niet veel mee, je bent verdrietig en we kunnen je niet goed opvrolijken. Omdat we je blij willen hebben adviseren sommige (waaronder ik) dat je het best naar iemand kan gaan die er iets aan kan doen (en dat kan een psycholoog). Sorry.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Feb 28, 2011 3:50 am
ik heb HONGER! *needs food*
@Dash ik heb het gelezen, maar ik kan er geen uitspraken over doen. Ik ken maar 1 kant van de situatie en wat ik ook zeg, het is altijd een subjectief en partijdige reactie. De kans is groot dat ik niet zeg wat jij nodig hebt. En wanneer ik niets nuttigs kan zeggen, dan zeg ik liever niets
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Feb 28, 2011 3:52 am
*heeft date gehad en kan niet goed kalmeren =S*
biggrin biggrin biggrin biggrin *is blij*
iemand een manier om je te ontspannen? mrgreen edit: OMM: waarom neemt hij geen remmen voor zijn fiets gonk (gevaarlijk in verkeer)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Feb 28, 2011 4:01 am
Ehm ren een rondje om je huizenblok werkt bij mij razz
ehm OMM: waarom is het nou weer mistig gelukkig niet zo erg als vorige week maar toch het is verekte iri als je auto moet rijden >.>
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Feb 28, 2011 4:30 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Feb 28, 2011 10:06 am
je zegt sorry om niets. we vinden het idd vervelend voor je dat het wat minder gaat, maar zoals calahara al zei, het is moeilijk om je online op te vrolijken. sommigen weten niet goed wat ze er mee aan moeten. ik weet ook niet goed wat ik moet zeggen, en ik heb het niet zo op negativiteit omdat een vriendin van mij vaak depressief is. gelukkig gaat het de laatste tijd wat beter maar ze heeft haar downs. :3 wat ik kan opmaken uit wat je zegt, zeg ik liever niet omdat het misschien hard / gemeen lijkt ofzo e.e (sorry)
ahem anyway OMM: BJD "project" met kawaii-chan XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Feb 28, 2011 10:59 am
jullie hebben gelijk... ik moet niet zo negatief doen... en ik ben er mee bezig het te veranderen, en dat meen ik serious, als ik down ben, ga ik gewoon andere dingen doen, om me op te vrolijken
... thank you all -group hug- iedereen die op zaterdag naar de elf gaat... ik wil een echte groep knuffel =3
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Feb 28, 2011 11:48 am
ik weet dat het moeilijk kan zijn om jezelf op te vrolijken als je down bent c: ik wens je veel geluk en goede dingen toe >v<'
ik heb geen idee of ik wel op val op de EFF XD ik zal waarschijnlijk een grote witte tas met me meedragen XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Feb 28, 2011 11:53 am
ik val ook niet op, daarom moeten we ook om een bepaalde tijd bij kitty afspreken =P
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Mar 01, 2011 8:54 am
OMM: *plof * thuis werk je zo hard in het lab is uiteindelijk wat je doet niet op de goed manier en dat leggen ze ook niet ff uit ofzo stare
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Mar 01, 2011 1:37 pm
Dit eten smaakt mij niet...
En ik weet nog niet precies waar ik sta op de EFF en wat de indeling van mijn stand wordt XD Just so you know! En ik hoop dat ik dan het ADPE gastenboekje teruggevonden heb!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Mar 02, 2011 6:23 am
I am not negative or anything... but... why... cant I get a date... with anyone...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Mar 02, 2011 6:26 am
Mijn opa die vannacht overleden is. En ik zit vast in zuid holland. Moet eerst het telefoontje van mijn familie afwachten.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Mar 02, 2011 6:28 am
Dashy93 I am not negative or anything... but... why... cant I get a date... with anyone... Ik zeg: stomme omgeving, zij hebben lekker pech en nu hoeft dat toch ook nog niet? wacht een jaar of 2 totdat je een stevigere kaaklijn hebt, schijnt te helpen, ik noem ook maar wat
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Mar 02, 2011 6:32 am
Dianda Panda Mijn opa die vannacht overleden is. En ik zit vast in zuid holland. Moet eerst het telefoontje van mijn familie afwachten. wat naar! ik weet niet hoe jouw opa voor jouw was maar voor mij was die van mijn moeders kant heel aardig en koppig. Ik was pas 10 toen hij overleed en ik weet niet veel van rouwen. ik hoop dat je snel van je familie kan horen. Gecondoleerd.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
 |